WallBanger

A

aznar

Laatste versie WallBanger 2.01 werkt fantastisch!! Wie wil zijn ervaringen hier melden?

Aznar

 
werkt redelijk met aston 1.04 krijg het au nog niet voorelkaar maar wie weet. settings: even 8 1 11520

aston 1.03 (ja humax) even 8 1 9600

vreemd is wel dat wb2.00 de stopbit bij seca op 2 moet staan en bij versie 2.01 op 1

irdeto doet het gewoongoed

 
hallo

walbanger werkt perfect met humax 5400, zowel irdeto als seca met cam 1.05, de nieuwe keys komen bij irdeto snel binnen

herman

 
Even een vraagje welke irdeto settings moet ik gebruiken voor de Humax 5400 voor wallbanger en windecrypt1.05

Seca loggen werkt perfect met bovengenoemde settings...

 
baud rate op 9600, parity op none, data bits op 8, stop bits op 1,

eerst op connect, provider selecteren en dan humax opstarten.

herman

 
Bij m'n Aston 1.03 werkte het aan 9600bps, met de 1.05 moet ik het wat hoger zetten... (11520 of iets in die aard)

Grtz,

Wimpie

 
Waar vind ik dit programma?

Bedankt

 
Mijn eerst posting en gelijk mis,... sorry:))

@sjonnie5

Mij Reply is 4 U

 
Heb wb 2.01 hier ook getest met de humax ci1.05 werkt perfect hier geen problemen tegen gekomen keys komen goed binnen voor seca.

 
Loggen met wallbanger in irdeto in een humax 5400 lukt mij wel.Wil ik met seca loggen dan blijft de ontvanger de aston alleen maar initialiseren.Het vreemde is verder dat het met windecrypt wel lukte

tot gisteren.(10-2-2001).Want toen heb ik op de humax de laatste gepatchte software 1.08 erop gezet.Vanaf dat moment werkte windecrypt ook niet meer.Zou het kunnen zijn dat dit een software probleem is.Want ik heb daarnaast ook nog een echostar 3000, hierop is loggen in irdeto en seca met geeneen programma mogelijk.Ik heb het met diverse instellingen en voedingsspanningen geprobeerd maar het werkt niet.Wie zou hier deoplossingen voor weten.

 
moet gewoon lukken met humax 5400, wel de instelling van de com poort op 11520 zetten. ik gebruik ook de laaste soft versie voor de humax

herman

 
ben nu 2.02 aan het proberen. werkt met een mk13 zonder draden losmaken en zo geweldig werk van rob.

 
waar kun je deze versie downloaden of zou je hem willen mailen.

 
Kan iemand mij een werkende link sturen voor wallbanger 2.02?

Als ik op de link bij Laurals klik gebeurt er gewoon niets.

Bij voorbaat dank!!

 
Helaas heb ik tot nu toe een slechte ervaring metwalbanger.Weer e.e.a.geprobeerd met loggen met mijn notebook.Mijn notebook heeft geen infrarood??.Ik krijg nog steeds een win error code 5 etc.

Ilya

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan