Wanneer gaat men over tot uitzetting?

Ja dat is een goed idee DRZ! Ik stem ook voor dat idee! :biggrin:

 
Stuur de URL even door.

...ik pak alvast een bruine Leffe en een zak chips.. :biggrin: :biggrin:

 
Ik ben nog op bevestiging van freggel1 aan het wachten.:biggrin:

M'n Westmalle dubbel met Grenadine staat al koud. :biertje:

 
Tja, wat zal ik hier nou als antwoord opgeven?

Ik heb een tuinbank staan, zet ik die wel voor en bier ligt ook koud, kom daar maar aan zitten zou ik zeggen. :biggrin:

 
Neeej.... daar hadden wij het niet over. De bedoeling is een camera, die mag je wat ons betreft rustig op die tuinbank zetten, dat is geen probleem.:biggrin:

 
"freggel tv" :biggrin:

Maar zonder gekheid Freggel, met het plaatsen van een camera en het uitzenden op het internet kaart je direct de problemen aan.

Er zijn diverse getuigen, al dan niet in besloten kring en waarmee je bij een eventuele aanklacht een stuk sterker staat.

Of wanneer je zelf je vingers niet wilt branden, dat je een andere aanklager helpt met jouw beelden.

Vergeet niet dat dit publiek gaat worden en zodra iets publiek gaat worden en in de media verschijnt, weten de woningbouwverenigingen niet hoe snel ze een oplossing moeten bedenken.

Voor nog geen 100 euro heb je een HQ IP camera waarmee je wellicht sneller van je buurtproblemen af komt.

Als ik naar de begindatum kijk van dit topic, speelt dit al een tijdje.

 
Ik snap jou helemaal Drz, maar ik ga dat niet doen het gaat zich vanzelf oplossen. ;)

 
Jammer, missen wij weer een goede realityshow. :biggrin:

 
30 September!!!!

En meer zeg ik voorlopig even niet. :biggrin:

 
Gefeliciteerd!

 
Ik hoop niet dat men hier meeleest Bones, want.... nu komt het!

De verhuurder is verplicht om als eerste te vragen of men de huur op wil zeggen en dan na een maand de woning wil verlaten, maar doet men dit niet dan kan de huurder gewoon blijven zitten, en moet de verhuurder naar de rechter stappen.

Maar ik denk zelf dat men "eieren voor hun geld" gaat kiezen, want afgelopen donderdag is er weer het nodige gebeurd nadat men de brief gelezen hadden die ze ontvangen hadden met bovenstaand feit!

Freggelvrouwtje is dusdanig bedreigd en uitgemaakt voor van alles, ik lag net op bed, maar was binnen een minuut in mijn spijkerbroek/shirt en slippers om ff verhaal te halen...

Wordt daarna bijna van mijn sokken gereden, en voor dit alles is dus ook weer aangifte gedaan bij de politie.

Dit gaat volgens mij nog een vervolg krijgen.

 
....en voor dit alles is dus ook weer aangifte gedaan bij de politie.....
Zeer verstandig!

Ga nou niet naar die man met een honkbalknuppel want dan ben je de l*l; wees de wijste!

Leg ook uit aan je vrouw waarom je nu pertinent niet agressief moet zijn (anders trek je aan het kortste eind).

Laat je vrouw mijn berichten maar lezen.

 
Ik ben het helemaal met Bones eens. Wees voorzichtig anders ben jij de gebeten hond en weten ze het misschien zelfs helemaal op jouw af te wentelen.

 
Nee hoor Bones en Black Tiger, ik zal heus niet naar middelen grijpen die niet toegestaan zijn. :biggrin:

Ik vindt het alleen jammer dat ik zo stom ben geweest om het kenteken van die auto niet op te schrijven, want als die betonnen paal er niet gestaan had dan was ze wellicht doorgeschoten met haar auto.

Het ding zit in de reparatie nu denk ik want deze week had ze een oud Fiatje bij, en ik weet niet hoelang je naar een gebeurd feit aangifte mag doen, want als ik de juiste gegevens niet heb?

 
Je kan altijd later aangifte doen als je het vergeten bent i.v.m. het feit dat je er feitelijk nog van onder de indruk bent en het daardoor niet meteen gedaan hebt.

De vraag is echter of het iets oplevert als je geen kenteken hebt. En al helemaal als je geen getuigen hebt.

 
Je kunt tot 3 jaar na gebeurtenis aangifte doen, maar je hebt al een melding gemaakt en je kunt later gegevens doorgeven over de betreffende auto en haar kenteken.

Reparatie is altijd zichtbaar en als deze daadwerkelijk schade heeft gemaakt bij de poging jou aan te rijden, dan is dat direct duidelijk en word de auto voor onderzoek in beslag genomen.

Iemand bewust aanrijden is poging tot doodslag en een dusdanig serieus feit dat de politie hier zeker werk van gaat maken.

Dus, nu alles nog vers ik het geheugen ligt, direct melding doen en schrijf alles op.

Wanner de auto terug komt, kun je alsnog het kenteken doorgeven.

 
Hallo freggel1, voor zo ver als ik het verhaal begrijp, heeft die vrouw(?) een paaltje omgereden toen ze jou probeerde te raken. Heb je ook gezien welke vrouw dat was? Misschien worden al jouw reacties op Satfun ook door de puinhoop-makers gelezen. Voor je het weet zetten ze b.v. een als vrouw verklede kickbokser in die auto en wachten tot jij even vraagt hoe ze dacht dat dit normaal was.

Ga naar de politie en vraag aan mensen die hebben gezien hoe het voorval was en geef dan het kenteken op als bijkomend bewijs. Ik hoop voor je dat er snel een einde aan deze doffe ellende komt. Succes en sterkte.

RobC

 
drz en RobC, beiden bedankt voor de reactie, maar ik onderneem even niets totdat de datum verstreken is die de verhuurder aan hem gegeven heeft. ;)

En ohja, Rob, het was geen verklede kickbokser, ik was wel niet goed wakker op dat moment, maar wel helder genoeg om te zien wie er achter het stuur zat.

Kenteken heb ik intussen, maar ik ga voor nu maar even niet meer zout in de wonden strooien.

 
De datum is intussen verstreken dat hij er uit moest zijn, maar waar ik al bang voor was, hij is niet vertrokken!!!

 
Hoi Freggel,

Ik raad je aan om gewoon door te gaan om alles -wat deze meneer fout doet- te noteren, en te rapporteren bij het politiebureau; pas dàn zou ik de vraag stellen aan de politie hoe het mogelijk is dat hij er nog zit.

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan