wat blijft het akelig stil met de wild kaart?

F

format c:

zullen er nu geen files meer voor komen?
en emu s ????
wie weet er wat meer van?
 
Originally posted by speelman25
Misschien zit de kaarten maffia nu rond de tafel??

of zouden de maffia rondom de tafel aan het kaarten zijn, van het geld.

leuke woorden speling.

grtz satbird
 
het blijft akelig stil op de website van de wildcard, volgens mij betekend dit niet veel goeds......

dash8
 
Wellicht dat er onder die dikke laag stof nog een Phoenixprogrammer ligt mannen!

Stof hem af, zet hem op 3,5 mhz, en ga eens hobbi?en, in plaats van afwachten, en te "zagen" dat het stil is!!!

Waar zijn de echte vrijschakelaars gebleven, dit komt de hobby niet ten goede!

sla de handen nou eens ineen, en begin er nou eens aan

Misschien schop ik nu wel tegen een paar zere benen maar modjes gooi op deze zeurdraadjes aub een slotje!


Pfffffttt.....
 
oke,je hebt gelijk,we zijn te snel verwent.
die files erin pleuren en kijken,maar.
maar inderdaad,als je echt vrij wilt kijken,dan moet je er wat voor doen.
ik weet dat er ook nog echte hobbyisten bestaan.
die het leuk vinden om zelf bv canal+ open te kunnen krijgen,zonder dat er een soort wild kaart bij komt kijken.
maar ik denk dat we het gewoon te goed hebben gehad,de afgelopen jaren.
met onze fun kaart en gold en silver enz.
ik zelf ,geef toe dat ik geen kaarten expermenten doe.\en dat zelf ook voor geen meter snap,,als je er in gaat verdiepen,elke dag,dan zal dat wel lukken,beetje bij beetje.
maar ik ben,op dat gebied,meer een mens van feeds jagen.
op de schotel,,,,ja ook dat is en blijft een grote hobby.
ieder heeft dus op zijn eigen manier,een sat hobby.

ik hoop dat ik een beetje duidelijk was..
 
Format C: dat jij een feedhunter bent weet ik ook wel, ieder is op zijn manier bezig met de hobby. ;)

Maar ik wordt het soms eerlijk gezegd een beetje beu dat er iedere keer weer gevraagd wordt waarom 1 en ander niet meer werkt, ik heb het zelf deze week ook nog gedaan met Spice trouwens, maar daar was iets anders mee aan de hand....

Verder niks tegen jou en de anderen hier, we gaan vol goeie moed door, en er gloort heus nog wel een sprankje hoop maar het kost gewoon veel tijd... ;) (snappie)
 
ik snappie.
ik dacht al dat je boos was op me.
pffffffff,ik weer blij.
oke dat ik niet op je barbeque kom dat is wel niet tof.
maar een bezoekje bij ons kan nog altijd.
maar dat weet je wel.
ik heb ook een vrouw met veel vlees in de kuip.
daar hoef je niet extra voor te barbeqeuen.
schrijf ik het wel goed?.. ba be qe uen??
 
Het is barbecu?en, maar dat staat er buiten Marc...

Ik ben op niemand kwaad echt niet, zeker op jouw niet, en met Dash8 heb ik via pm al een leuk onderonsje. :biggrin:

Over dat stuk vlaai wat ik van jou nog tegoed heb daar hebben we het nog wel eens over via msn, niet hier open en bloot :biggrin: :draai: want die ben je kwijt aan mij! ;)
 
Ik denk persoonlijk dat ze binnenkort wel weer wat van zich laten horen. Die kaartjes liggen bij iedereen (handelaren en bij zichzelf) nog op de plank en op deze manier raken ze ze niet kwijt.

Laten we maar van het goede uit gaan van de mens.


Tot die tijd moeten we het doen op de manier van Freggel1,
dus zelf klooien en nog eens klooien en elkaar op de hoogte houden (samenwerken heet dat geloof ik).


;)
Nr.10
 
Ik moet jou toch ook weer gelijk geven in hetgeen wat je nu zegt, zo als het nu gaat blijven die kaartjes ook maar op het schap liggen.

Dus als ze idd wijs zijn dan laten ze op zeer korte termijn idd iets van zichzelf horen, want ik denk dat er nu helemaal niemand meer trapt in het kopen van nog een ander kaartje want wat hebben sommige al niet liggen? En zo streng zijn de winters hier niet meer. :biggrin:
 
probleem is dat de nano 5105 niet bekend is en daar draaien ze op ,wat ik begrepen heb is de kans zeer klein dat ze die vinden echter mocht het toch gebeuren dan gaan ze op een andere nano over dus heb er weinig goede hoop in maarja de tijd zal het leren gr jaap
 
Beetje raar, want Spanje en Italie zijn toch eerst ook op een nano51 overgegaan? Toen is het ook even stil geweest een paar maanden, maar daarna heeft geen wijziging meer echt lang geholpen. Die zijn ook niet voor niets over naar NDS.
 
klopt bt echter je hebt verschillende 51!! nano,s 5101 5102 5103 ed niet alle 51 zijn bekend ze raken misschien wel bekend maar zijn het nu niet allemaal it en sp hebben de zekerheid genomen en zijn naar het nds codering gegaan omdat deze ,,nog,, niet gehackt is vandaar gr jaap
 
Zijn allemaal bekend .. alleen denken ze dat er bij C+ sukkels achter de knoppen zitten .. kijk , als er een hobbyist een codering analiseert en er zijn geen berichten dat er grof geld verdient word over hun rug laten ze je rustig je gang gaan , maar ... als er lieden zijn die daadwerkelijk geld gaan verdienen aan C+ ja .. dan is er enige aktie te verwachten .. gek he ?

Maar door dat gezeik met die kaart kan je wel weer gewoon (gedeeltelijk) opnieuw beginnen !
Nou ja .. het zij zo

Cya ..
 
ik heb een file setje voor een titanium kaart met een editor programmaatje, geschreven door ene aston. Hier wil ik nu de k e y s van 00 6A in zetten om eens te kijken of dat dan werkt. Weet iemand deze k e y s, nu er de wildcard software in omloop is. Zo ja, dan zo ik deze graag ontvangen. eventueel per pm bvd
 
Zo iets dacht ik al .. maar ik dacht het even niet .. je ziet wat voor ellende er van komt ..
 
Nou ja .. het zij zo
Het is nooit anders geweest.
En het zal zo ook blijven totdat er een echte hack is, ook dat is altijd al zo geweest.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan