wat blijft het akelig stil met de wild kaart?

@Black tiger, de materie is al moeillijk genoeg, iedere keer probeer ik of iemand anders het weer aan gang te zwengelen, om er ook maar iets van te begrijpen...

Nu ook weer vannacht zit ik weer te lezen, te typen, en intussen ook weer progjes te proberen met de mastera....

Maar intussen zit ik me ook te bedenken dat het allemaal leuk en aardig is wat ik doe, of probeer, maar ik weet ook dat de naam die aan dit persoontje vasthangt overal bekend is, ik beteken dan misschien wel niet zoveel, en weet misschien niet zoveel, maar door iedere keer weer maar eens door te gaan met deze materie, en er weer maar eens aan te beginnen, trek je toch weer veel lezers.

Nummer10 wil idd allang samenwerking, maar die is er ook, niet alleen maar via pm, chat of teamspeak, maar ook via de vaste club! en dat gaat vooral via pm en msn, en je wil niet weten wat voor pm's ik al ontvangen en verstuurd heb, meer dan die kleine 3000 berichten die ik hier weggezet heb....

Iedereen denkt direct dat ik alles kan, en dat is niet zo, vooruit ik kan goed zoeken naar bepaalde dingen, daar heb ik een engelengeduld voor, ook met seca2, diep in mezelf hoop ik het ooit te begrijpen en te pakken te krijgen, maar neem nou maar van mij aan, openbaar zal dit nooit of te nimmer worden, zelfs niet voor mijn beste vrienden, thuis niet, en hier op de diverse forums niet! ;)

Oke als je heel erg goed leest dan kun je hier en daar heel erg bruikbare tips eruit halen, maar je moet ze door hebben! ;)

En nou zit ik alweer veel te veel te typen deze avond, ik moet daar toch eens gewoon mee ophouden! :confused:
 
Nou ziedaar, als ik dat zo lees is er toch ook best wel genoeg goed nieuws te melden, vooral over die samenwerking dat doet goed om te horen.:)
 
Natuurlijk gaat het zoeken naar de ontbreekende puzzel stukje verder alleen zoals er vroeger mee omgegaan werd op de satboarden is verleden tijd. ook als mede door sancies en dergelijke maar dat heeft de hobby niet tegen gehouden maar gaat via een andere weg de publicieteit in.

Ik heb er zelf weinig verstand van om me daar in te verdiepen trouwens lees ik veel maar dat gaat tot zover. dus is het niet voor elk weggelegd.

Wel kom ik vaak bij iemand die zich bezig houd met coderen decoderen en van hoogste nivo is mag ik wel zeggen en ook zijn beroep er van heeft en betaald word door de def.en hoor wel eens wat begrijpelijke taal wat mijn oren kunnen ontcijferen. maar meer kan ik daar zo niets van zeggen.

Het enigste wat er schuil zit in de nederlandse mentaliteit is samen werking maar ja dat is bekend mensen zijn de laatste jaren steeds meer uit elkaar gedreven.

Maar nog steeds blijf ik bij de vuistregel EENDRACHT MAAKT MACHT!!

Tevens neem ik mijn petje nog altijd af voor die gene die zich nog altijd willen lenen voor het satgebeuren.
Maar denk wel dat de scherpte er in loop van tijd er van af gaat ook mede door vergrijzing en de knowhou mooilijker over draagbaar wordt.




mvg.sath.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan