Wat doen we in het weekend?!

Whehe... oke BT! ;)

Ik zal die buurman wel eens vragen wat ie nou doet met al die schotels...

Hij heeft sinds kort ook 2 van die mega dingen... 2 meter doorsnee ofzo... echt lomp... in zo'n boeren gat ;)

----- Added 28/9/2008 at 08:18:03 -----

Nou, hoe was de zondag mensen?

Leuk... minder... geweldig...?

----- Added 29/9/2008 at 12:01:20 -----

De maandag is weer begonnen :sad:

 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet dat je je zoveel verveelt, ik heb vaak tijd tekort. Dag mag wel eens zo lang duren dan nu.

 
Ik denk dat die Simon zich eens moet verdiepen in de "vrouwtjes", dan heeft hij wat te doen in het weekend... :sex:

 
Ja dan verveelt hij zich niet :)

 
Moet je niet zeggen, je weet maar noiot.:)

 
Whehe... achja Tiger... we zien wel... Ben ook pas 14 whehe...

En ik ben verliefd op het woordje whehe ;)

----- Added 30/9/2008 at 07:47:09 -----

Zo... en nu gaan we zitten wachten tot vrijdag !

Tot over een paar dagen!

----- Added 30/9/2008 at 10:20:19 -----

De panic-knopt werkt goed! Als pappie binnenkomt kom ik snel bij Tweakers.net :biggrin:

 
Laatst bewerkt:
Mijn ouders waren bang dat er op forums ook viezerikken zaten en ik moest zo goed uitkijken met mensen toevoegen op MSN.. .ze kwamen nl. stiekem mijn kamer binnen laatst.

 
Ja die knop is best handig, hebben ze op CiD ook niet.:biggrin:

Overigens mogen je ouders best weten dat je hier zit volgens mij. Onze site en forum is vergelijkbaar met Tweakers, alleen zitten hier dan hoofdzakelijk serieuze satelliet hobbyisten en op Tweakers serieuze pc hobbyisten.:)

 
I know BT, maar mijn pa is 54... hij zit nu op Ducati Club forum te kijken... posten kan ie niet... hij vindt het helemaal geweldig

Ik heb hem MSN geleerd... nu is ie gek aan het worden want hij kan met een vriend uit Portugal praten zonder de telefoon! :shocked:

E-mail kan ie al een jaar of 3 / 4

----- Added 1/10/2008 at 08:22:36 -----

Ja die knop is best handig' date=' hebben ze op CiD ook niet.:biggrin:[/quote']Ik vindt CiD een beetje minder worden eigenlijk BT!

----- Added 1/10/2008 at 08:29:46 -----

Alleen jammer dat ik hier geen afbeeldingen kan plaatsen :sad:
 
Laatst bewerkt:
Flup ken ik ook

Hoe is het daarmee eigenlijk?

Tijd geleden dat ik iets gehoord heb van hem.

 
Aah... 't is een gebruiker hier xD

Naja...morgen weer vrijdag mensen :biggrin:

 
@Rienk: Hahahaha, grappig dat je je die nog herinnert Rienk. Lijkt er inderdaad op, zelfde leeftijdscategorie ook, althans van Flup toen.:biggrin:

@Linkforsoad: Yep, een jonge gebruiker van een aantal jaren geleden, zoon van een kennis van me.

@Satshow: Ook Flup's worden groot. Hoe oud is ie nu? Nja, in elk geval al over de 18, heeft een auto en doet webdesign. Werkt of heeft gewerkt voor een hosting en/of design bedrijf en als ik het goed heb was dat bedrijf in Valkenswaard. Dus hij reed ook nog regelmatig in de buurt van jouw omgeving.:)

Of hij daar nu nog werkt weet ik niet, ik spreek hem nauwelijks nog eigenlijk.

Regelmatig wel nog met zijn vader, de ook nog welbekende Badmuts.;)

 
Voor mij ook Alex :sad:

Naja... nog 5 dagen en dan is het al weer zo ver:biggrin:

En over 2 weken heb ik vakantie (1 week) :biggrin::biggrin::biggrin:

 
Phh... morgen wel 4 uur les... waarvan we 3 opgevangen uren (niets doen) en 1 gym uur... en daarvoor moet ik 2 x 1 uur op de fiets ;)

 
@Linkforsoad

Toen ik vroeger op school zat fietste ik ook veel kilometers p/d; geeft niks, word je alleen maar sterker van; toen ik 16 jaar werd kreeg ik van m'n ouders een Zündapp (Groen, met vast koplamphuis, 3 bak), later een 6-3tje erop geflikkert en uiteraard een expansie uitlaat en een Bing carburateur van 16 mm met verstelbare sproeier, kop afgevlakt.

Maar fietsen vond ik nooit vervelend; je blijft wel gezond.

Groetjes,

Bones

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan