Wat doen we in het weekend?!

Zündapp yeah!!! Dat waren nog eens brommers. Echt kwaliteit, leuke bakken.

Fietsen heb ik ook veel gedaan en niet zo'n klein beetje. Elke dag naar de andere kant van de stad, was toch zeker een 8 a 9 kilometer enkele reis.

Is ook goed voor je gezondheid, op een gegeven moment ben je het zo gewend dat je die stukken niet eens meer echt merkt.

 
Zo... de dag zit erop... en het is WEEKEND :biggrin:

Achja... fietsen... het is eigenlijk dat het moet... stomme 15 KM ;)

 
@Linkforsoad, als jij BT een beetje kent, of hier even goed leest, dan kun je zien dat hij met fietsen ook een probleem heeft...

Meer zeg ik niet, want onze Pikkie is gelukkig nog stil, want als die begint dan zakt ook hier het niveau te ver weg, en dat kunnen we niet gebruiken.

Maar afijn, wat ik ga doen dit weekend, is lekker met vrouw en kids naar Blijdorp, en wat ik het volgende weekend ga doen kan ik nu ook al zeggen, dat is lekker spelen met een nieuwe aankoop, en dat is een Wii...

( tenminste als ik degene die hem op de post doe kan vertrouwen? :biggrin: :stupid: )

Dreambox heeft gisteren zijn poetsbeurt gehad, dus wellicht kijken we daar nog een film op, en anders downloaden we er wel eentje via de nieuwsgroepen.

Dus van verveling, absoluut geen sprake!!! ;)

 
Ik ga zo maar even naar mn stamcafe; die sluit om 03:00 uur:), daarna even een dvdtje kijken:drunk: en morgen weer boodschappen doen:grrr2:

Groetjes,

Bones

 
Jullie gaan dus leuke dingen doen (Y)

Ik moet morgen aan het werk. Iemand met computerproblemen.

Ook schrijf ik veel voor het GSMVerslag.nl forum. Dus daar blijf ik wel mee bezig...

@Freggel1, ik ken BT wel. Maar echt goed... naah... denk het niet. Weet enkele dingen van hem... maar dat was het ook...

Ik weet wel zijn voornaam :biggrin: ;)

 
Das niet zo heel moeilijk he.

Dat zijn voornaam Meneer is, weet iedereen !

 
Kijk Mas3, met jou kan ik praten.;)

dan kun je zien dat hij met fietsen ook een probleem heeft...
Ik heb geen probleem met fietsen, maar met bepaalde leveranciers van fietsen MET bijbehorend materiaal.:biggrin:

tenminste als ik degene die hem op de post doe kan vertrouwen? :biggrin::stupid:
Beter te vertrouwen dan sommige leveranciers van fietsen met berijdsters, de zendingen van de Wii verzender komen tenminste ook aan. Van de fietsen blijken steeds de berijdsters verdwenen en zelfs ook de fietsn, alhoewel die van minder belang zijn.:sex::biggrin:

 
Ach met mij is het goed, maar heb vanwege de vrouw een beetje dom gedaan.

Ik wilde een nieuwe kast voor mijn pc, want ik was het spuugzat dat het ding altijd open stond, dus wilde een nieuwe coooole kast....

Dus ik op het gemak kijken en het moest waarschijnlijk al een midi-tower worden want big-towers waren te duur. Vervelend want ik ben Big-Tower gewend, hou ik gewoon van.

Nu had de vrouw wat geld met kienen gewonnen en wilde in Duitsland boodschappen doen, dat moest natuurlijk weer gelijk de dag erna en toen dacht ik van "ach ik zit dan toch in Duitsland, neem ik gelijk een kast mee", in plaats van geduldig te zijn en eerst verder te kijken.

Ik dus een kast gekocht, met voeding erbij 100 euro, zitten 2 fans in maar je kunt er met gemak nog 4 bij bouwen, daar is ook ruimte voor gelaten.

De pc is nu koel genoeg zo te zien, met de kast dicht.

De doos stond nog onuitgepakt in de kamer toen de buurman binnen kwam. Deze gelijk van "oh leuk joh, nieuwe kast... is dat zoiets als Frank heeft?". En dat is dus zijn zoon.

En toen viel me in van ssssshiiiiiiiiitttttt.... die had een mooie kast een bigtower, dus ik gelijk van "nee die van Frankz was toch duur of niet?". Buurman "nee, die was niet zo gek duur".

Om een lang verhaal kort te maken heb ik betreffende maar even gebeld, die liet me er aan denken die kast via internet gekocht te hebben. Dat was een pracht van een grote big-tower, die hij als fileserver was gaan gebruiken. Maar ik kan me die kast nog herinneren, zaten standaard 4 ventilatoren in.

Nog mooier was dan bij die ventilatoren filters zaten, er kon dus nooit stof je kast in komen en die filters kun je in de was gooien.

DAT HEEFT MIJN KAST DUS NIET!!!:grrr:

Prijs van zijn kast: 100 euro excl. voeding en big-tower.

Prijs van mijn kast: 66 euro excl. voedig en midi-tower.

Toen was mijn goede zin dus toch wel voorbij en heb ik weer tegen mezelf gegromd dat ik er toch nog langer over had moeten nadenken en nog langer/verder rondkijken/vragen.

Een goede les voor volgende keer. Ben toch wel blij nu, heb een erg mooie kast. Maar toch zit het me nog niet helemaal lekker dat ik voor hetzelfde geld een betere big-tower had kunnen hebben.:sad:

Dus hoe gaat het met me? Nja... gaat wel.. kon beter. Ben nu moe, heb net de hele kraam omgebouwd mijn nieuwe kast in.:)

 
Tja, hier is echt niet alles meer goedkoper.

Na de verhoging van de BTW zijn heel stilletjes de prijzen opgetrokken.

Begin 2007 werd er erg met de prijzen gestunt, maar dat is helemaal over.

 
De mailserver was al een hele tijd plat hier.

Nu werkt ie weer, met een intel atom boardje in een bigtower :biggrin: .

Je zou haast denken dat er geen moederbord geplaatst is.

Hoogbejaard OS met nieuw processortje, dus was wel even een gevecht.

Door de echo in de kast, ga je de ventilator nu wel goed horen, maar het werkt in ieder geval.

Zo nu ga ik de auto wassen...

 
@BT, Da's vervelend ja...

@Dirk, Mee eens, alles wordt duurder :sad:

@MAS3, Ga jij je auto maar eens wassen. Wat voor een auto heb je? :$...

----- Added 12/10/2008 at 04:22:14 -----

Nou dankjewel BT! Ik heb koppijn van die style van je... ;)

Weg weekend xD

Nee, maar wat een kl*te style zeg... doet echt auau

 
Laatst bewerkt:
Genieten van het zonnige mooi weer

----- Added 12/10/2008 at 05:42:01 -----

Genieten van het mooie zonnig weer.

 
Laatst bewerkt:
1x zeggen is genoeg ;)

Maar oké ... klopt... doen wij ook hier :biggrin:

Morgen wordt het minder :sad:

 
Nee hoor, morgen wordt het ook nog lekker warm, althans wel hier... volgens Piet.:biggrin:

 
aha... SlamFM vertelde mij namelijk wat anders... maar dit is boerendorp Heino hè... niet zuid-limburg ;)

tnx voor je Pb trouwens... en het is al weer maandag mensen! :sad:

 
Volgens mij was het in Heino ook mooi weer. SlamFM kun je dus niet vertrouwen. Morgen wordt het in elk geval minder en woensdag echt vies.:)

Maandag ja, vroeger een vervelende dag, nu niet want ik mag vanavond biljarten en ik hoefde vanmorgen niet te beginnen met werken, dus dan valt zo'n dag wel mee.

Alhoewel.... ik moest nu midden in de nacht mijn bed uit, want ondergetekende werd om 09.20 uur op het ziekenhuis verwacht en da's toch ook wel bijzonder vroeg.:biggrin:

 
Het was lekker... klopt... ;)

Nou, ga jij lekker biljarten... ik ga aan het werk met de info uit je pb's ;)

 
Tja, deze week begin ik optijd aan het weekend...

Vandaag vrij gevraagd, om maar 3 dagen te hoeven werken...

Linkforsoad, deze 40plusser gaat lekker nintendoën... :biggrin:

 
Jammer... dit joggie van 14 moet biologie maken...

Wat is de relatie tussen methaan en het broeikaseffect?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan