Wat heb ik nodig

Oww ik wist niet dat er 3 verschillende waren.
Maar ik heb gekozen voor 4k.
De tv in de keuken is geen 4k maar je weet nooit hoe lang die nog mee gaat.
Ooit gekocht bij de mediamarkt maar was na 3 dagen al stuk. De mediamarkt wilde hem niet herstellen of terug nemen. Toen heb ik hem zelf maar hersteld. Maar hij gaat inmiddels al weer 10 jaar mee.
 
@Dr.Z fell a sleep. :sleep2:
Antwoord was al in post #42 bovenaan vorige pagina gegeven. ;)
 
Inderdaad, excuus! Geheel over het hoofd gezien! :)
 
Geen probleem, kan iedereen gebeuren, ook ondergetekende. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Ik volg een opleiding bouwkunde en as zaterdag moet ik examen doen voor: NEN 2767 inspecteur.
Vandaag kwam de uitslag binnen, 50% geslaagd en dus 50% gezakt.
Hoogste cijfer een 7 en ik heb een 6 behaald (ben er blij mee)
 
Gefeliciteerd 🍰🎂
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Gefeli....!

...citeerd komt na de resterende 50% 😄
 
Gefeliciteerd man. Krijg je straks als NEN 2767 inspecteur ook weer zo'n lieftallige leuke dame in dienst net zoals in het zwembad toen? In dat geval mogen jullie mijn bouwtje wel komen inspecteren. :lol:

B.
 
Krijg je straks als NEN 2767 inspecteur ook weer zo'n lieftallige leuke dame in dienst net zoals in het zwembad toen?
Dank je….
Je weet denk 80% niet van wat er gebeurd met zulke leuke dames in een zwembad, maar dat was de goeie oude tijd.
Wat in het zwembad gebeurd blijft in het zwembad, tenminste dat is het streven ook na een 9 maanden. 🤣😂😜
 
Wat in het zwembad gebeurd blijft in het zwembad, tenminste dat is het streven ook na een 9 maanden. 🤣😂😜
Wil je er over praten en jouw hart luchten? Wij hebben allemaal een luisterend oor voor jou!!


..maar beelden zijn natuurlijk ook welkom. :ROFLMAO:
 
:biggrin: Beelden dan.

Maar zullen we weer terug on-topic gaan of zal ik een stuk moven naar de Kletspraat? Kan ook hoor, maakt mij niet uit. :)
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan