Wat heb ik nodig

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
We kijken nu nog met ziggo.
Maar op termijn wordt het met fiber.

Dat kan nog even duren want de glasvezel kabel is nog ergens onderbroken.

Ze maken gebruik van nl ziet.

Ik kan voor iedere tv een kast huren maar misschien sluit ik volgend jaar wel met iemand anders een contract af.

Dus ik zoek iets universeels.

En wat is handiger bekabeld of wifi?
 
Bekabeld is altijd beter.

Maar wat wil je nog meer kijken dan tv?
 
Nou niet zoveel.

Maar heb ik wat aan een mxq pro.
Kost +/_ 30 euro en heeft een ab.
En kan ook bekabeld aangesloten worden.

We doen het nu met een chromecast.
Maar ik moet iedere avond mijn vrouw uit de gordijnen halen.

Dus ik zoek iets met een normale ab.
 
Ik heb een wat oudere en een nieuwe google chrome.
Die oude stopt steeds en die nieuwe dat gaat goed maar als hij moet beginnen duurt het even. Daar heb ik geen problemen mee maar mijn vrouw kan daar niet aan wennen.

Daarom dacht ik aan een Android kastje met normale ab.
Maar ik weet ik of je daar een app kan toevoegen.
 
Firestick heeft ook gewoon afstandsbediening en nogmaals alle apps werken perfect.
 
Btw op zo'n androidkastje zit Play Store dus je kunt zonder meer apps toevoegen en je kan eventueel ook nog gewoon apps toevoegen die niet in de playstore staan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Oké die firestick had ik ook al naar gekeken.
Maar Boets staat NL Ziet daar ook op.
Of kan daar ook een app toevoegen.
Want daar moet ik het dit jaar mee doen.
 
Hoi Jan, ja staat in de store. Gewoon uit de store installeren en kijken maar. Geef ff je gebruikersnaam en wachtwoord aan mij door dan kijk ik voor je of het goed werkt. Hahaha :lol:
 
  • Haha
Waarderingen: Peer
Ik had een gevonden 3de gen. 39 euro met ab.
Boets gaat de tv er ook mee aan?
 
FormulerZ11pro misschien? Codec ondersteuning voor oa netflix, disney etc etc.. en mytv3 ;)
 
Hoi Jan, klopt tv schakelt mee aan en uit.
 
Dankjewel ga hem gelijk bestellen.
Ik denk dat mijn vrouw hier wel mee om kan gaan. Hij moet natuurlijk wel een eigen voeding.
Want als ik de usb van de gebruik gaat hij uit met de tv.
 
Het voordeel van een firestick is dat je hem ook mee kunt nemen als je op vakantie gaat oid. ;)
 
Ja en ook allemaal geen extra kastjes en kabels bij je tv, je plugt hem in de HDMI poort en niemand die hem ziet.
 
Laatst bewerkt:
Die firestick werkt ook met wifi neem ik aan? In elk geval wel handiger dan de Chromecast want die moet je met de telefoon bedienen.
Echter ik ben geen voorstander van wifi spul voor beeld en geluid.
Maar voor mensen die nergens kabels willen en voor mee op vakantie is het natuurlijk wel leuk. Moet je ook wel snel genoeg wifi met vakantie hebben.
 
BT google chromecast is ook met ab.
Ik gebruik nu een oude chromecast in de keuken.
Maar deze stopt steeds en dat kijkt niet lekker.
 
Maar deze stopt steeds en dat kijkt niet lekker.
De vraag is dan waarom, als dat door het wifi signaal komt gaat de Firestick daar geen verbetering in aanbrengen.

Ohja inderdaad, de nieuwe 2022 modellen Chromecast hebben ook afstandsbediening. Zal Google wel gedaan hebben om te kunnen blijven concurreren met de Firestick.
 
@ Tijger firestick gaat daar wel verandering in brengen, namelijk dat de firestick de ziggo app aan boord heeft, dus je hoeft niet te streamen zoals je naar de chromecast doet. Ik had hier ook altijd gezeik met het streamen van ziggo naar de chromecast, ding stond continue stil en te bufferen, met fe firestick geen enkel probleem meer, ziggo app starten op de firestick, eenmalig gebruikersnaam en wachtwoord invullen en gaan met die banaan.
 
Ik zie dat je bij de Fire TV Stick 2 versies hebt, namelijk de 1e generatie en de 2e generatie. Zelf ken ik die dingen niet, maar ze zijn wel een heel stuk goedkoper dan de NVidea Shield.
Verder denk ik dat dit topic interessant zal zijn voor @janblues om te zien wat er nog meer mogelijk is.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan