Wat heb ik nodig

Ja BT vooral als je er 4 nodig hebt.
Maar eerst kijken hoe hij het doet.

Nummer 10 als mijn vrouw ergens naar kijkt waar ik niet naar wil kijken.
Kijk ik met mijn laptop.
https://www.nederland.tv heb je hier wat aan?
 
dan moet ik de Ziggo Go aanklikken en dan kom ik automatisch in de app
Je moet toch ook kunnen aangeven geen app te willen gebruiken of die app deinstalleren?

Werkt het niet met de rechtstreekse link? Want zo kan ik met de browser kijken, hoef dan alleen in te loggen, en dat is niet de ziggo.nl link.
 
@ Peer, ik vond ook het in en uitstappen wat moeilijk gaan, ja en je wordt ouder en ouder dus op een dag kom je er helemaal niet meer in of uit.
Sta je straks ergens op een parkeerplaats zeggen ze moet daar zien, zie opa uit zijn Ferrari kruipen. :lol:
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
en de bagageruimte viel mij tegen :biggrin2:
Dat vond ik geen probleem, maar mijn vrouw wil ook vaker boodschappen gaan doen in Duitsland bijv. en die vond dat wel een onoverkomelijk probleem. En inderdaad kon de paardentrailer er niet achter. :ROFLMAO:
 
Zo kom ik hier niet verder.
Ben blij dat boets me zo goed heeft bij gestaan. :ROFLMAO:
 
Werkt het niet met de rechtstreekse link? Want zo kan ik met de browser kijken, hoef dan alleen in te loggen, en dat is niet de ziggo.nl link.
Zal het van de week even proberen. Nu nog even flink leren as zaterdag examen.
 
Ach we wijken even een beetje af...

@janblues we wonen te ver van elkaar dat weet ik, anders kwam ik ff langs.

Ik heb hier ook een firestick, maar die gebruik ik alleen in de zomermaanden als de tv weer in het buitenverblijf staat.

alles wat ik wil staat er op, viaplay, ziggo enz. ook Kodi staat er op dus als we buiten een goeie film willen kijken dan kan dat ook. ;)

Btw, waar heb je die stick besteld?
 
Ah, ben je werkzaam bij een aannemer?
Ik werk bij één van de grootste bouwers van Nederland maar doe niets in de bouw ;-)
 
Ah, ben je werkzaam bij een aannemer?
Ik werk bij één van de grootste bouwers van Nederland maar doe niets in de bouw ;-)
Ik ben werkzaam bij een sportbedrijf, in het verleden was ik manager van zwembaden en sportaccomodaties tegenwoordig ben ik werkzaam bij Onderhoud en Beheer.

Het examen was erg pittig, er liepen al mensen weg na 15 min. Das behoorlijk snel want ik had er meer dan 2 uur voor nodig.
Ligt misschien aan mij. Ben dus erg benieuwd naar de uitslag.
 
Ligt misschien aan mij.
Misschien ook niet, kan net zo goed zijn dat er mensen na 15 minuten het al "af" hadden omdat ze de rest niet wisten en het te moeilijk vonden. En het is "op stap dag" dus wegwezen dat doen we een andere keer wel over.

Ben ook benieuwd.
 
Persoonlijk vind ik examens onzin.
Ook al heb je het hele tijd laten zin dat je de stof goed beheerst en dan verknal je een heel studie in een paar uur.
 
Persoonlijk vind ik examens onzin.
Ook al heb je het hele tijd laten zin dat je de stof goed beheerst en dan verknal je een heel studie in een paar uur.
Dat ben ik helemaal met je eens, iemand die zich in de praktijk bewezen heeft, wordt dan ook vaak gedwongen dit middels een papiertje te bevestigen....

Ik heb er genoeg meegemaakt die op papier van alles zouden moeten kunnen maar er niets van bakken, en vice versa.
 
Prima.
Hij is stabieler dan de chromecast eerste gen.
Die was steeds of aan het zoeken of stopte er mee. Ik ga voor de andere toestellen ook de firestick bestellen. Maar eerst is het wachten op ons glasvezel signaal.
Het duurt al meer dan een maand.
Ik heb het idee dat de ondersteunende partijen weer problemen hebben met de netbeheerder.
Die zijn hier al eerder hier uit het dorp vertrokken.

Oow dat was ik nog even vergeten.
Die van mij heeft geen nl handleiding.
Maar je kan hem wel downloaden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Welke heb je gekocht? De 4k versie of de lite of de duurste? Ik las dat er 3 versies waren.
De lite is het goedkoopst maar daarmee kun je dan je geluidsniveau niet bedienen op de afstandsbediening.
De anderen hebben atmos geluid en/of 4k en dat soort fratsen, maar zijn dan ook duurder, zij het niet veel duurder dan de Chromecast.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan