Wat is met Jos Verstappen en Rob Kamphues??

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
M

Mike The Bike

Wat is er tussen die 2 gebeurd?

Zag net de Kamphues maakt vrienden, maar uitspraken van Jos als 'Flikker toch op!' kunnen echt niet.

Wat is er tussen die 2 gebeurd???? wie het weet mag het zeggen....

Grtz Mike
 
Jos Verstappen is een echte arrogante LUL MET VINGERS...... wordt er al geschreven

Het begon begin dit jaar toen de crew van Kamphues maakt vrienden de uitzendingen aan het voorbreiden waren.
Een uitzending zou worden Kamphues maakt Vrienden met Jos Verstappen fans.
Ze bellen met Raymond Vermeulen of Jos mee wil werken aan het programma KMV,

Raymond zei dat dat geen probleem was, maar of ze even ? 10000,00 wouden overmaken dan zou alles goed komen.
Dat vonden ze natuurlijk belachelijk omdat dit goede reclame voor Jos was, en dat dit bedrag niet in hun budget paste.
Na nog wat heen en weer gebel kwamen ze er niet uit.
Dus Rob belt met Trust en die zeiden dat er wel iets te regelen viel.
Raymond kreeg dat ook te horen en was niet blij dat dit achter hun rug gespeeld werd.
Om alles goed te maken had Rob zelf een tekening gemaakt voor Jos en zijn 100e GP.
Hij zou deze aanbieden op het kart evenement op de GP van Europa.
Zo gezegd zo gedaan maar Raymond en Jos namen de tekening niet aan en zeiden dat Rob op kon rotten.

Ook hier een leuk verhaal met foto?s!! http://www.kmm-montage.nl/minardif1x2/

Bron: verstappen.nl
 
Vind jos the boss helemaal niks, moet eens wat minder zeuren en wat meer punten halen(wanneer was dat ook al weer...? voor of na de tweede wereldoorlog?)
Jos doet zich groots voor, maar het is maar de vraag of hij in 2004 rijdt(hoop het wel, maakt het F! wel leuker).
Als andere teams iets in Jos hadden gezien(iets dat met talent te maken heeft en niet alleen maar met geld), dan had jos allang voor een fatsoenlijke team gereden.
 
Laten we wel wezen, jaar of 10 geleden was Jos hot omdat hij jong was en reed voor een goed team, maar nu is beetje zielig, kost miljoenen euro's en hij maakt er grote klotezooi van>>hij blijft altijd maar positief ivm geld van sponsoren en belang van sponsoren, maar volgens mij zou die l.. ook liever voor zijn eigen auto springen (lijkt mij ook maar beter met zo;n grote bek)>>die kerel verdient bakken met geld(ondanks dat hij of in de grindbak rijdt of zijn motor opblaast>>nooit zijn eigen schuld trouwens), maar presteren ho maar.
Jos denkt dat ie het helemaal gemaakt heeft, vandaar dat grote sponsoren en teams hem ook zou graag willen hebben als (test)rijder maar niet heus...>>
Hij is zo goed dat hij een van de laatst overgebleven rijders is zonder stoeltje(bedoel van auto, niet van de tribune).
Jos moet het ook van zijn supporters hebben, maar als het zo moet.
S..... van I..V heeft ook gezegd dat het een irrant mannetje was...
 
Dat Jos zo'n beetje ieder jaar als laatste een stoeltje weet te bemachtigen.
Raymond Vermeulen en Jos verstappen zijn gewoon 2 arrogante eikels.

Die baas van Trust begrijpt het tenminste.
Laat ie liever Cristiaan Albers onder zijn vleugels nemen.
Dan gaan we pas echt een mooi F1 spektakel meemaken !!!

Sorry Jos, rijden kan je wel (met de middelen die je hebt) maar voor mij heb je afgedaan!!

Het is toch niet te geloven dat een persoon als Michael Schumacher ondanks dat ie bijna alle records gebroken heeft, toegankelijker is dan "LA Verstappen" ??!!!

BAH !!!
 
ben nu ook ex fan van kwalletje j.v na het zien
kmv,wat een arrogante kwal die j.v
 
Ik heb het verhaal nog niet gelezen dus blijf nog redelijk positief over Jos op dit moment.
Je kunt nu wel met zijn allen over hem heenvallen, maar vergeet niet dat Minardi gewoon bleurk is en dat ligt echt niet aan Jos.

De andere rijder kon er ook geen brood van bakken en Jos was over het algemeen toch beter dan de ander. Dat de rommelbakken uitvielen was niet aan het grindbaktoerisme van Jos te danken maar zoals we met zijn allen weten steeds aan andere dingen, versnellingsbak, ophangingen, motor en wat dies meer zij.

Als je dan terugkijkt naar het vorige team waar hij reeds, kon zijn goede collega er ook niets beters van bakken. De teams waar hij rijdt zijn gewoon prut.
Dat hij niet veel beters meer krijgt omdat hij te "oud" is, dat is wel begrijpelijk. Maar ik vind niet dat men nu allemaal over hem heen moet vallen omdat ie niks kan etc. etc. terwijl het verleden anders bewezen heeft, en de niet meer behalen van dingen die hij graag wilde behalen, niet aan hem heeft gelegen, maar aan de auto's, waar de andere rijders net zo goed last van hebben gehad.

Dat ie arrogant is, dat is een tweede, maar dat mij maar buiten een enkeling zoals misschien Hakkinen en Raikonen en Baricchello maar eens formule 1 rijders opnoemt die niet arrogant zijn want de meesten zijn dat.
 
Jos Verstappen gaat meedoen met Wedden Dat...


...hij kan aan de grindbak horen op welk circuit hij rijd... hihihi.


Ik vind 'm zowieso al een lul. Een tijdje geleden sloeg hij een jongen van 17 op z'n bakkes die hem inhaalde met karten. Vond Jos niet zo leuk.
 
Dat was in Belgie en dat was niet Jos maar zijn vader en ook daar zijn de bewijzen maar vaag voor geweest.
Van de andere kant.... one never knows.
 
Beste medeforummers,

Vel eens niet zo snel een oordeel als je de rest van het verhaal niet kent!!
Lees bijvoorbeeld eerst eens het Jos verstappen forum en lees daar eens WAAROM Jos zo gereageerd heeft.
Ik weet wat er op de achtergrond heeft meegespeeld en vind dan vriend Kampheus daar mooi misbruik van heeft gemaakt.
Media is een krachtig medium welke voor programma makers als Kamphues maar 1 doel heeft..........het scoren van kijkcijfers, daarbij komt dat er geen beter vermaak is dan leed vermaak.
Waarom zou je gemaakte afspraken nakomen als iemand bij VOORBAAT te kennen heeft gegeven NIET aan het programma mee te willen werken? Kampheus wekt nu de indruk dat Jos een arogante kwal is die niet openstaat voor mensen.
Maar was het niet zo dat de titel van het programma Kamphues maakt vrienden met "Jos verstappenfans" was? Het onderwerp miste in iedergeval behoorlijk zijn doel.
Owja voor diegene die het programma wel hebben gezien, het was wel aan JOS te danken dat Jurgen Kessels alsnog zijn rit kreeg ondanks de problemen met de auto's.
Ik keur het gedrag van Jos niet goed, maar nogmaals het blijkt dat een persoon als kampheus er alles aan doet om maar te scoren op de TV, zonder zich te realiseren wat de gevolgen kunnen zijn voor een persoon. En onthou what you see, is what you get.........Programma makers noemen ze dat pfffffff


Greetzzz Grizmo
 
Ik heb nu het verhaal gelezen en kan er -niets- in terugvinden wat Jos of Rob in een kwaad daglicht zou stellen, dat heeft de schrijver er netjes buiten gehouden.

Wat me wel op viel is dat schrijver het nogal belangrijk vond om te laten weten dat er zoveel gezopen werd en wat er allemaal gedronken werd, wat ik dus niet specifiek bij de sport hoor behoren.

Als laatste is het niet meer dan normaal dat er geld betaalt word voor een interview door een programma, dat gebeurd overal, dus is het niet vreemd dat in eerste instantie ook door Jos of Jos manager hierover gesproken word.

Je kunt dan wel stellen van "ja maar het is voor de fans" maar zo kan elke programmamaker wel wat artiesten ofzo voor zijn camera halen.
Ze verdienen zat aan die programma's (anders maakten ze ze niet) dus is het logisch dat ze de gevraagde BN'ner dan ook gewoon het salaris betalen wat dat kost.

Of dacht je soms dat al die andere F1 racers bij RTL5 allemaal gratis even "pitspost" kwamen doen omdat het "voor de fans" is? Nee mijn mening over Jos is niet gewijzigd.

De achtergronden over de ruzie op de kartbaan met Rob heb ik niet gelezen verder, zal nog eens op Jos zijn site kijken gaan.
 
Wat ken mij dit nu allemaal schelen,, gaat toch over formule 1 of niet,, en ik hoop nog steeds dat hij er dit seizoen weer bij is.

Valt me de laatste tijd erg op dat sommige mensen het blijkbaar leuk vinden om iemand maar eens goed onder de grond te stampen,, en als het een bekende nederlander is dan doen ze schijnbaar nooit wat goed.

En kijken naar de andere kant van het verhaal is er niet bij,, en die is trouwens niet eens bekend,, je hoort en ziet alleen maar 1 kant van het verhaal.

Ben blij dat ik niet zo ben en mijn eigen mening er over heb.

Respect voor je medemens en ook voor de bekende nederlanders.


Ik vind het gewoon heel erg knap wat Jos tot nu toe heeft laten zien.
Denk niet dat veel andere hem dit nog na zullen doen.

Dus voor mij is Jos nog steeds de beste coureur die we ooit hadden.
 
Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening maar als bekend persoon en zeker een bekend persoon die een heleboel goed betalende sponsoren op zijn pak heeft staan, heb je een bepaalde verantwoordelijkheid. Je kan niet hardop "Flikker op" gaan roepen terwijl je weet dat de nationale TV filmt.

Toegegeven ik heb genoten van Jos en hij is goed met een auto, dus afzijken is het niet maar als hij een beetje politiek in z'n donder had, had hij al lang GROTE sponsoren gehad en had hij zeker bij een topteam gereden!!

Je kan niet bij iedere fout je team en alles en iedereen om je heen de schuld gaan geven.
Ik weet uit ervaring en hij zal dat helemaal moeten weten... EEN MOTOR HOOR JE STUK GAAN!!! Je kan dan denken ik rijdt de race uit voor de ervaring en racedata of je trapt gewoon door tot die stuk echt stuk gaat.

Beste coureur ooit ben ik het dus niet mee eens. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Hij is wel de coureur die het langst in de hoogste klasse heeft gereden maar winnen nee, daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen.

Arie Luyendijk (Meervoudig INDY 500 WINNAAR)
Cristiaan Albers (veelvuldig DTM winnaar)

Niet de hoogste klasse maar qua persoon en rijder zijn ze zeker een klasse apart.
 
Beste coureur ooit zul je hem mij nooit horen noemen want dat is hij niet en ook nooit geweest.
Wel is hij na de nodige jaren ervaring en het kwijtraken van de wilde haren (zijn grindbakcoureur tijd) een heel stuk beter geworden, heeft veel ervaring en is wat betreft het starten toch een van de besten altijd.

Ik weet dat je een motor kapot kan trappen, maar je krijgt pas een goed overzicht als je naar de tweede rijder gaat kijken en wat die doet, en daar is het nooit echt beter mee gegaan de afgelopen jaren, waardoor je dus echt wel kunt stellen dat het aan de auto's lag en niet aan de coureurs.

Hoe dan ook zou ik het heel jammer vinden als hij geen stoeltje meer zou krijgen, maar het ziet er voor 99,9% naar uit dat hij er inderdaad geen gaat krijgen aangezien zowat alles bezet is en de goede teams kan ie ver vergeten gezien zijn leeftijd en de vele goede concurrentie.

Ik zal zijn starts missen dit jaar en hoop met de andere fans dat het hem mag lukken in 2005 weer wat te veroveren bij een wat beter team dan Minardi.

De beste coureur aller tijden in de Formule 1 (voor zover ik dat bewust heb meegemaakt) vind ik nog altijd Ayrton Senna.
Niet alleen qua kunnen maar ook qua sportiviteit want dat hoort erbij en helaas maar waar.... dat is het punt waar Schumacher het op verliest.
 
Jos is en blijft een ZAK HOOI , maar is de allerbeste in hoe maak ik een fan club in korte tijd klein, bij RKH.

commercieel is hij voor geen meter , en een manager die over elke rug geld wilt verdienen, terwijl ze gratis een halfuur zendtijd hadden met een 2 tot 3 miljoen kijkers, als ik de TRUST sponser was had ik jos en zijn manager er toch flink van langs gegeven.

wat een stel amateurs.

ik hoop dat hij niet meer mee mag doen in in de F1 2004
bah
 
GP 2004 -> nieuw spel???? :biggrin:

Tuurlijk doet Jos mee.

Ik vind het belachelijk dat Kamphoes alles heeft uitgezonden.
Bij elk ander TV programma worden al dat soort acties eruit geknipt. Gewoon pure wraak dat het hem niet gelukt is om een vriendje te maken.

Laat gewoon alle terugblikken naar het verleden achterwege, want achteraf weten we toch alles beter. Kijk liever naar de toekomst en voorspel iets wat erop lijkt.

Grtz Mike
 
Oke voorspelling 2004 voor JOS ...............LAATSTE...... zoals altijd.
 
Tjah, ik heb het programma gemist dus ik weet niet wat er voorgevallen is.
Ik weet wel ongeveer wat Jos voor een persoon is, maar programmamakers kunnen ook flink de mensen de pis lauw maken hoor, en je weet nooit wat er van tevoren allemaal gebeurd is.

Even een verhaaltje.
Kennis van me is een jaar of 4 a 5 geleden eens in Francorchamps het circuit opgelopen, in een net pak met een plaatje op zijn borst wat ie nog overhad van een beurs-evenement met zijn foto op enzo.

In eerste instantie zagen ze hem schijnbaar aan voor een of andere medewerker van een team ofzo, de bewaking lette in elk geval niet goed op.
Hij is op die manier fijntjes verder het terrein op gestapt en is eens rond gaan wandelen. De bedoeling was om eens te zien of ie Jos zag.
En waarempel, opeens zag ie hem lopen bij het team waar Jos toen bij reed. Hij stapte op hem af, en gaf hem een hand. Jos zag meteen dat ie er niet thuishoorde en dat het een gewone fan was, en vroeg hem hoe ie op het terrein gekomen was en vond het verhaal wel lachen.
In elk geval kreeg hij een hand terug en hebben ze een kwartiertje gezellig staan babbelen met elkaar over Jos, over Formule 1, de sport dus en wat ditjes en datjes, totdat dus na dat kwartiertje de bewaking door had dat ie er niets te zoeken had en hem netjes kwam verzoeken het terrein te verlaten.

ZO is Jos dus ook, voor zijn fans.
Zomaar klakkeloos gewoon lekker even met een fan babbelen, heel gezellig.
En dat is -ook- echt gebeurd.

Dus ik neem dat mediagedoe maar met een hele grote korrel zout.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan