Wat is met Jos Verstappen en Rob Kamphues??

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
hoe makkelijk is het niet om iemand de grond in te stampen zonder dat je het hele verhaal kent, straks rijd ie weer eens een podiumplaats en dan is het weer DE goede kerel.......

Bij Frans bauer lijkt het spontaan maar dat isin de verste verre niet zo, waarom moest de Makro 3 uur!!!!!!~gesloten worden omdat daar de Bauers opgenomen moest worden?????? Lekker spontaan.............

Waar ik op doel is om mensen in hun waarde te laten mits je ze echt goed kent en zeg nu zelf... wie van ons kent nu frans B of jos V nu echt goed???????
 
Originally posted by rat2002
hoe makkelijk is het niet om iemand de grond in te stampen zonder dat je het hele verhaal kent, straks rijd ie weer eens een podiumplaats en dan is het weer DE goede kerel.......

Het gaat in de F1 al net zo als op het duckbord.....whoehahaha

GR Fred.
 
jongens ieder ze eigen mening,laten we voorop stellen aan jos ze rijders kwaliteiten ligt het niet!!
maar volgens mij was het de bedoeling van dit programma dat kamphuis vrienden met de fans van jos verstappen zou worden,
en dat is volgens mij aardig gelukt!!
 
Toevallig ken ik Frans Bauer vrij aardig.
De Macro gesloten? Zal best, omdat Bauer besloten heeft van tevoren zelf inspraak te willen in de opnames en bijv. de Adams family hier nauwelijks afspraken over gemaakt heeft.

Bauer's muziek is niet de mijne, maar wat wel zo is, is dat het dezelfde aardige, gastvrije en vriendelijke gozer is, als pak hem beet zo'n 10 a 15 jaar geleden in het begin van zijn carriere, toen hij nog in kleine zaaltjes en op communiefeesten zong (waar ik hem dus ook van ken) waar hij zijn 1ste cd op zo'n feest verkocht en mijn dochter spontaan op de arm nam.
Diezelfde Frans is nu nog exact hetzelfde nu hij in Ahoy zingt als in de tijd dat hij op communiefeesten en partijen zong, een vriendelijke gast zonder capsones en hij heeft het ook niet hoog in de bol gekregen door zijn succes.

Dus waarom nu weer over deze gast vallen in een topic dat niet eens over hem gaat?

Pffff nog effe dan doe ik of een van de andere mods het hier wel op slot, dit gaat echt nergens meer over.
 
Jos heeft (nog) geen stoel voor volgend jaar en ieder heeft zijn eigen smaak/mening

Prettige avond.
 
Originally posted by twilight
Het gaat in de F1 al net zo als op het duckbord.....whoehahaha

GR Fred.

Zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken Twilight maar er is een kern van waarheid.

Heb je alles deel je alles ben je zo'n kerel doe je dat niet dan een klootzak .

En zo draaid de wereld en zo is de wereld ook hier op het duckboard.

Zo vraag ik me af waar zijn de mensen gebleven van voor september die hier toen kwamen 10000 bezoekers perdag was niks via welke url dan ook .

Zoals het er nu uit ziet blijven alleen de goeien en de mensen die het goed menen met het duckboard.

gr,

Pluto
 
Zoals het er nu uit ziet blijven alleen de goeien en de mensen die het goed menen met het duckboard.
Als dat klopt dan denk ik dat je daarmee iedere blijvende gebruiker en ook Duck blij maakt.:)
 
Zoals het er nu uit ziet blijven alleen de goeien en de mensen die het goed menen met het duckboard.

Joepie,, ik ben een van de goeien en ook het beste voor heeft met Ducky board. :) :)
 
Originally posted by Black Tiger
Als dat klopt dan denk ik dat je daarmee iedere blijvende gebruiker en ook Duck blij maakt.:)

Ja ik hoop het ook geen gezeur om files enzo het is mij altijd om de techniek gegaan .

Of bedoel je dat ik ook maar beter kan gaan ??????

En waar ik Duck mee kan helpen zal ik dat dan ook doen.

gr,

Wilco
 
Nee je begreep het in eerste instantie goed.
Het gaat om de techniek en helpen onder elkaar, de boel gezellig houden zonder gezeur.:)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan