Wat??

Status
Niet open voor verdere reacties.
De admin heet Duck en er zijn eendenteam moderators.
Er staat ergens aangegeven dat het om Donald Duck zou gaan. Trouwens wat boeit jou dat?
 
Originally posted by Black Tiger
De admin heet Duck en er zijn eendenteam moderators.
Er staat ergens aangegeven dat het om Donald Duck zou gaan. Trouwens wat boeit jou dat?

Rustig aan tijgertje, waarschijnlijk stond er link naar duckfiles in zijn donalduckje...
Volgens mij is je boodschap voor het overige wel duidelijk :)
.
 
Valerio, geen nood, ik ben best nog rustig, maar iemand die zoiets met zijn 1ste posting gaat plaatsen daar kun je donder op zeggen dat die totaal geen moeite gedaan heeft om uberhaupt maar rond te kijken of iemand is die een ban omzeilt heeft.

Die eendagsvliegen met idioot commentaar dat moet eens afgelopen zijn, vandaar dat die tegenwoordig een vrij bot antwoord van me krijgen, misschien dat ze dan eens tot inkeer komen, wie weet.:)
 
byeeeeeee,, ben benieuwd met welke nieuwe naam die nu weer terug gaat komen :)
 
Volgens mij is het nog een kleuter,, kijk maar eens op dat duck forum ,, daar post hij met dezelfde naam.

Denk dus een kind die van ducky houd en dacht dat het hier om de strip figuur ging.
 
Ja, als je bij zijn mailadres kijkt dan weet je genoeg, ontzettende eikelbijter.
 
Originally posted by twilight
Whoehahahaha

En dat zit dan op de UT Twente!!!! wat een Mietje!

http://www.simslim.nl.tt/

GR Fred.

Fred,

Ik zal niet zeggen dat het komt doordat hij uit het oosten komt, (kom er zelf ook vandaan)maar ik had gisteren ook al gezien, stond onder zijn eerste posting.
Ontzettende pisnicht(sorry voor het taalgebruik)

@BT, is het niet mogelijk om eens per jaar een flinke schoonmaakactie door te voeren?
Volgens mij zijn er hooguit 500 duckers actief, de rest heeft of een dubbele username of bezoekt de site nooit.
 
Yep die mogelijkheid is er Valerio3, maar dan zal Duck moeten bepalen of hij dat ook wenst en zoja welke periode we dan moeten aanhouden. Er zijn ook members die soms een jaar niet komen en dan opeens weer redelijk actief zijn.
Maar mogelijk is alles.:)
 
Tijgertje tijgertje niet zo boos ben ik niet van je gewend gisteren toch teveel met de kleurtjes gespeeld lol.....
Trouwens nou we het toch over duck hebben de duck die de draadjes sluit dus die avatar vind ik vriendelijker kijken dan de duck die naast catrien staat kan je daar een met duck over praten lol....
 
Bt, misschien moet je eens een andere avatar nemen, namelijk die van cameleon, dan verander je zomaar van kleur zonder verdere oogschade en of trauma's aan andere te veroorzaken...
 
Tijgertje tijgertje niet zo boos ben ik niet van je gewend gisteren toch teveel met de kleurtjes gespeeld lol.....
Ik boos??? Hoe kom je erbij? Er staat toch ook een smiley achter?
Mijn uitleg was misschien wat korter dan van mij verwacht mag worden, maar ik had gewoon even wat weinig tijd, boos, nee hoor, zou niet weten waarom.;)

@Valerio3: Kameleon? Nja... hmz.. no thanks, die bijten niet zo hard als een tijger. :biggrin:
 
@ valerio3 " is het niet mogelijk om eens per jaar een flinke schoonmaakactie door te voeren?
Volgens mij zijn er hooguit 500 duckers actief"

Dus als je veel leest en weinig post,ben je niet actief met dit board bezig?
 
Originally posted by jhg
@ valerio3 " is het niet mogelijk om eens per jaar een flinke schoonmaakactie door te voeren?
Volgens mij zijn er hooguit 500 duckers actief"

Dus als je veel leest en weinig post,ben je niet actief met dit board bezig?

Dat mag natuurlijk (voor zover ik dat mag/kan zegge n) geen reden zijn, maar er kan wel vrij gemakkelijk per user
bekeken worden wanneer en hoe vaak die de site bezoekt.
Waar ik op doelde was op het eerste post van deze thread.

Groeten,

Valerio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan