Wat??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lezen is geen probleem, daar leer je van. Het geeft zich een opzoek om op te schonen op hoeveelheid bezoek wat men doet.

Zo kan men bijv. zeggen dat je alle users wilt opschonen die het board 1 jaar en langer niet meer bezocht hebben.
In dat geval gaan die users dus weg, maar de users die het board wel bezocht hebben, doch alleen maar gelezen hebben, die blijven dan gewoon bestaan in de gebruikersdatabase.

Dat zou dus bijvoorbeeld een heel eerlijke methode zijn. Alleen is dan de vraag welke periode hou je aan, een half jaar, een jaar, 2 jaar? En uiteraard is er dan nog de vraag of Duck zoiets uberhaupt wel wil. Maar mogelijk is alles.:)
 
Nou, ik ken paar duck-users, die nooit 1tje op dit board gepost.
Ze lezen alleen maar....Ze bedanken mij dat ik aan hun een url(link:www.duckfiles.org) adres doorgeven.
En ook ze hebben heel wat geleerd in de sateliet-gebied.
GrtZ MZ4
 
Ja MZ4 dat is me bekend dat er mensen zijn die nooit posten en alleen lezen, hebben we op fun ook. Dat is normaal.
Daarom schrijf ik ook dat je van lezen ook leert, ik deed vroeger ook niets anders op de Duitse boards, veel lezen en leren.

Daarom dat ik ook aangaf dat je ook users kon deleten op basis van hun bezoek en dat je dat beter niet kunt doen op basis van postgedrag.
 
ja dat klopt lezen en nooit posten dat kan, alleen het lezen van de treads word wel minder intressant tegenwoordig en dan zo een jongen die een vraag stelt en dan zo een antwoord krijgt van BT tsja moet toch wel even slikken hoor maarja jammer dat het zo moet het is een mooi hobby hoop het nog lang te mogen doen het is wonderlijk wat je allemaal vind op sat gebied op internet maar vind het jammer van dit board maar zal zeker blijven lezen en soms antwoorden.


mvg hutch
 
Hutch ik heb al uitgelegd waarom ik zo'n bot antwoord gaf. Als gebruikers zelf bot beginnen te doen, moet je van mij niet verwachten dat ik netjes blijf.
Hier nog zo eentje:
En vooral ook ben ik het met 'm eens dat een hoop van onze kritiek simpelweg niet begrepen wordt
Wat dit soort gebruikers niet doorhebben is dat wij hun wel begrijpen, maar zij ons niet begrijpen.
Zo kunnen coderingen WEL besproken worden maar GEEN links geplaatst worden.
Maar dat schijnt niet in hun hoofden te kunnen al verklaar je dat 100x al verklaar je dat 1000x. Dus als je het over begrip hebt of wat dan ook.
Check mijn aantal postings eens, het overgrote deel daarvan is tot in den treure dingen uitleggen, dezelfde vragen.
Ik vind het wel goed geweest, nu word ik bot, kan ik ook niets aan doen, bij mij is de bekende druppel nu wel geweest een aantal keren en ze snappen het nog altijd niet.
Nu begin jij weer over iets waar de thread al lang niet meer over gaat. Resultaat: topic closed.
Ik begrijp niet dat jullie dat niet snappen. Als je je aan de regels houdt kan genoeg. Zoniet, dan word het verplaatst of er gaat een slot op. Moeilijk he?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan