Weekend, dus moppentijd!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Timmy Simons, Wesley Sonck en Bertrand Crasson lopen in de hemel. Opeens komen ze God tegen. Hij zegt tegen hen: "Schop niet
tegen dat zwarte wolkje daar, want dan gebeurt er iets ergs." Simons gelooft er niets van en probeert het uit. De volgende
dag komt hij aan met een enorm lelijk wijf en van Sonck vraagt: "Hoe komt dat?" "Dat komt omdat ik tegen dat zwarte wolkje
geschopt heb," antwoordt Simons. "Ja ja, dat zal toch zeker niet waar zijn!" roept Sonck. Dus ook hij trapt tegen het wolkje,
en ja hoor, een dag later - ook hij een lelijk wijf. Dan komt Crasson aanlopen met een ontzettend lekkere meid. Simons roept:
"Huh?! Hoe zit dat?" Antwoordt het meisje: "Ik heb tegen het zwarte wolkje aan getrapt."

Een coach betrapt een voetballer die in de rust een sigaret rookt. Zegt de coach kwaad: "Dat kan toch niet, als sportman!
Ik zou nog liever vreemdgaan dan dat ik een sigaret rook!" Antwoordt de voetballer: "Ik ook, maar daar is de rust te kort
voor."

Vader Piet zit op een woensdagavond lekker voor de tv. Het is een spannende voetbalavond, Nederland - Duitsland staat op het
punt om te beginnen, een flinke krat bier en twee zakken chips staan klaar en alles lijkt dus perfect. Komt ineens Piet's
zoontje buiten adem naar beneden gerend en zegt: "Pappa, pappa, Kl..., Kl..., Kl...," Piet zegt: "Rustig maar jongen, wat
wil je me vertellen?" Zegt het zoontje: "Kl..., Kloppenburg, de buurman, ligt boven met moeder in bed!" Zegt Piet: "Oef, je
maakte me al ongerust, ik dacht even dat Kluivert niet mee zou spelen!"

Een supporter tegen de scheidsrechter: "Waar is je hond?" De scheidsrechter, verbaasd: "Ik heb helemaal geen hond." De supporter:
"Wat? Blind en geen hond!?"

Een Belg, een Duitser en een Somali?r zitten in een caf? wat te drinken. Na de nodige glaasjes bier beginnen ze op te scheppen over hun geslachtsorgaan. De Belg: "De mijne is zo groot en dik als die pul bier van een 1/2 liter." De Duitser: "De mijne is zo groot en dik als die pul bier van 1 liter." De Somali?r kijkt eens goed rond in het caf? maar vindt niets... Hij loopt naar het raam toe, kijkt naar buiten en zegt: "Zien jullie die fabrieksschoorsteen daar?" De Belg en de Duitser: "Jaja, je wilt toch niet vertellen dat ie net zo groot en dik is!" De Somali?r: "Nee, maar wel net zo zwart!"

Zegt een man tegen zijn vrouw: "pak een biertje".
Zegt de vrouw: 'ik hoef helemaal geen biertje'.
"Wie zegt dat het voor jou was

Een man geeft zijn vrouw een glas water en een paar aspirientjes.

Zegt ie: "Alstjeblief schat, tegen de hoofdpijn."

Zegt de vrouw: "Ik heb helemaal geen hoofdpijn."

Zegt de man

"MOOI!!!"

Een klein meisje gaat naar school 's morgens met haar klein poesje in haar armen.

Haar oudere broer zegt haar dat het verboden is om dieren naar school mee te

nemen en dat ze waarschijnlijk gestraft zal worden als ze het doet, maar ze

weigert te luisteren en neemt het katje toch mee.

Op de bus, vertelt de buschauffeur juist hetzelfde als haar broer, maar toch blijft ze bij haar standpunt.

Wanneer ze op school aankomt, komt de juffrouw bij haar, en geeft het kleine meisje een vermaning

omdat ze haar huisdier heeft meegenomen en dat dit tegen de regels van het school is,

maar toch blijft ze weigeren om het katje te laten gaan.

De Juf vraagt haar waarom ze zo op haar standpunt blijft en zegt: "Deze ochtend toen ik de

badkamer verliet, hoorde ik papa tegen mama zeggen: "Vanaf dat de kleine weg is, eet ik uw poesje op"

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan