Werken de leuk links wel?

Cleaners laten draaien vind ik niet nodig, omdat wij een virus programma hebben
Zoals meer mensen denken die geen verstand van computers hebben..... met als gevolg dat ze heel verbaast zijn als hun pc geinfecteerd is met trojans en andere leuke malware en dan leren van een expert dat een virusscanner (hoe goed ook) voornamelijk op virussen scant en vele andere malware niet ziet.;)
Dus mensen die cleaners niet nodig vinden... droom maar lekker verder. :kont:
 
Hoi Tiger, lekker subtiel, hoe je me hier voor stomme kl...zak uitmaakt....  :bloos: :bloos: :bloos:
Gelukkig heb ik een dikke huid, en zo mijn eigen mening over "experts"....  :rolleyes:  :pfff:
gr. George  ;) ;) ;)

 
@Matrix: Ik hoop, dat B.T. al een beetje gewend is aan mijn humor...  :eek: :eek: :eek:

Die voor de buitenstaander misschien wat fel  :devil:  overkomt, maar ik bedoel het hoofdzakelijk als zelfspot...  :smurf:
gr. George
 
En als BT er niet gewend aan raakt, tja, dan loopt er hier nog een "ongeleid projectiel" rond, en die kan en mag alle kanten op/in/naar schieten. ;) :biggrin:

Maar nou ff niet, zit met knallende muziek op mijn harses!!!

Defcon1.


hier gaat iets mee gedaan worden, maar wat weet ik nog niet, beter gezegd, hoe!!!

Hangslot nog eens een uitnodiging sturen denk ik. :jow:

 
Haha, ik zit er niet mee. Tijgers hebben ook een dikke huid.:biggrin:
En Matrix, Marie en ik kennen elkaar al wat langer dus geen nood.;) Wij kennen onze "amateurs" wel, he Marie!  :kont:
 
Ik kan er niet mee omgaan, of die "LEUK" links werken toch niet flitsend...  Dan waardeer ik iemand met een " LEUK", en zie later toch weer ergens de vraag staan, of ik het wel leuk vond.... ????
Erg verwarrend, voor simpele ziel, zoals ik... Maar ik zal topic, morgen, nog eens overlezen... Misschien word ik dan wat wijzer... gr. George
 
en zie later toch weer ergens de vraag staan, of ik het wel leuk vond.... ????
In hetzelfde bericht? Dat zou wel vreemd zijn. Het is wel bij elk nieuw antwoord opnieuw te zien, maar normaliter niet 2x in hetzelfde berichtje.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan