Wie is er al gevaccineerd met wat en leeftijd

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.495
Waarderingsscore
633
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Over twee weken wordt ik bij welzijn 71
Tot op heden geen oproep gehad. .
Kijk ik op de site wanneer ik aan de beurt ben.
U bent vanaf februari aan de beurt. Malloten.

Wie is inmiddels al 1 x of 2x gevaccineerd??
 
Ik nog niet en de wederhelft ook nog niet ondanks dat ze chronisch ziek is [apneu en nog een hoop andere dingen], maar mijn dochter wel want die werkt in de zorg.
Niet voor het 1 of het ander @the matrix , Nederland is met veel dingen koploper, maar met dit blijven ze ver achter!!!
 
Vanaf februari zijn ze de thuiswonenede aan het vaccineren maar ze beginnen met de oudste.
Ze zijn nu bezig met de groep van 75-80 jaar dus toevallig een paar kennissen van 76 jaar die hebben afgelopen zaterdag de brief gehad die krijgen de eerste prik begin april de eerste 6 april.
Maar in het tweede kwartaal zouden ze meer vaccin krijgen dan zou het sneller kunnen gaan afwachten dus.
 
Met Pasen 4 april op koffietijd. Keurig aanmeldbrief ontvangen.
Vrouwtje nog onbekend is net onder de 75. Nu zijn 75-79 jarigen aan de beurt.
 
Ben in februari eenmaal geprikt en in mei de tweede
 
Ik ben pas begin 50 dus tegen de tijd dat ik een oproep krijg hebben we een covid-43.. :biggrin: Maar mocht ik een oproep krijgen, dan wacht ik even de derde generatie vaccin af.. Ik blijf het spannend vinden.
 
Aanstaande maandag krijg ik een prik.
Vrouw woensdag na Pasen.
Beiden een prik van BioNTech/Pfizer.
 
Laatst bewerkt:
@the matrix: goed lezen. de groep 70 t/m 74 jaar die zijn volgens het Coronadashboard aan de beurt.
Dus volgens mij kun je de oproep verwachten lig aan de drukte in je regio .
 
Zowel de vrouw als ikzelf eerste vaccinatie gehad met AstraZeneca. Vrouw omdat ze in de zorg werkt en ik omdat ik
60 + ben. Krijgen net als Scuba in mei de tweede vaccinatie.

B.
 
..ik hoorde dat je een BBQ allergie kreeg van AstraZeneca. De HotbirdZeneca schijnt beter te zijn...
 
@papano, volgens mij zijn ze nog niet klaar met de groep thuiswonenden en mobiel 79-75
Daarna volgt de groep 74-70 en dan via 74-73-72-71-70 . De aantal personen met interval 5 jaar worden steeds groter. Dus ik verwacht ergens eind april , tenzij ze massaal gaan vaccineren, maar.dan moeten ze wel voldoende vaccins hebben. En daar wringt de schoen.
Ik mag het niet uiten maar ik verwacht dat de landen waardoor de leverancier meer gewin heeft voorrang krijgen met als gevolg dat STUPID EU" met een smoes productieproblemen afgedaan wordt.
 
@the matrix Ja en neen .
Je krijgt een oproep en dan moet je een afspraak maken.
Dan ben je 2 a 3 weken later pas aan de beurt. Dus klopt wel 70 t/ 74 jaar.
En inderdaad ben je afhankelijk van de vaccins, maar jij krijgt BioNTech/Pfizer daar zijn niet zoveel leverings problemen mee.
Met thuis wonende en mobiel group daar heeft de GGD niks mee van doen.
Let maar eens op binnen 1 a 2 weken heb jij een oproep.
Ja dat EU gedoe ben ik met je eens. Maar daar is Nederland ook zelf schuld van.
Ben benieuwd wanneer je de oproep krijgt
 
Papano Ik geloof je direct , want jij zegt hetzelfde als wat ik schreef. Over 1 a 2 weken krijg ik volgens jouw een oproep dan is dat na pasen. 6 april🙄 dan een afspraak maken + 3weken en wat is het dan "EIND APRIL"
Vervolgens 1e prik laten inwerken , weer drie weken verder en dan 2e prik , weer drie weken laten inwerken hèhè half juni eindelijk beschermd.


We gaan het zien. Ik vind het wel goed zo. Heb totaal geen haast .
Ben geen seniele historicus. 🙈
 
@the matrix Vervolgens 1e prik laten inwerken , weer drie weken verder en dan 2e prik , weer drie weken laten inwerken hèhè half juni eindelijk beschermd.

Ja he eind juni laatste prik. Kun je op vakantie gaan! Jippieeeeeeeeee
Maandag ga ik voor mijn eerste prik. Kan ik misscien eens eindelijk mijn zus en broer gaan bezoeken. Die wonen in België en ben al een paar keer terug gestuurd ook met dat berucht papiertje. Ik zelf woon in Maastricht tegen de grens aan 2 stappen en ik ben in het buitenland.

Zeg heb hier nog een foto van je kleindochter :=)
 
Luitjes,
Ben 78 jr en kan 15 april vaccineren, nr 2 wordt pas 20 mei. Dat is 5 weken. Krijg Pipfer vaccinatie. Dus er zijn meerdere mogelijk heden???
gr
rolsat :)
 
@the matrix.
Yep foto van je kleindochter die stond eens op internet voor een foto wedstrijd dacht ik.
Het is die foto waar ze over die golven heen springt.

@rolsat.
Er zijn geen meerdere mogelijkheden het ligt allemaal eraan hoe druk je regio is met vaccineren.
Veel 70'ers langer wachten. Daarnaast krijg jij de BioNTech/Pfizer dacht ik en daar gaat het zeer strak op volgorde.
 
Ik denk dat rolsat bedoelde meer mogelijkheden qua vaccinatie. En die zijn er inderdaad wel.
Er is ook nog een mogelijkheid dat je AstraZeneca krijgt of het Janssen vaccin. Echter er is geen keuze mogelijkheid.
 
Klopt BT , je hebt geen keuze.

Of eigenlijk heb je wel de keuze stel je krijgt de AZ dan kun je vragen naar een Moderna of Pfizer , maar dan kom je helemaal achteraan dus maanden later. Dit is wat ik gelezen heb bij "keuze mogelijkheid."

Ik heb bij RIVM een vragenlijstje ingevuld voor doelgroep 74-70 . En de uitkomst is vanaf half april kan uitnodiging binnen vallen maar uiteraard eerst 74 dan 73 en dan 72 en dan..........Mei -- ik

Toevoeging Pfizer/Moderna en AstraZeneca * en wordt geinformeerd welk vaccin ik dan toegediend krijg. Geen keuze op die gemaakte afspraak.

* dit kan nog wijzigen na goedkeuring van andere vaccins .
 
Laatst bewerkt:
* dit kan nog wijzigen na goedkeuring van andere vaccins .
Janssen is al goedgekeurd, wat dat betreft zal het eerder nog wachten zijn op een grotere levering. Ben benieuwd wanneer dat groot uitgerold gaat worden. Voordeel daarvan is dat je maar 1 prik nodig hebt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan