Windows 11 voor iedereen beschikbaar.

Ik mag geen reclame maken, maar een licentie voor €10,- is makkelijk haalbaar.
Even goed terug lezen. We spraken niet over een licentie voor 10 euro, maar het ging over 10 euro per jaar! En dat is wat mij verbaast.
 
Hoe kom jij in vredesnaam op een bedrag van 10 euro per jaar? Of reken je dat om als je W11 5 jaar gebruikt en het kost 50 euro dan is het 10 euro per jaar of hoe moet ik dat zien?
Je hebt trouwens ook niets er aan om een licentie van W11 te kopen als je CPU niet ondersteund wordt.
Windows 11 is te koop voor rond de 100 euro en wordt ongeveer 10 jaar ondersteund. Dus kost het 10 euro per jaar.. De pro-versie zal rond de 150 euro kosten en zal het 15 euro per jaar kosten.
 
en wordt ongeveer 10 jaar ondersteund.
Oh dus inderdaad zoals ik al vermoedde, aanschafprijs gedeeld door aantal jaren ondersteuning.
In dat geval kan het dus veel goedkoper, alhoewel je dan wel kans loopt grijze licenties te gebruiken (of zelfs illegale), maar goed, ik begrijp nu de strekking.

Toch jammer dat OS/2 nooit iets geworden is eigenlijk... :biggrin:
 
OS/2 (Warp), jeemig, dàt is lang geleden!! :LOL: Ik zag bijna de stofwolken van mijn scherm spatten toen ik het las! Het leek een beetje op "Amiga "Workbench". Met dat OS kon je de "startup sequence", een textbestandje, aanpassen om wat extra dingetjes op te laten starten, of juist weg te laten... of zoiets was het..
....ik krijg bijna een sentimentele bui! :typen:
 
Ja Warp was de 3.0, ik ben nog met de 2.11 begonnen op een BBS. Even getest, zowel Windows 95 als OS/2 2.11 op dezelfde machine multinode BBS en dan kijken wat sneller ging.
Nou als iemand online was en je ging dan Golded toen, dan was 95 niet meer vooruit te branden op het BBS, zeker niet als iemand met een 2400 baud modem inlogde.
Maar met OS/2 merkte een gebruiker daar gewoon 0 van. Golded doen, met Fmail de mail verwerken, Filedoor even aanpassen. dat was echt geweldig spul. Maar inderdaad... sentiment.... very long time ago. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Ik heb hem erop staan.
Alles lijkt nu een stuk sneller te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Dat lijkt maar zo, dat leek met W10 ook zo en is ook altijd zo met een lege Windows.. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan