Windows 7

Na lang zoeken alle juiste drivers gevonden en geupdate , en wonder boven wonder mijn geluid is terug normaal , Ndas werkt ook (ff gegoogeld) de soft voor ndas is niet merkafhankelijk dus de oorspronkelijke maker geeft je de goeie

Ik heb wel nog niet alles uitgetest , maar het bijzonderste werkt zoder problemen , het is wel even aanpassen maar het geluid was voor mij het voornaamste

De installatie heeft ongeveer 4 uur geduurd , maar met opzoeken van alle benodigde drivers ben ik wel een 8 uur zoet geweest , omdat de maker van mijn laptop Dell (3jaar oud ) gewoon geen nieuwe drivers meer online zet van dit ding

Nu nog de geschikte driver vinden voor het touchpad , want ik bemerkte zoeven dat de scrollfuntie niet meer werkt

In ieder geval bedankt allemaal voor de medewerking

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 12:22 uur ----------

Scrollfunctie ook weer OK

 
De installatie heeft ongeveer 4 uur geduurd
Pardon!? Was dat een Belgische versie ofzo? Bij een kennis met een pc die 3 GB geheugen had en slechts een vrij goedkope duocore processor nam de installatie van Win7 zelf niet meer dan 25 minuten in beslag. Hoe kan het dat dit bij jou zo lang duurde dan? Of heb je inclusief het zoeken naar drivers en/of updates gerekend?

 
de harde schijf staat redelijk vol met programma's en zo'n 100 gig aan data dat gaat niet zo enorm snel

oeps het was wel de upgrade van vista naar win 7 , was ik vergeten te vermelden , duurt inderdaad langer dan een clean install

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan vind ik het nog te lang duren. Data hoeft niet geconverteerd te worden, alleen in windows geinstalleerde programma's bij een upgrade.

Dat heeft hoofdzakelijk alleen te maken met een registry invoer en/of update.

Anyway, nu afwachten wanneer je er weer vanaf wilt.:biggrin:

Vandaag alweer een laptop onderhanden gehad, spiksplinternieuw van Asus met windows 7 erop. En draadloos geen verbinding te krijgen met een WPA codering he! Zonder beveiliging geen probleem, met mac filtering ook geen probleem maar zo gauw wpa aan ging was 't afgelopen.

Het is nog te jong allemaal. Eerst maar eens fatsoenlijk wat drivers laten uitkomen etc.

Maar het zit allemaal nogal onlogisch in elkaar, ik blijf voorlopig fijn op XP.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan