windows 8

Heb de stap toch gemaakt, en loop tegen 1 probleempje aan, spotnet wil niet meer downloaden.
Hij vindt wel de nieuwe spots, maar downloaden doet ie niet.....

Iemand een idee ?

Groet,
 
Dat is vreemd, hier loopt Spotnet als een trein op alle W8 systemen.
Misschien even opnieuw installeren?
 
spotnet wil niet meer downloaden
Spotnet download niet! Dus je foutmelding is niet correct.
Het is je newsprogramma wat downlooad, Spotnet geeft alleen de nzb door aan je newsprogramma. Indien Spotnet de spots binnenhaalt, heeft Spotnet zijn werk dus gedaan.

Kun je niet downloaden, dan kun je dus niet zeggen dat Spotnet niet downloaden doet want dat doet ie nooit. Je zult dan moeten onderzoeken of Sportnet de NZB nog doorgeeft aan je usernetreader en zoja, dan doet je newsreader dus niet downloaden.:)
 
Na herinstallatie werkt het !
dankjewel mannen ....
 
Nog een vraag:
Ik heb windows 8 geupgrade vanaf win 7, daarbij gezegd nieuwe installatie, geen dingen behouden.
Ik had een map win.old, inmiddels weggemieterd, heb alles werkend wat ik wilde.

Bij opstarten pc komt er op beeld starten met win 8, win 7, oudere versie windows....

Na 5 seconden gaat hij automatisch naar win 8.

Kan ik dit keuzescherm overslaan door een instelling, immers, heel win7 staat er niet meer op ?

Groetjes,
 
Technodad, normaal zit dat in het configuratiescherm onder "systeem"

Daar kun je onder geavanceerd de opstart en herstelinstellingen instellen.

kijk daar eens even of je de boel zo kunt zetten dat hij meteen in 8 opstart.
 
Freggel, je bent geweldig !!!!
Gevonden en opgelost ..,. Top man :)
 
Black Tiger;225347 zei:
Spotnet download niet! Dus je foutmelding is niet correct.
Het is je newsprogramma wat downlooad, Spotnet geeft alleen de nzb door aan je newsprogramma. Indien Spotnet de spots binnenhaalt, heeft Spotnet zijn werk dus gedaan.

Kun je niet downloaden, dan kun je dus niet zeggen dat Spotnet niet downloaden doet want dat doet ie nooit. Je zult dan moeten onderzoeken of Sportnet de NZB nog doorgeeft aan je usernetreader en zoja, dan doet je newsreader dus niet downloaden.:)

Dat betwijfel ik, vroeger deed ik met newsleecher, winrar enz downloaden en uitpakken, maar die staan er nu allemaal niet op!
Je pakt een spot in spotnet, zegt downloaden en hij gaat zelf IN spotnet downloaden, uitakken, repareren en compleet maken !
Dus niks alleen NZB....
 
Toen was het stil :)
 
Ships en ik draai nog steeds XP en wil dat niet wijzigen.
 
Technodad;225391 zei:
Toen was het stil :)

Techno, ook jij moet gezien hebben dat het de laatste tijd niet zo druk meer is hier op het forum. ;)

Het kan dus wat langer duren voordat je een antwoord krijgt, zeker van mij en Bert50 want zowel hij als ik draaien hier nog steeds XP.
 
Toen was het stil.:)
Ja ik was vergeten dat ik in de windows 8 thread geantwoord had.
Usenetvragen is een beetje off-topic, vandaar.:)

Maar je hebt helemaal gelijk. Schijnbaar is dat gemoderniseerd of ben ik in de war met Spotlite die ik zelf gebruik.
Ik heb het namelijk niet zo op programma's die alles automatisch doen, juist om dit soort problemen te voorkomen. Dus zie ik bepaalde dingen graag nog apart gebeuren.:)

Sponet kan dus inderdaad alles, ik zat ernaast.
Maar wel vervelend dat je moet herinstalleren om het weer werkend te krijgen. Ik heb dat 2x moeten doen toendertijd. Een keer omdat hij geen nieuwe files meer wilde downloaden (het overzicht dus, want echt downloaden deed ik met iets anders) en de tweede keer omdat de database corrupt was.
Daarna als je even een paar dagen niets deed ging het allemaal zo enorm traag dat ik het ding er snel afgekieperd heb.

Doet er in elk geval niets aan af dat ik het mis had.;)
 
@bt: het loopt als een zonnetje na herinstallatie, laadt nu snel de posts enzovoort... ik vind het wel makkelijk :)
 
freggel1;225394 zei:
Techno, ook jij moet gezien hebben dat het de laatste tijd niet zo druk meer is hier op het forum. ;)

Het kan dus wat langer duren voordat je een antwoord krijgt, zeker van mij en Bert50 want zowel hij als ik draaien hier nog steeds XP.

Tja, xp is niet zo snel h?... geintje !
 
@TD: Da's fijn om te horen!:)
Maar ik blijf toch bij Spotlite, toch wat kleiner en lichter.;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan