Windows Update KB2901983 fix

Was dat maar waar je kunt daar de juiste code invullen om te activeren (of een nieuwe code die geldig is-->productcode wijzigen)
 
Nee ik bedoelde voor activatie, staat ergens volgens mij ook nog een bepaalde code die gebruikt kan worden voor verificatie, net als bij Windows.

U kunt de Office-productcode mogelijk online herstellen. Deze optie is beschikbaar als u Office 2010 online hebt gekocht, gedownload en ge?nstalleerd of als de code is gekoppeld aan een Microsoft-account.
Maar dat is dus als je online gekocht hebt of de boel gekoppeld is aan een Microsoft account.
Als je gewoon in een winkel gekocht hebt maar je hebt nog een aankoopbewijs is er ook nog een kans dat ze je helpen kunnen.

https://support.office.com/nl-nl/article/Hoe-herstel-of-vervang-ik-een-kwijtgeraakte-productcode-voor-Microsoft-Office-e76cd471-ab49-4142-aedc-fb8f8c43ea81?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL
 
Black Tiger zei:
Nee ik bedoelde voor activatie, staat ergens volgens mij ook nog een bepaalde code die gebruikt kan worden voor verificatie, net als bij Windows.

U kunt de Office-productcode mogelijk online herstellen. Deze optie is beschikbaar als u Office 2010 online hebt gekocht, gedownload en ge?nstalleerd of als de code is gekoppeld aan een Microsoft-account.
Maar dat is dus als je online gekocht hebt of de boel gekoppeld is aan een Microsoft account.
Als je gewoon in een winkel gekocht hebt maar je hebt nog een aankoopbewijs is er ook nog een kans dat ze je helpen kunnen.

Wat extra laat in de avond bellen en je krijgt een computer als je geen behoefte hebt aan een medewerker(st)er die lastige vragen stelt zoals over aankoopbewijzen.
Toets de vereiste reeks van nummers in (op te vragen via een tooltje) en je krijgt een activeringscode terug van de computer en zo kan je weer Office 2010 online activeren. Dit is volkomen legaal. ;) 
 
Ik kreeg gisteren trouwens meer dan 40 updates voor die office.

Maar goed hij werkt nog steeds nu :)

Heb gekeken bij Bestand-help en daar staat dat produkt is geaktiveerd.

Kan daar ook nog produktkode wijzigen aanklikken maar dat doe i maar niet.

En er staat ook een produkt-ID 20 getallen.

Dus ik doe er verder niks meer aan en hoop maar dat hij gewoon blijft werken nu.

 
Ja zolang hij blijft werken en updaten laat maar gaan he. Kunt altijd nog veranderen als hij eens moeilijk gaat doen. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan