Wintertijd

En BT, wist je dan ook dat:
De oude Egyptenaren al wisten dat de aarde een bol was.
En dat ze de ook de omtrek hebben berekend, die ook klopte!
En dat onder het Christendom werd bepaald dat de aarde plat was,
en wie anders beweerde een ketter was.

Grtz.

Ja zelfs dat wist ik en ook dat de pyramides op sterrenkundige basis (van hoe de sterren toen stonden) berekend en geplaatst zijn.

We hebben inderdaad wel wat grappen meegemaakt onder het Christendom, ik kan me ook nog zoiets als de Spaanse Inquisitie herinneren.:biggrin:

Ik kijk wel eens van die docu's op Discovery, ook soms over dat soort dingen en dan vraag je je toch af dat het menselijk volk in die tijd dat soort dingen kon bedenken en uithalen.

Vele hedendaagse wetenswaardigheden van nu zijn te wijten uit eeuwen terug. alleen zijn ze beter uitgewerkt na al die jaartjes tot nu toe.

Alleen het negative er van is dat de hersens van nu meer bezig zijn om de aarde te vernietigen.

De tijden van de romeinen om heerewegen aan te leggen. is nu veranderd in een warboel van alsvalt die dagelijks elke vierkante meter vol staan.en de hersens van nu er geen raad meer mee weten.

sth.

Da's ook weer zo stephopper, het is gewoon allemaal beter uitgewerkt en verfijnd, we kunnen elkaar tegenwoordig secuurder van kant maken etc.:(

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan