WK voetbal 2022...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaag de eerste tenniswedstrijd gekeken van "ons Oranje".

Sorry maar wat een wanvertoning, en ja ze zijn weer maar eens goed weggekomen, deze groep zullen ze heus wel winnen,
maar dan komen ze de betere tegenstanders tegen, misschien dat er dan wel gevoetbald wordt.
 
Ik heb ook alles moeten doen om wakker te blijven. ;) Maar misschien komt omdat ik tegenwoordig rond 18:00 even ga rusten?
 
Ik heb er niets van gezien. Qatar zal zeer weinig belangstelling van mij krijgen. En met de dreiging van een gele kaart bij het dragen van de One Love band hadden de clubs eigenlijk weer naar huis moeten vertrekken.
 
zei toch.. afschaffen die hap :ROFLMAO:
 
En met de dreiging van een gele kaart bij het dragen van de One Love band hadden de clubs eigenlijk weer naar huis moeten vertrekken.
Dan zal ik wel onpopulair zijn maar ik zie dat anders.
Mijns inziens moeten uitingen van politiek en andere zaken buiten de sport gehouden worden. Er zijn wel ergere dingen.

Net als de Olympische Spelen die juist ook uitgevonden zijn voor de vrede, worden nu vaak misbruikt voor politieke statements. Die komt niet naar die en die ander komt weer niet naar die vanwege politieke onmin. Terwijl het juist de bedoeling was om dat tijdens sport te vergeten en samen te komen.

In de VS waren er weer die gingen knielen voor BLM terwijl het feitelijk ALM (All Lives Matter) is en nu moet het weer vanwege dat er in die landen nog geen vooruitgang met LHBTQ+ is en die werknemers die de stadions bouwden. Heb gewoon eens respect voor de wetten die in die landen zijn, ook al bevalt ons die wetten niet, het is ons land niet. Alles heeft tijd nodig en door de strot duwen zoals hier gebeurt werkt ook niet.
Dat van die werknemers is vreselijk, maar niets vergeleken wat er bijv. in India gebeurt. En velen van die mensen zijn blij dat ze kunnen werken daar, want hier zijn ze niet welkom. Dus we moeten ook niet roomser willen zijn dan de Paus.

Als je wilt protesteren moet je bij de Fifa zijn en die gasten het leven daar moeilijk maken. Die hebben zich laten omkopen om daar het WK te organiseren, daar moet je dus zijn.
 
Ik kan me niet helemaal vinden in jouw mening maar dat is het mooie van leven in een vrij land waar je wel voor je mening mag uitkomen.
Ik vind die hele FIFA maar één grote corrupte bende wie zijn ziel direct verkoopt als er geld te verdienen valt.
Afschaffen die wanvertoning en gewoon de clubs moeten gewoon aan iets anders beginnen, dat waren ze een paar jaren geleden in de F1 ook van plan.
 
Vandaag even een gedeelte gekeken van de wedstrijd België-Canada.

Helaas ook hier het commentaar bij deze wedstrijd van slechte kwaliteit. :unsure:
 
Het gaat mij in dit topic trouwens niet om wat er in Qatar zelf anders is dan dat wij gewend zijn, maar wat zijn er weer een paar verassingen!

Duitsland, en Argentinië die verliezen, Brazilië en België die zeer ondermaats spelen, en dan om nog maar te zwijgen wat ons Oranje vandaag heeft laten zien???

Ik kijk bijlange niet alle wedstrijden, want eigenlijk ben ik niet een echte voetbalfan zoals volgens mij meer hier.
 
ik denk dat ze niet eens de 2e ronde halen.
 
Gelukkig heb je altijd de keus om wel of niet te gaan ( Als je je gekwalificeerd hebt ).
Als je wel gaat hou dan je mond dicht
Als je niet gaat mag je "Discussiëren"

Hetzelfde geld voor het wel of niet kijken:coffee:
 
Nou... de ellende gaat nog even door. Naar verwachting hebben ze gewonnen van Qatar. Het was ook schande geweest als ze dat niet gedaan hadden.
Als het Engeland gaat worden dan kunnen ze dan in elk geval inpakken. :)
 
Het was iig niet flitsend, hopelijk gaan ze nu nadenken, want als het zo door gaat dan vrees ik dat ze na de volgende wedstrijd naar huis kunnen.

Maar, ze hebben al meerdere keren op een andere manier wel laten zien wat ze kunnen.
 
Nou ze hebben nog een kans. Ze moeten niet tegen Engeland maar tegen de Amerikanen omdat die gewonnen hadden.
Maar hoe dan ook... die spelen ook beter dan Qatar dus we jullie gaan het zien.
 
Ga je niet kijken BT.
 
Nee natuurlijk niet. Ik kijk nooit voetbal. In 2010 ben ik gaan kijken toen ze in de kwart finales kwamen omdat we het aankoopbedrag van de TV konden terug winnen. Maar voor de rest interesseert voetbal me totaal niet.
Ik kijk graag naar F1 en als het er op sommige biljart sporten en soms bobsleeën en rodelen. Voor de rest geen sport eigenlijk.
 
We kunnen elkaar een hand geven BT.
Ik kijk ook maar naar 1 sport en dat is F1.
Al jaren.
Maar ik zal straks er wel even naar moeten kijken mijn kleinzoon en kleindochter zitten allebij op voetbal. Gelukkig is de speeltijd een stuk korter. :LOL:
 
Voetbal was mijn favoriet, eredivisie volgen met hartkloppingen naar ontknopingen kijken. Maar met het verstrijken van de jaren is interesse afgebrokkeld mede door dat hele commercieel gedoe. Torenhoge salarissen en jaar in jaar uit Ajax Feyenoor PSV en AZ in de top. Er is geen bal meer aan.

Nu met WK pik ik wat interssante wedstrijden mee.

Daarnaast vind ik Darts wel leuk maar ook daar is het prijzengeld totaal overdone en gaat het steeds om de top 5 met soms een uitschieter.

En that's it.

Vandaag ff gluren naar resultaat België.
 
Raar toernooi tot nu toe, maar wel mooi om te zien.

Duitsland en België uitgeschakeld.

Japan en Marokko en Spanje door.

maar waarom moeten er nou weer opstootjes en rellen ontstaan? Vier het gewoon normaal!
 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan