xxx werkend !!!!!!!!

dan zoek je denk ik niet op de juiste manier.

je moet misschien zoeken op cardsharing of zo, er is echt al heel veel over geshreven.

in het kort moet je het zo zien.

iemand met een abbo vangt met de juiste software in bepaalde ontvangers het controllwoord (wat de kaart aan de ontvanger geeft) af en zet deze op internet.

jou ontvanger ontvangt dit controllwoord en gebruikt die om dat kanaal open te gooien.

gr blokker

Kijk eens even op de site van Multid*c.

Daar staat een proggie die s2 aan kan, fer*** 1.40

Gr Fred.

Hoi,
Deze kaart werkt maar op 1 provider en is jammer genoeg te duur {al zijn er ook die dik 200 ? vragen}om er mee te gaan lopen klooien ;)
Dus ik zou als ik blokr was er ook maar even mee wachten hoe lang die draait ,voorlopig is het hier al ca meer als 3 maanden ;)
Maar hoe lang nog hihihi,komt wel veel in het nieuws links en rechts op de boarden..
Groeten ben bye bye ..

ps nog even dan zie je ze gratis of voor 25 ?
{editted by duckteam}

Ja d-box, ik geloof je graag. Ik denk dat die kaart snel in prijs gaat zakken. In Italie zit ie nog op 200 euro. Trouwens: ik heb de link nu bij xxx gezet. Ik hoop dat hij daar blijft staan !!

Greetzzz.
{editted by duckteam}

Ik heb de aanbieding voor de white card gezien, en als het werkt voor langere tijd ziet het er gelikt uit!!!

Ik heb trouwens wel 1 vraag:

Wordt C+ France en andere Frans spul nog steeds ??k in Engels weergegeven? (tweede taal?)

Misschien is het wel zo dat C+ z?lf een slaatje uit de piraterij probeert te slaan. Zou ik gedaan hebben, tenminste. En daarna het abbonummer afsluiten. - Tel uit je winst!

Ik ga afwachten..

Greetzs van Zonnig.

Originally posted by zonnig
Ik heb de aanbieding voor de white card gezien, en als het werkt voor langere tijd ziet het er gelikt uit!!!

Ik heb trouwens wel 1 vraag:

Wordt C+ France en andere Frans spul nog steeds ??k in Engels weergegeven? (tweede taal?)

Misschien is het wel zo dat C+ z?lf een slaatje uit de piraterij probeert te slaan. Zou ik gedaan hebben, tenminste. En daarna het abbonummer afsluiten. - Tel uit je winst!

Ik ga afwachten..

Greetzs van Zonnig.

Ja alle films worden ook in orginele taal uitgezonden vanaf franse C+ maar waarom heb je kaartje nodig voor C+ frankrijk kijk dat al 2 jaar op gewoon fun kaartje, heb 17 film kanalen hier behalve de kiosk kanalen, die zijn seca2.

@ twilicht
hoe kom jij erbij dat dat programma seca2 aankan????
{editted by duckteam}

mm vreemd dat datgene wat ik erbij had gezet is verwijderd??? was volgens mijn niets verkeerds ??? en zeker niet beledigend of iets anders van die aard...
maja was dus een stukje text uit de readme file van het betrefende programma.. kort gevat geen s2 maar s1 wat ondersteund werd..
grts Me

Met een aantal kenissen hebben we besloten er samen 1 te bestellen,om het risico te delen.
Ik kreeg op de bank ( SNS-Bank ) te horen dat ze het adres van mijnheer Papadopoulos nodig hebben om het geld over te kunnen maken.(dus buiten het adres van de bank die ik wel gekregen heb)
Heb jij het adres van deze meneer?Zo niet,hoe heb jij dat geld dan over gemaakt?

Appie

Originally posted by appie39
Met een aantal kenissen hebben we besloten er samen 1 te bestellen,om het risico te delen.
Ik kreeg op de bank ( SNS-Bank ) te horen dat ze het adres van mijnheer Papadopoulos nodig hebben om het geld over te kunnen maken.(dus buiten het adres van de bank die ik wel gekregen heb)
Heb jij het adres van deze meneer?Zo niet,hoe heb jij dat geld dan over gemaakt?

Appie

Hmmm, interessant gegeven! Ja, vertel 's Blokr, hoe heb je dat gedaan?

Ik heb zojuist hat adres van meneer Papadopoulos gekregen.Van meneer Papadopoulos zelf nog wel.Nu nog effe uitzoeken of deze straat daadwerkelijk bestaat in Athene.

Appie

Hoi,
Als je een email stuurt naar wat er op de site staat ;)If you want to buy a card send an e-mail here XXXdigital@yahXX.com.
Dan zal je zien dat je een email retour krijgt.
when you send the payment send us an e-mail here seca_dixxxxx@hotmxxx.com with your name,your full address and the package that you want.

En daar staan al de gegevens bij ,alleen even een email retour sturen wat voor pakket je wilt hebben met je naam en adres etc.. dat zal je denk ik wel weten en zien wat die zegd..en dan even 4 a 7 dagen wachten ;)
Je ziet toch de gegevens en nr adres etc van PAPADOPOULOS ;)
Goed lezen en goed kijken.....
Sterkte Groeten Ben bye bye ;)

ps hopelijk is het zo een beetje goed weggehaald dus mooie sterren hihihi

ooh je had alles al gekregen zag ik ;)
Was even te snel met reageren hihihi
Groeten Ben bye bye en veel kijkplezier

Denken jullie nou echt dat die zogenaamde meneer Papa Do Paulus of wat dan ook zijn echte naam en adres geeft? Dan staat er toch gelijk iemand in een blauw uniform voor de deur.... :(

Ja natuurlijk niet!!
Zo zou ik het ook niet doen hihihi
Maar het gaat nou ??nmaal zo,je moet toch wat opgeven als je wat XXXXXXXX wilt gaan doen,als je maar een goed rekening nr hebt ;)
En het werkt wel tot nu toe al een poosje .
Groeten Ben bye bye ;)

Laat ff weten hoe deze buitenlandse betaling afloopt
Ik hoop voor jullie dat het goed gaat maar het blijft een risico.

mzl gogo

men koopt en stapel originele kaarten en poets met een chemisch goedje de kaart schoon wat overblijft is een witte mosc

en die loopt men voor 140 pleuro te verkopen

70 euro winst!

dat zou een bak zijn zeg

grt
dash

ps:ik heb deze theorie van satdudez

Hoi Dascher1,
Maar zo werkt het juist niet ....;)
Het is eerder de gewone kaart die we nu zo links en rechts hier op het board zien....
Alleen je hebt de juiste os nodig en je zit op rozen hihihi
ik geloof dat die kaarten Vanaf ca 40 a 50 euro op het net staan en dan per stuk.{dus als je er meerdere afneemt is het weer goedkoper}
Dus kijk eens goed in het rond dat weet je wat ik bedoel ....
Groeten Ben bye bye ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan