xxx werkend !!!!!!!!

Dat zou betekenen dat het geen dpsc maar een kaart die je zonder dongle kan bewerken dus lezen en schrijven en dat zou weer betekenen dat het een echte hack is van die of gene,toch?

Cya ...

Blokr:

ben jij toevallig het neefje van die meneer Papa Doupoulous? :)

je bedoel die p*nt* c*rd?

die whitecard is volgens mij iets anders

grt
dash

@Bigfoot:

Als dat zo is, dan zal het wel een hele verre oom van me zijn, lol !!

Greetzzz.

Die kaart van mij trouwens gister in de mastera gehad, maar is volgens mij een simpele PIC kaart. Tijdens uitlezen kwam er een read error. S2 past toch nooit op een PIC?? Iemand een idee?

Greetzzz.

Wel eens aan een MII gedacht = Megapic2 Card ?
Denk het niet,toch een paar keer opgemerkt. maar het blijft gissen natuurlijk.

Cya ...

Originally posted by blokr
Die kaart van mij trouwens gister in de mastera gehad, maar is volgens mij een simpele PIC kaart. Tijdens uitlezen kwam er een read error. S2 past toch nooit op een PIC?? Iemand een idee?

Greetzzz.

Wel met de juiste klokfreq. de kaart benaderd???

Stand 1 of 0 ?

Gr Fred.

Wat een onzin allemaal... als! deze kaart echt werkt in een ontvanger/ci moduul dan is ie ook uit te lezen...:)

Je zult ALTIJD! een atr/provider info ed. moeten kunnen uitlezen, en als je een beetje van het seca systeem weet, kan je ook bepalen of dit een mosc is of een dpsc.

Grtzz FranX

:)) eindelijk is iemand met een beetje verstand:))

woutje

en ook de bmp zal hij moeten prijsgeven met mkf.

kun je meteen in de atr kijken of het een 7.3 kaart is.

gr blokker

Lijkt me stug blokker1: PIC 16F87 + 24C64 via Cardwriter !!!!

Greetzzz.

met cardwriter kun je zo'n kaart niet uitlezen. ook een pic of fun waarvan de copy protect bit is gezet kun je niet uitlezen.

maar met mkf en de progger in de phoenix stand kun je dezelfde gegevens uitlezen die een orginele kaart ook geeft.

gr blokker

precies, gewoon een mosc programma gebruiken b.v. mkf of moscmake of stecard enz... geen programeer programma voor fun of pic cards gebruiken of een seasson logger tussen deco en kaart, weet je het ook zo.

succes

Met Cardwriter inderdaad niet uit te lezen. Wat is de kans dat ik hem sloop met MKF???

Greetzzz.

de kans dat je hem sloopt met mkf is zeer klein.

je moet alleen niet proberen om keys te extrakten of te schrijven.

maar de hex serial de ppua en de pmb en atr moet je kunnen krijgen omdat de kaart deza ook aan de ontvanger moet geven.

niet dat je zoveel aan die info hebt en de serieel en de ppua moet je ook maar aan niemand geven, maar de atr met de kaartversie en de bpm is wel interesant.

gr blokker

Slaap je wel Blokr??????

M.vr.gr

Hugow

PS Ik wist niet dat een kaart zoveel teweeg brengt.

Zullen wel slapelose nachten zijn hihihi.
Groeten Ben bye bye ;)
ps blokr heb je je mail box een beetje vol zitten ???

Nee hoor, slaap nog goed, hehehe !!!

Iemand een link voor mkf ???

Greetzzz.

Originally posted by blokr
Nee hoor, slaap nog goed, hehehe !!!

Iemand een link voor mkf ???

Greetzzz.

Hoi Blokr,
Is je mailbox leeg hihihi.
En slapen wat is dat ;)
Groeten Ben bye bye..

Hosting Fun