xxx werkend !!!!!!!!

Ik heb zoiets zelf ook al eens gehad met CPU's
die nog niet in Europa uit waren.

Rembours pakket van 1400 gulden.
3 Defecte CPU's erin (Core gebroken & oudere typen)

Het geluk dat er nog 12 andere waren.
Politie kan je niks van verwachten , alleen als het om grote aantallen gaat.
Dus naar een jaar, die jongen opgepakt & geld retour :tong:

Dit gebeurd me dus geen tweede keer,
zat eerst te twijfelen of ik ook zo'n kaart zou bestellen.
Gelukkig niet gedaan:)

Heelhaas premieres plat na gister middag :(
Ik zit gelukkig wel op 5 sat's altijd xxx ;)

Blokr, ik heb jou via dit board een p.m gestuurd met een url waar ik mkfind effe op heb gezet

Originally posted by blokr
@satlinks:

Ik heb van jou helemaal geen mkf ontvangen. Waar heb je die dan wel naar toegestuurd als ik vragen mag ??? Al met al is de white card hier nu een maand open. Wel heel erg vreemd dat niemand een kaart ontvangt van Papa, maar misschien druk daar. Maar 5 weken is wel erg lang. Zou ik ook in de piepzak zitten. Afwachten maar!

Greetzzz.

If you know this Nik Pap personally, please contact him and kiss his ass to send me my card. Please!

Originally posted by Freakie1
If you know this Nik Pap personally, please contact him and kiss his ass to send me my card. Please!

Of course this Papa Doupoulous is a joke!

@satlinks:

Je hebt gelijk, ik heb hem daar inderdaad opgehaald, maar om ??n of andere reden liep dat hier niet. Ik meen omdat het minimale OS W98 is en ik heb hier nog good-old 95. Dus ik ben daar niet mee verder gegaan.

Greetzzz.

Ik denk dat we niet met z'n allen zo moeten foeteren op Blokr. Misschien is het allemaal waar dat hij heeft besteld en nu free-of-charge kijkt. Wellicht stuurt die papa geen 'white cards' meer.

nee dat is niet waar
hij heeft zelf niets bestelt en ik wil erbij vermelden dat hij de enige is die ermee begonnen is (te liegen) zelfs op elk ander buitenlands board word er alleen gesproken dat er maar ene een kaart gekregen heeft zelf bij toecutter en bij satdudez
op al die boards zijn er nu mensen die hun geld kwijt zijn
en jawel door ene persoon en dat is niet de papa

bedank blokr

tendoryu

@tendoryu

Tot nu toe ben ik niet op je opmerkingen ingegaan, maar nu ga je toch echt te ver. Ik heb niets met Papa te maken, speel niet met de man (of vrouw) onder ??n hoedje. Ik lees zelf ook de buitenlandse forums, dus ga me geen dingen wijs maken die ik zelf ook weet. Ik vind het lullig dat anderen zeer waarschijnlijk 140 euro kwijt zijn. Ik ben zelf deze thread begonnen om de simpele reden dat ik ook de kaart besteld heb en vrij snel binnen kreeg en het ding ook nog eens werkte en dat nog steeds doet.
Kan ik daar iets veranderen? NEE! Kan ik er iets aan doen dat Papa (nog) geen kaarten verstuurd? NEE! Ik hoop dat achter deze onzinnige discussie met verdachtmakingen een dikke punt gezet wordt. Alsof ik achter dit 'complot' zou zitten. Waar haal je de onzin vandaan? Als jij de kaart niet binnen krijgt, zal je bij Papa moeten zijn en niet bij mij. Zo simpel is dat! Ik wil deze post afsluiten met de hoop dat een ieder gewoon zijn bestelde kaart binnen krijgt en anders op zijn minst een terugbetaling van zijn geld. Ik heb al in een eerdere post aangegeven dat ik mij inmiddels al aardig bezwaard begon te voelen na het uitblijven van levering van kaarten aan anderen. Dat was zo en dat is nog steeds zo. Succes met de sathobby!

Greetzzz.

we hoeven daar niet verder op in te gaan de andere lezers zullen nu ook wel weten hoe de vork in de steel zit
en ik probeer zoveel mogelijk mensen erop te wijzen
ook ik heb nog enkele berichten via pm gekregen van mensen die gedupeert zijn en wat mij opvalt is dat er maar 1 persoon is die beweert een kaart te hebben gekregen dus is het toch duidelijk hoe geloofwaardig dat klinkt
(op andere boarden is er niemand te vinden die een kaart heeft gehad raaaar)

tendoryu

Volgens mij heeft papa maar een paar kaarten verkocht
Waarschijnlijk maar een stuk of 3
Papa leest ook boards dus hij weet dat er mensen zijn die zijn site hebben gevonden en dat er mensen nieuwsgierig zijn of het wel waar is . Vervolgens verstuurt hij die 3 kaartjes naar mensen die ver uitelkaar wonen .
Deze mensen melden dit uiteraard op een board zoals blokkr en dan hoeft papa alleen nog maar in zijn strand stoel te gaan liggen en kassa, want als 1 schaap over de dam is volgt de rest.
Dit gebeurde ook
Het is een gewoon een oplichters truuk

Oplichterstruckjes?

Ho ho ho!

Bij een kaart kun je toch altijd een serviceabootje nemen?

Of zijn jullie hier illegale dingetjes aan het doen, met andere papaas enzo?

Foei hoor!

Ciao,

Al.

ik weet ook wel dat het onze eigen fout is dat we geld gestort hebben
maar vind het eigenlijk toch verdacht dat er maar een iemand is die een kaart krijgt??
want er was mij via e-mail een bevestiging gekomen(een griekse vriend) dat er niemand een kaart gekregen heeft en dat ze ons iets hadden wijsgemaakt
die betreffende website heeft nooit een kaart gestuurt

ikzelf ben ook al een hele tijd bezig via hem om mijn geld terug te krijgen
(en ik wil ook even vermelden dat gij niets met die papa te maken heb)ieder die gedupeert is moet voor zich zelf maar uitmaken wat hij denk

tendoryu

Mischien zit die papa wel in de jail en vandaar kan ie geen kaartjes sturen denk ik wel

En ik denk dat i slapend rijk wordt .
En dat quark ook in de goede richting zit je moet toch hier en daar een positief geluid horen als blokr nu meteen had gezegd dat hij ook niks had gekregen waren er minder geweest die dat ook nog even proberen.
Hij heeft blokr gewoon gebruikt op deze manier en die heeft verder niks dan de waarheid verteld bij zijn beste weten .
Hij heeft een kaart (zegt hij) en die werkt en krijgt zijn update .
En voor de rest is het lullig (wand die zijn hun geld kwijt)
maar ze hebben het wel zelf gedaan dus hou er verder maar over op te piepen het wordt er toch niet anders van .

Als je nu eens een lege witte kaart neemt ... en je leest je C+ kaart uit en je maakt er een vb script van ... en je dumpt het script op je witte kaart en je steekt je kaart op de eerste dag van de maand in je cam en je wacht een half uur ... zou je dan die "papa" nog nodig hebben ?

Het is maar een hersenspinsel van mij natuurlijk ,maar ja ...

Cya ...

Ik wil niet lullig doen hoor, maar lees eens in de ander forums. En dan bedoel ik met name de Griekse. Lol!

Misschien kan blokker het even vertalen. Die heeft er al het meeste over verteld. Dus aan hem de eer.

Op een vakantie kun je er misschien nog wat van maken. Met tolk uiteraard want dan praten ze ineens geen Engels meer. Hahaha.

Als het echt die lui uit Athene zijn kan ik jullie verzekeren dat ze slechts 3 kaartjes hebben doorverkocht, want meer hadden ze niet besteld!

Hehehe. Dit forum is echt grappig.

Ciao,

Al.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan