xxx werkend !!!!!!!!

I have spoken with my lawyer last Friday. It is quite simple. As long as I do not own this pirate card I did not make anything illegal. Thats why I can take him to court for ripping me off without accusing myself for something.

And that is exactly what I am going to do this week. I do not care about 140 ?, but I do not like getting ripped off Papa.

Hope your bank account is already empty Papa! You will need this money for YOUR laywer!

Ik weet niet, wie de waarheid spreekt, en dat vind ik ook niet zo interessant. Het zijn de risico's van de corrupte samenleving, waarin wij leven.
Maar 1 ding weet ik wel: Er zijn werkende kaartjes te koop in Nederland, al dan niet wit.
Misschien, dat ingewijden uit de Nederlands/Turkse satscene bereid zijn, daar eens iets over te vertellen????

Inderdaad, helemaal mee eens.

En weet je wat het lullige ervan is. De buitenlandse aldan niet witte kaartjes zijn gewoon FUN4 kaartjes. Het wordt dus steeds leuker.

Bezoek uw satvakhandel maar eens. Bij sommigen kun je zelfs nog offici?le abootjes afsluiten. Wit, grijs, zwart, alles is er te koop.

Ciao,

Al.

Mensen mensen toch.....

Nu zijn er opeens heel veel jankende mensen te vinden die geen kaartje hebben gehad. En dat is echt eigen schuld. Er is hier en zeker ook elders velen malen gewaarschuwd niet er in te trappen en die 140 euro te sturen. En toch zelfs na diverse waarschuwingen moesten mensen het adres van de site hebben om die kaart te bestellen.

Nu dus echt blijkt dat die waarschuwingen niet voor niets waren moet je ook niet mauwen lijkt me. Dit soort dingen koop je of als je echt weet dat je met een betrouwbaar persoon of bedrijf te maken hebt of als je met eigen ogen ziet dat het werkt. Laat dit vooral een goede waarschuwing zijn voor de toekomst want nu binnenkort bijna alles zwart beeld gaat geven is de satellietmarkt met vele mensen welke een ontvanger hebben maar geen mogelijkheid meer hebben om gratis te kijken een geliefde markt voor oplichters.

Originally posted by Family_Capone

Als het echt die lui uit Athene zijn kan ik jullie verzekeren dat ze slechts 3 kaartjes hebben doorverkocht, want meer hadden ze niet besteld!

Bekende van je Al?
had ik toch gelijk

en er zullen er nog vele volgen en dan NOG zijn er mensen die er weer in zullen trappen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan