B.T.
Ik ga proberen dat aan jou, dat uit leggen,om zo duidelijk mogelijk te zijn.
Even voor op gesteld,ik weet niet zo veel wat jij allemaal wel weet over satelliet ontvangst,daar wil ik even duidelijk over zijn.
Ten opzichte van jou ben ik een PRUTSER.
Ik koop een dreambox,daar zit een stukje firmware in.
Die firmware moet wel gerelateerd zijn aan de handleiding die je er bij krijg.
Anders kom je er niet uit hoe het apparaat werkt.
Als je een andere firmware pakket er op gaat zetten,dan moet je standaard bestanden plaats gaan maken voor het nieuwe,dus daar ga je al?
Dus dan klopt eigenlijk je handleiding niet meer.
Dan praat ik wel over mijn ervaring hier over.
Als ik naar de fabriek instellingen ga,dan krijg ik ook niet mijn standaard instellingen terug.
Zodat ik weer opnieuw zou kunnen beginnen.
De fabriek zet dan wel je internet verbinding,taal en div. andere dingen,maar niet de webcontrol waar ik het laatst over had.
Als dat zo is!hoef ik ook niet mijn dreambox terug te sturen.
Met de nieuwe firmware update die je bij dreambox kan halen daar ben ik ook nog niet achter wat er nieuw aan is.
Dat moet ik je schuldig blijven.
Het kan ook zijn dat dreambox bepaalde bestanden voor zich zelf wil houden?
Dat het misschien ook te maken heeft met de satelliet maatschappijen.
En kan zeggen dat doen wij er bij, niet meer en minder,wat de dreambox eigenaren zelf doen dat moeten zij zelf weten!
B.T, Wing,
Dat doen ze eerst, om te kijken of ik iets stoms gedaan heb, wat makkelijk door hun zelf opgelost kan worden.
Ik moet eerst een klachten formulier invullen met wat de box allemaal verkeerd doet.(te veel)
Daar mee gaan zij aan de slag.
Wat er dan gaat gebeuren,dat heb ik al verteld.
Volgens hun krijgen zij weinig klachten over de box.
Dat moet ik maar voor lief nemen.
Waar zij ook streng in zijn dat je de factuur mee moet nemen anders doen zij hellemaal niks.
Ik had de factuur niet bij me,omdat ik dacht,dat zij ook de gegevens van mij hadden.
Toen ik de box kocht noteerde zij de gegevens van mij op de computer,maar die hebben zij niet meer.
En heb de afspraak gemaakt dat ik de factuur kon faxen,wat ik ook gedaan heb.
Ik heb trouwens de harde schijf laten zitten,en gezegd wat het probleem is.
Dus nogmaals ik wacht rustig af.
Gr Dés