Ziek!

B

BiG_G

Zesjarig meisje verkracht in Halsteren

Uitgegeven: 19 juni 2004 15:09
HALSTEREN - Een 6-jarig meisje uit het Brabantse Halsteren is vrijdagavond door een nog onbekende man in de omgeving van haar ouderlijk huis verkracht. De politie is onmiddellijk een onderzoek begonnen, maar heeft de dader nog niet kunnen vinden.

Het meisje was omstreeks 19.30 uur in de buurt van de ouderlijke woning aan de Jannelandseweg in Halsteren aan het spelen, toen ze werd aangesproken door een onbekende jongeman. Volgens de politie heeft hij zich daarna aan het kind vergrepen in het pad naast het blok huizen in die straat.

Wat zich precies heeft afgespeeld, is nog onduidelijk. Vast staat wel dat het meisje is verkracht.

AAN DE HOOGSTE BOOM!

...

Je hoort het anders steeds vaker...

/me kijkt al bijna geen nieuws meer. De lijken die je gewoon ziet, sorry hoor... maar het is allemaal sensatie!

Levenslang want dat meisje heeft dat ook.

We moeten af van dat softe gedoe hier in Nederland.

Sommige mensen hebben een afwijken die ook met TBS niet af te leren valt.

Rolo

AMSTERDAM - Een vijftienjarige jongen uit Renkum heeft bekend twee meisjes van vijf jaar uit zijn woonplaats te hebben aangerand. Ook heeft hij ten overstaan van de twee schennis gepleegd, zo heeft de politie zondag laten weten. De incidenten vonden vorige week plaats. De jongen is vrijdag aangehouden.

De jonge aanrander is na verhoor op het bureau weer vrijgelaten. Justitie beslist wat er met hem gaat gebeurden.

Ehhhhhhhhh

Als het mijn kind was dan overleefde die verkrachter het niet en vonden ze die ergens terug zonder enig teken van leven gespiest op een paal ofzo.

De enigste straf voor zo'n iemand is de Doodstraf.

Sorrie dat ik hier zo hard mee overkom maar dit komt uit mijn hart.

Wilco

Ziek, is de juiste uitdrukking, en als zodanig moet je zo een persoon dus ook behandelen.
Er moet dus getracht worden te genezen. Lukt dat niet, blijft er maar 1 optie over: een spuitje geven.
Dat is menselijker, dan iemand levenslang opsluiten in een TBS inrichting.

Klukje,

Ik ben het met je eens...

Euthanasie...

En dan uit laten voeren door de ouder....!!!
(met eigen inzicht wbt de middellen)

Originally posted by The Wizzard
Ehhhhhhhhh

Als het mijn kind was dan overleefde die verkrachter het niet en vonden ze die ergens terug zonder enig teken van leven gespiest op een paal ofzo.

De enigste straf voor zo'n iemand is de Doodstraf.

Sorrie dat ik hier zo hard mee overkom maar dit komt uit mijn hart.

Wilco

Is begrijpelijk...

De politie was een goede vriend van mij net voor bij het 'pakken' van de dader die zijn 11 jarige dochter had verkracht.

Als hij hem te pakken had gekregen had hij hem afgemaakt.

Zijn woorden;
Ik zit liever met een goed gevoel in de gevangenis, dan als slachtoffer van een rechtstaat die criminelen in bescherming neemt thuis op de bank...

De politie was een goede vriend van mij net voor bij het 'pakken' van de dader die zijn 11 jarige dochter had verkracht.
Kenonne, wie doet nu wat met wie???

Originally posted by Ducom
Is begrijpelijk...

Zijn woorden;
Ik zit liever met een goed gevoel in de gevangenis, dan als slachtoffer van een rechtstaat die criminelen in bescherming neemt thuis op de bank...

Welke Rechtstaat.
Leven wij in een rechtstaat dan ik dacht in een modern commu land ik krijg hier altijd het hamer en sikkel gevoel.

We hebben niks te vertellen in dit land dat doet Brussel voor ons.

Verkrachters , Moordenaars en dergelijke verdienen maar 1 ding een spuitje om ze uit ons lijden te verlossen.

Anderen verdienen levens lange gevangenis straf en horen niet vrij rond te lopen.

Tja..., Nederland is al tijden een paradijs voor criminelen...

Al het gespuis trekt hier naar toe, en is jarenlang door Den Haag met open armen binnengehaald.
Steeds meer mensen zien het hier niet meer zitten, en zoeken hun heil in een ander land (cijfers CBS).

Ons eens zo trotse klompenlandje is door toedoen van de geitewollensokken politiek veranderd in het afvoerputje van Europa...

Ga zo door Den Haag!!! :mad:

Geitenwollen sokken???
Die heb ik in de 2e kamer nog nooit gezien. Witte boorden en stropdassen...

"Geitewollensokken politiek" slaat meer op de manier van beleidsvoering dan op de personen die dit uitvoeren...

Buitenlanders en criminelen worden al jaren door de politiek beschermd, ben je het allebei, dan zit je hier natuurlijk helemaal op rozen...

Originally posted by klukje
Ziek, is de juiste uitdrukking, en als zodanig moet je zo een persoon dus ook behandelen.
Er moet dus getracht worden te genezen. Lukt dat niet, blijft er maar 1 optie over: een spuitje geven.
Dat is menselijker, dan iemand levenslang opsluiten in een TBS inrichting.

Ik wil hier toch nog eventjes iets achter zetten want ik lees in het bovenstaande iets tussen de regels door wat ik niet vindt kloppen..

Dat gaat over het woord "menselijker" wat in dat stukje staat?

Menselijk behandelen van zulke zieke personen dat kan er bij mij niet in, kijk dat van dat in laten slapen, ok?, maar dan niet met een spuitje, ik zou liever zoals wij het bij ons zeggen: Een end hout gebruiken...

Ik heb zelf per slot van rekening ook een dochter van bijna 4, ik moet er niet aan denken.

Wraak is iets, dat maar bij 1 diersoort voorkomt: de mens. Het is het toppunt van domheid.

Heb jij geen kinderen?

Een tijdje geleden (paar jaar?) Is er een man opgepakt omdat ie de pedo die zijn zoon had aangerand in elkaar had geslagen! (met de dood tot gevolg)

Het spijt me zeer. Maar dat is gewoon krom... De pedo krijgt wat tbs... Beetje ouwehoeren met een psychodinges... verder canal plus op tv etc. Maar vader krijgt dat ook... omdat ie zijn gezin wilde beschermen...

In amerika (het land van de domme) is dat het tweede amendment als ik me niet vergis. Bescherm uw eigendommen.
In Duitsland is het evenzo een goed recht om jezelf en je gezin te beschermen (belgie weet ik niet) en dit zijn maar twee landen waar ik 100% zeker van kan zijn dat dit wordt goedgekeurd. Er zijn zeker nog vele landen die hier in mee gaan.. NL is diegeen die tegenstrijdig is!

G

en bedrijg haar en je riskeert levenslang.
Verkracht een kind en je krijgt even tbs en mag daarna gewoon weer je gang gaan!!?

Een rechtstaat!?

Leefde Pim nog maar.

Maar laatst in het nieuws , ik dacht bij Omroep Brabant, was ook zo'n sterk verhaal.

Het dorp waar het over ging kreeg een nieuwe "bewoner" een , zo zei men , "Expedofiel"???

De politie had de scholen al gewaarschuwd voor de komst van deze man!

Nou vraag ik mezelf toch wel een beetje af, dat als men hier niet voor eigen rechter mag spelen, dat de politie bij voorbaat de bewoners van dat dorp al gaat waarschuwen van de komst van zo iemand?

Dit ruikt bij mij een beetje naar uitlokking, en dat mag al helemaal niet, het zijn rare dingen vindt ik.

De strafmaat voor zulke vergrijpen zijn hier in Nederland, vindt ik helemaal verkeerd, besmeur je een minister met ketchup, dan krijg je een gigantische straf...

Schiet een politieagent eens een keertje iemand neer, dan moet heel nederland dit weten, en is deze man meestal zijn baan kwijt, ondanks de waarschijnlijk toch logische daad.

En wordt je kind verkracht, tja dan....

Echt zoals deze thread al begon, ZIEK!!!

Originally posted by Mokum1
en bedrijg haar en je riskeert levenslang.
Verkracht een kind en je krijgt even tbs en mag daarna gewoon weer je gang gaan!!?

Een rechtstaat!?

Leefde Pim nog maar.

Zware tenlastelegging tegen bedreiger Verdonk
24 juni 2004, 21:32:50

AMSTERDAM (ANP) - De 22-jarige man die minister Verdonk van Vreemdelingenzaken in een telefoontje aan RTV Noord-Holland zou hebben bedreigd, wordt niet alleen bedreiging van de bewindsvrouw ten laste gelegd, maar ook bedreiging van de ministerraad.

Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) donderdag. De man is donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Het OM stelt dat de man niet alleen Verdonk heeft bedreigd, maar ook indirect de ministerraad omdat zij het beleid steunt van haar minister. Met deze laatste tenlastelegging doet het OM beroep op een wetsartikel waarin staat dat voor dit delect de maximumstraf van levenslang kan worden opgelegd.

Het OM vindt de bedreiging zo ernstig dat het daarom deze aanklacht in stelling brengt. De rechter-commissaris heeft bewaring van de man bevolen op grond van beide tenlasteleggingen. Het telefoontje kwam vorige week donderdag binnen bij RTV-Noord Holland. De man zei dat Verdonk binnen twee weken moet terugkomen op haar integratiebeleid, anders zou zij daarvan de gevolgen merken. Een concrete doodsdreiging uitte de man niet, maar hij sloot niets uit en refereerde wel aan de moord van Pim Fortuyn.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan