Zijn de kolen op?

Nou had ik net al bij de eenden gelezen dat een freggel eetbaar is maar voor mij is dit nieuw als ze naar konijn smaken dan lijkt het me dat hij zich beter voor de kerst niet meer kan vertonen, met een :bier: er bij kan het dan een smakelijke kerstmaaltijd zijn.

Dan is het handelen met fietsen en dan niet afleveren ook gelijk afgelopen.:drink:

 
Kijk dat bedoel ik is al die louche handel gelijk verleden tijd nu nog een recept

 
Een recept ojee was er een paar jaar geleden geen recept voor een "kerstkonijn" misschien eens de zoekfunktie bij de eenden gebruiken, als een @freggel smaakt naar een konijn is hetzelfde recept misschien mogelijk.

Maar dan zul je hem in Zundert eerst nog moeten vangen!!

Net als een konijn en een kalkoen houden die niet zo van kerst en vaak verstoppen ze zich.

 
Een recept is niet zo'n probleem, ik heb hier ook nog een goed recept liggen want.... konijn is mijn lievelingskost.:biggrin:

Het probleem zal eerder zijn hem in Zundert te vangen. Hij komt wel hier naar toe, maar da's NA de Kerst pas, dus tja, dan is het makkelijk vangen, doch is het kerstdiner al voorbij, dat schiet niet op.

Misschien dat we Boets te hulp kunnen roepen dat die een bosnimf regelt om de freggel mee te lokken, daar schijnen ze nogal eens op af te komen.

 
Als jij dat kan regelen met boets dan zou ik je dankbaar zijn, kijk zijn we gelijk van die louche handel af,recept is zo gevonden dat is het probleem niet.....maar ja het vangen kan het niet met een strik ofzoiets deed mijn vader vroeger ook......of gewoon:schieten:maar ja als hij kogelvrij vest draagt wordt dat ook een probleem...:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Nou we toch lekker aan het mauwen zijn. :biggrin:

Regel het alvast maar met Boets, want ik zie hem donderdag of vrijdag nog, ik weet wat hij komt doen.

Maar konijnen vangen is niet zo moeilijk hoor, ik zal het volgend jaar met 1 van de 2 BBQ's wel ff uitleggen, maar ik vrees dat jullie pech hebben, want Freggels zijn vele malen kleiner, en stukken sneller, 1 van mijn broers hebben ze laatst gefilmd!

kijk maar :biggrin:

Filmpje 2... ( even wachten tot het geladen is)

En ohja, er mag een bosnimf komen hoor, die lust ik rauw. :sex:

 
Goed dat je even laat weten dat je je als muis wilt vermommen, dan kunnen we daar rekening mee houden.

Misschien kunnen we een paar bosnimfen regelen, dan ben je echt wel te druk om op vangers te letten.:biggrin:

Ik zal Boets eens bellen!;)

 
Nu wil hij de aandacht afleiden en laat een filmpje van een muis zie.

Een tijger is een echte vleeseter maar minder als een konijn haalt hij zijn neus voor op.

Inderdaad @freggel is gek op vrouwen dus de bosnimfen van Boets zou de oplossing zijn om hem te vangen. :jajaja:

 
Kijk mannen nu gaan we praten een paar vrouwen en freg. is helemaal van de kaart ik denk dat boets dit wel zal regelen, kijk hij mag dan wat kleiner zijn dan een konijn dat geeft niet bij de borrel zal die goed smaken:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Anders vangen we hem gewoon wat eerder en mesten hem nog een beetje vet, des te meer vlees, smaakt ook weer beter.:biggrin:

 
:sniper: doen goed hun werk......nog even en de overgave is een feit..
Waar heb je het over, ik zie die @freggel1 nog overal in het groen rondspringen.

Het lijkt er op dat je plannen volledig mislukt zijn en de scherpschutters thuis kerst gevierd hebben en er weinig @freggel op je bord beland is!!

Of je hebt met kerst ze teveel :bier: gegeven en kunnen ze niet meer goed richten.:banaan:

 
Nee hoor, daarom schrijft Pikkie namelijk "nog even en dan...", wij weten namelijk dat de freggel morgen (of zeg inmiddels maar vanmiddag) bij mij thuis aan de deur komt en zelfs binnen komt en we hem dan gelijk tot overgave kunnen dwingen.:biggrin:

Alleen jammer inderdaad dat hij toch voor het kerstdiner de dans wist te ontspringen:( Maar ach, een warme ham is ook wel lekker.:tong:

 
zal ie dan eindelijk die fiets meehebben :lol:

 
Ik ga mijn best doen. :biggrin::biggrin::biggrin:

 
Dat ziet eruit als een verzoeningspoging , vergeet vooral dat dametje niet mee te brengen die destijds de fiets moest leveren , want daar was de grootste diskussie over :biggrin::biggrin:

 
Die fiets zwerft al lang elders rond, maar dat dametje of een van haar lieve vriendinnen mag wel mee, maar dan wel via de achterdeur even aangeven, m'n vrouw zou eens jaloers kunnen worden he... :biggrin:

 
Pikkkkkiiieeeeee!!! Waar was je nou man? Die freggel1 is toch vliegensvlug he, ik zag je niet komen dus met een smoesje wilde ik gaan kijken of je op zolder zat, is me die freggel snel (want ik had de deur op slot gedraait) vliegensvlug met flippo's en al door de brievenbus gevlucht.

Hij was ook nog zo slim om de tussendeur dicht te doen anders had de hond hem nog bij z'n staart kunnen grijpen, maar helaas, nu is ie me ontglipt.:sad:

We zullen toch dan iets anders moeten bedenken, maarja, daar hebben we dan ook de tijd voor. Dju... jammer dat freggels geen winterslaap houden anders was het een stuk gemakkelijker geweest.:biggrin:

 
Nou zo erg is het allemaal niet, ik neem aan dat @freggel de bezorgster van de fiets achtergelaten heeft. :sex: Die kan echt niet door de brievenbus.

Die mag je dan wel snel verstoppen voor dat je vrouw die ziet.

Ja @Pikkie zal met zijn scherpschutters zitten te :drinken:

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan