Zijn de kolen op?

Hehehehehe...

Ik ben lekker weer thuis, veilig en wel, tjonge jonge, komen ze met een keffertje met pootjes van 5 centimeter, en een jasje omdat deze niet tegen de kou kan... :biggrin:

De nimfen vluchten meteen weg, tja en om over de rest maar niet te spreken. ;)

De dochter hier is blij met de flippo's, dus even tussen haakjes Black Tiger, bedankt om ze een tijdje terug in Heerlen te gaan halen, en dat ze een tijdje bij jou in de kamer in de weg hebben gestaan. :thumpsup: ( verrek een smilie die niet werkt... )

Tja en tot mijn spijt moet ik zeggen dat mijn bezorgster nog een tijdje bij mij blijft, ze is binnenkort 12½ jaar met mij getrouwd, en ze heeft belooft mij trouw te blijven.

Afijn middagje was weer te kort.

 
@Aart44: Die bezorgster heeft ie helemaal niet meegenomen, fiets ook niet, de hond had binnen een paar minuten de bosnimfen verjaagd. Nja... dus daar viel ook al niets meer mee te beginnen, wat een pech he? :sad:

@Freggel1: Ach graag gedaan he v.w.b. dat ophalen. Overigens doet die smiley het wel, maar wij hebben geen thumpsup, wij hebben :duimen:.:biggrin:

 
Waar heb je het over, ik zie die @freggel1 nog overal in het groen rondspringen.Het lijkt er op dat je plannen volledig mislukt zijn en de scherpschutters thuis kerst gevierd hebben en er weinig @freggel op je bord beland is!!

Of je hebt met kerst ze teveel :bier: gegeven en kunnen ze niet meer goed richten.:banaan:

Aart die scherpschutters hebben al mijn drank opgezopen kon de soldij niet meer betalen snap je... maar hij loopt in de val die nu is uitgezet trouwens zijn tv de enigste in de freggelgrot is uitgeschakeld .....

pikkie added 2 Minutes and 16 Seconds later...

Pikkkkkiiieeeeee!!! Waar was je nou man? Die freggel1 is toch vliegensvlug he, ik zag je niet komen dus met een smoesje wilde ik gaan kijken of je op zolder zat, is me die freggel snel (want ik had de deur op slot gedraait) vliegensvlug met flippo's en al door de brievenbus gevlucht.Hij was ook nog zo slim om de tussendeur dicht te doen anders had de hond hem nog bij z'n staart kunnen grijpen, maar helaas, nu is ie me ontglipt.:sad:

We zullen toch dan iets anders moeten bedenken, maarja, daar hebben we dan ook de tijd voor. Dju... jammer dat freggels geen winterslaap houden anders was het een stuk gemakkelijker geweest.:biggrin:
Ja ik was maar ik eer aan kon leggen was de vogel gevlogen want ik werd afgeleid door een bosnymf welke mij ergens te pakken had...en de :sniper:s hebben ontslag genomen kan de soldij niet meer betalen alle hoop is dan ook gevestigt op boets...

 
Laatst bewerkt:
Dat zou kunnen ja, een van die bosnymfo's is via de zolder gevlucht, dan zal het die zijn wat je tegen gekomen bent, kan me dan ook voorstellen dat je even afgeleid bent.:biggrin:

Ik ga ook maar mijn geld op Boets zetten, hopelijk biedt dat meer soelaas.

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan