Zo wordt hacken wel erg simpel !

  • Topic starter drlivingstoned
  • Startdatum
De firma paperclip b.v. heeft gewonnen in het kort geding

Ze mogen weer paperclips produceren mits het materiaal gehard word dat wil zeggen als de paperclip verder gebogen word dan is toegestaan +_ 10 mm breekt de paperclip en kan dus niet meer voor dit doel gebruikt worden

Robbie

 
Ik heb op IRC geruchten gehoord over een zelfbouw-handleiding voor de befaamde p*perclip. Heeft iemand misschien een link voor mij? Graag per email vanwege het gevoelige karakter hiervan.

 
Ik had gisteren de link voor je.Helaas is de link door toedoen van een zekere Freek van denBengel opgedoekt.Jammer het is niet anders.

=ILYA=

 
Het wordt tijd dat MS ook eens wordt aangepakt...

Standaard staat in hun office pakket ook een zogenaamde "assistent" die in werkelijkheid gewoon een aanwijzing naar deze hack is.

"Clippit" heet die assistent..

Alweer een mega-rechtzaak tegen MS...

 
Geweldig datde link er weer is.Ik hoop dat Freek van den Bengel deze mer rust laat.Jammer dat de technische beschrijving niet bij de clip is vermeld., zodat wij hem zelf kunnen .....Verder durf ik niet te gaan. Big brother Freek is watching you

Ilya

 
We zijn op dit moment druk bezig met "Klonen" om te zorgen dat al mijn broers niet in een band belanden van Van de Bengel

Als trouwens de zonnebank kuur goed loopt zijn er binnenkort ook Goldclips verkrijgbaar (standaard voorzien van een linker en rechter poot)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan