- Waarderingsscore
- 890
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 75
Ik ben al tijden opzoek naar een zorgverzekering overstap.
Alle premies zijn bekend en je zou zeggen vul in en kies wat je past.
Maar dan komt het je wilt natuurlijk ook weten welke zorgverlener onder je contract valt.
Meestal zijn 2-3.Zorgverleners interessant.
Huisarts
Fysio
Ziekenhuis
De eerste 2 zijn meestal oke
Maar in mijn geval heb ik bij een stuk of 10 zorgverzekeraars gekeken of mijn ziekenhuis (op 1km) een contract heeft.
Allemaal we zijn nog in onderhandelingen maar u krijgt gewoon vergoeding
En dan de kleine lettertjes, het kan zijn dat uw wachttijden wat langer zijn en dat u wasrschijnlijk een deel zelf moet betalen.
Wat een tering bende. Je moet voor 1 januari of overstappen of opzeggen en in januari een keuze maken.
Waarom niet wettelijk verplichten de contracten met zorgverleners afsluiten voordat de premies bekend gemaakt moeten worden.
Er zijn zelfs contracten gemaakt met een plafond, maw heeft je ziekenhuis dat plafond bereikt moet je elders gaan. Of de (deel) kosten ophoesten.
Het zal hun een zorg zijn , laksigheid ten top.
Alle premies zijn bekend en je zou zeggen vul in en kies wat je past.
Maar dan komt het je wilt natuurlijk ook weten welke zorgverlener onder je contract valt.
Meestal zijn 2-3.Zorgverleners interessant.
Huisarts
Fysio
Ziekenhuis
De eerste 2 zijn meestal oke
Maar in mijn geval heb ik bij een stuk of 10 zorgverzekeraars gekeken of mijn ziekenhuis (op 1km) een contract heeft.
Allemaal we zijn nog in onderhandelingen maar u krijgt gewoon vergoeding
En dan de kleine lettertjes, het kan zijn dat uw wachttijden wat langer zijn en dat u wasrschijnlijk een deel zelf moet betalen.
Wat een tering bende. Je moet voor 1 januari of overstappen of opzeggen en in januari een keuze maken.
Waarom niet wettelijk verplichten de contracten met zorgverleners afsluiten voordat de premies bekend gemaakt moeten worden.
Er zijn zelfs contracten gemaakt met een plafond, maw heeft je ziekenhuis dat plafond bereikt moet je elders gaan. Of de (deel) kosten ophoesten.
Het zal hun een zorg zijn , laksigheid ten top.