Jump to content
Sign in to follow this  
freggel1

De benzindeprijzen in (1???) Europa.

Recommended Posts

the matrix

Dat is ook weer zo , 

Tja dat van die gast, die hebben nu vanwege de demonstraties allemaal lange tenen en zijn zeer snel van hun stuk gebracht. 

Wees wijs en ga zelf een paar stappen op zij. Dat voorkomt discussie en mogelijk ziekenhuis bezoek door je familie. 

Zo doe ik het , het heeft geen zin om met 3/4 asocialen in NL te gaan bekvechten, krijg je hartkloppingen van. 

groet,

the matrix

freggel1

Sorry @Matrix, ik ga in dit geval echt geen enkele stap opzij! 

Wij dragen hier heel de dag mondkapjes om voor het vreten te zorgen??? 

Half november komt er weer een boot deze kant op die dit volk dolgraag mee terug neemt in een jute zak...

Happy Funboardin'

Black Tiger
14 uren geleden, the matrix zei:

Begrijp ik het goed , dat dat kwartje van toen nu iets is van 11 €ct

Hoe bedoel je? Kwartje is een kwartje. Ja oke, als je het omrekent naar Euro. Maar inmiddels betaal je nu 1 euro waar je eerst 1 gulden voor betaalde. Dus het kwartje van toen is inmiddels ook gewoon 25 cent geworden.

De benzine was in 1991 immers ook wat goedkoper. :)

Freggel heeft ook die gedachte. Dus ik blijf het een kwartje noemen. Een euro kwartje dan.

Nee Freggel, Rutte moet niet gaan denken dat 1,5 meter het "nieuwe normaal" is. Er is geen nieuw normaal. Er is normaal en er zijn maatregelen i.v.m. ziekte. Als het vaccin er is gaan we weer fijn terug naar normaal, dus een nieuw normaal met 1,5 meter gaat hem niet worden.

Maar het gaat ook niet goed komen zoals de mensen zich nu gedragen, ze doen alsof alles weer vrij gegeven is zoals voor Corona. Daar komt nog wel wat van, ben ik ook bang voor inderdaad.

Greetings, Black Tiger

the matrix

Kun je zien hoe ik me verdiep in benzineprijzen. Ik ging ervan uit dat dat kwartje als losstaand bedrag in de totaalprijs zat.

Wij hebben milieubewust geen auto, nooit gehad. Iets wat je niet hebt kun je ook niet missen. 

Heb wel een viertakt snorscootertje vanwege artrose in onderrug kan ik niet meer fietsen en ik tank nu euro98 omdat e10 de motor en pakkingen van de snor kaduuk maken. 

En let op ik tank 4 liter per 6 weken. Dus mij zal die prijsoorlogen een biet zijn. 

Voor boodschappen heb ik geen 4 wieler nodig , dinsdag een lijstje maken en vrijdag laten bezorgen kost me 20€ in de maand. 

groet,

the matrix

Black Tiger
5 uren geleden, the matrix zei:

Voor boodschappen heb ik geen 4 wieler nodig , dinsdag een lijstje maken en vrijdag laten bezorgen kost me 20€ in de maand. 

Kans dat wij dat straks ook zo gaan doen. Die 20 euro in de maand zijn het geld niet, verzekering en wegenbelasting kosten veel meer.

Maar wij willen nog wel eens grote boodschappen gaan doen met veel frisdrank of boodschappen in Duitsland en dan is een auto wel handig. Dit is al niet meer zoveel als voorheen en zal nog meer afnemen als onze jongste dochter ook het huis uit zal gaan.

Scootertje is er ook nog, rijdt de vrouw veel op, zij tankt 2x per maand voor 5 euro.

Greetings, Black Tiger