De benzindeprijzen in (1???) Europa.

@Black Tiger
Je bent toch zzp?
Dan kun je grijs en is dat maand bedrag ineens bijna kwartaal.
Een van mijn redens voor een euro niks grijs.
En 2e is trek gewicht
3 e is gemak
Ok ik mag de grote steden niet in de binnenstad maar daar heb ik niks te zoeken
 
Je bent toch zzp?
Dan kun je grijs en is dat maand bedrag ineens bijna kwartaal.
Je zit dan wel met een bijtelling, mits het busje op de zaak word gezet om de btw terug te kunnen vorderen, tenzij er maar zeer weinig privé kilometers worden gemaakt.
Een jongtimer (15 jaar of ouder) kan dan erg interessant zijn, aangezien de bijtelling van, in dat geval 35%, dan over de dagwaarde word berekend. Wel zijn er regels over hoeveel procent van de kilometers minimaal zakelijk moet zijn.
 
Zzp hoeft niet op de zaak en er bestaat ook nog zoiets als de ovob.
En km ach de kantine moet ook gevuld met koffie
 
Je bent toch zzp?
Dan kun je grijs en is dat maand bedrag ineens bijna kwartaal.
Nee helaas niet. Dat kan alleen als je als ZZP'er ook ondernemer bent voor de belasting. En ondanks dat ik wel netjes opgave doe en b.t.w. betaal voldoe ik niet aan die vereisten. Dat is namelijk ofwel een bepaalde omzet per jaar ofwel een bepaald aantal uren per jaar. Dat haal ik beiden niet.
Dus kom ik ook niet in aanmerking voor die verlaging anders had ik dat al lang gedaan.

Wat Ovob is weet ik niet maar ik kom dus sowieso niet aan het criterium voor het ondernemer zijn helaas.
 
Aha das jammer @Black Tiger.
Ovob is de vernieuwde kor
Kleine ondernemers regeling.
 
Oh heet dat zo. Ja dat noem ik gewon de vernieuwde KOR. Daar kan ik dan wel weer gebruik van maken, echter dus voor die autobelasting helaas niet.
 
net getankt in herzogenrath, e10 voor1,72 per liter
 
En in Duitsland hebben ze ook nog de goedkope gewone super 95 E5 die dan ook iets duurder is maar nog altijd een stuk goedkoper dan de super 98 E5.
Ik begrijp niet waarom dat in Nederland niet kan. Sterker nog, ik zie in de buurt al een aantal pompen waar zelfs de Super 98 E5 niet meer beschikbaar is maar alleen nog diesel en e10 benzine.
 
Misschien is dit de reden waarom sommige zaken in Nederland duurder zijn :biggrin2:
DjdBm_sXgAAaSYC
 
Nou ik ken in Belgie eerder de betonblokken waardoor je jezelf als een trein voelt rijden. :biggrin:
Maar de wegen in België zijn de laatste jaren ook best goed verbeterd.
En dat zou dan nog niet het prijsverschil met Duitsland verklaren, die zijn nog goedkoper maar hebben gelijkwaardige wegen als ons. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Ik begrijp niet waarom dat in Nederland niet kan.
het kan wel maar men wil niet
trap die 4 jaar wachtgeld er eens af na 4maand "rustig zitten" en maak daar het zelfde systeem van als een burger werkloos wordt.
 
Dan heeft Rutte een groot probleem.
Dan kan hij geen onderhoud meer plegen aan zijn fiets. En die oude Saap met de verhoging van Jette komt al helemaal niet meer van stal.
 
het kan wel maar men wil niet
Ik had het niet over de prijzen maar over het feit dat men hier geen Super 95 E5 meer kan hebben. ;)
Die is hier alleen nog E10.

Dat de prijzen lager kunnen is gewoon een feit maar dat wil men inderdaad niet, dat is zonder meer waar.
 
Ik had het niet over de prijzen maar over het feit dat men hier geen Super 95 E5 meer kan hebben. ;)
Die is hier alleen nog E10.
geweldig toch één europa...

sinds 1 okt 2019 al niet meer volgens de anwb

soms zijn die duitsers nog niet zo gek..
(bron: autoblog)

Om een einde te maken aan hongersnood wereldwijd zou het zonde zijn om het goedje te verwerken tot een brandstof. In plaats daarvan zou de verwerking gebruikt moeten worden voor uitsluitend voedseltoepassingen.

dus omdat ik naar mijn werk ga met een auto heeft een kindje ergens geen eten...
 
sinds 1 okt 2019 al niet meer volgens de anwb
Ja dat weet ik dat het al zo lang is, maar waarom niet? Juist dus omdat het in Duitsland wel nog gewoon volop aanwezig is. En zoals gezegd.... hier verdwijnt zelfs op de nodige plekken de super 98 E5 van de pompen, tenminste met name van de onbewaakte pompen.

Inderdaad 1 Europa wat geen 1 Europa is.

Wat mij betreft dan maar iets meer vervuiling en gewone benzine en dan van die natuurlijke oliën wat we over houden inderdaad voedsel maken en frituurvet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan