Canal Digitaal open??!!

B

blokr

Ik heb al eerder hier iets over gemeld, maar ik sprak vandaag weer een collega, die voor 75 euro een kaartje heeft gekocht waarmee het GEHELE C+ pakket gewoon open is!! Wat moeten we hiervan geloven??
 
afwachten dan maar.
het zou wel langzaam eens tijd worden.
maar goed dat we op de kabel nog gratis kunnen kijken naar anal- uuhh+
met onze tv kaartjes.
 
Vraag eens aan die collega waar hij dat gekocht heeft en hoe zit die kaart eruit??

Heb je het met je eigen ogen gezien of heb je het van horen zeggen.??
 
Je schijnt ze in de koningklijke stad te kunnen kopen al een paar weken...
 
Niet zelf gezien Matrix, maar heb het van twee collega's onafhankelijk van elkaar gehoord. Zeggen beiden dat ze het hele pakket hebben en beiden nu een jaar. Kaartje komt uit Utrecht. Vandaag gehoord dat het kaartje op zich vrijwel niks kost en normaal 75 euro's. Ik moet zeggen dat ik het hele verhaal met de nodige scepsisch aangehoord heb......maar toch?? Het is wel de tweede met exakt hetzelfde verhaal!!
 
Je kan er van uitgaan dat dit zo goed als waar is want jij bent niet de enige die dit te horren heeft gekregen,en het lijkt mij sterk dat het dan allemaal familie van mekaar is.
 
Kan ik nog vertellen dat dit uit Turkse kringen komt en de man waar ik het vandaag van hoorde ook het ??n en ander aan Turkse zenders open heeft. Noemde een aantal van 85 zenders. Is dit na te gaan?
 
Een turkse collega op mijn werk bevestigde dit ook. Achteraf bleek dat het om Upc digital / casema ging dus geen canal +. Mr zap funcard!!!!
 
Aan beiden gevraagd of ze C+ rood/blauw en X-zone hebben en beiden hebben dit! Dus niks UPC verhaal (trouwens: UPC bestaat dat dan nog steeds???).
 
is irdeto 2 zeker wat je ook bedoelt ;)
De meeste zoeken in seca 2 en dan blijkt irdeto zoveel makkelijker te zijn ;)
 
mieschein heeft die gewoon een nieuw kaartje gekocht (kost ook zo rond de 75 euro) krijgt die ook 14 dagen hele top paket gratis.
 
Het schijnt dat ergens bij mij in de buurt ook een gast zit die de kaarten weer kan activeren.
 
Hallo


Niet zegge hoor,,hhehehehe.
anders is het geen geheim meer.
groetjes
Hummaxboy
 
Beste mede satters ik denk dat het verhaal van die 2 mensen die canal hebben gewoon een originele kaart hebben waar van het complete paket open staat.
elke kaart die je aanschaft bij canal staat een tijdje helemaal open .....want als ik naar de prijs kijk van die kaart dan is het de zelfde prijs als voor een originele kaart.
kan hier geen verwarring door zijn ontstaan ?
MVG
 
Dacht is dus ook, maar beiden hebben het nu ongeveer een jaar, dus vanaf begin Seca 2!!
 
Vandaag weer een file gevonden op de bekende upload.
weer een fake dus.
ik snap soms mensen niet waarom ze het toch zo leuk vinden om een fake file in omloop te brengen ...ik heb dat nooit begrepen.
en zal het ook wel nooit begrijpen.
 
***TitaniumCard based Seca2 EMU***


TitaniumCardprogger 1.1.10 needed <---IMPORTANT update your Card to OS 1.06

USE ONLY BLUE ORIGINAL TITANIUMCARDS.

PLEASE USE TITANIUM LOADER to burn the Files
THX "TJ" for this Soft

24.05.2004
Seca2 Canal Digitaal NL 19 E First public Seca2 Release

22.05.2004
Seca2 Sky Italie Pakage 13 E "Up again" *g*

24.03.2004
Seca2 Sky Italia Pakage 13 E
Seca2 Canale Satellite Pakage 19 E

08.03.2004
First public Seca2 release
All Sky Italia Pakages open..

Tested on:
Magic Modul
XCam
Aston Seca Modul
Matrix Reloaded


For Support

http://www.titaniumcard.mine.nu
 
jammer maar nog steeds niet,volgende keer beter
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan