Canal Digitaal open??!!

Kon je weten he,, zijn allemaal eikels die het leuk vinden om iets toe te voegen aan de Read me file van M.O.D.

Die is daar niet eens mee bezig op het ogenblik,, denk eerder spain :)
 
Ik wil niet vervelend gaan doen, maar.....

Nu van 4 collega's hetzelfde verhaal gehoord, dat C+ gewoon open is en ook door hun gezien. Niks abbo'tje ofzo. Eentje die er niet zoveel kijk op heeft (kon volgens hem alleen met 120 cm schotel), had het wel over een 6-1 kaart. Ben ik nou gek aan het worden??
 
Originally posted by blokr
Ik wil niet vervelend gaan doen, maar.....

Nu van 4 collega's hetzelfde verhaal gehoord, dat C+ gewoon open is en ook door hun gezien. Niks abbo'tje ofzo. Eentje die er niet zoveel kijk op heeft (kon volgens hem alleen met 120 cm schotel), had het wel over een 6-1 kaart. Ben ik nou gek aan het worden??

Oh shit heb maar 1 meter wok,, dus daarom kan ik het niet krijgen,, morgen effe grotere schotel halen dan :)
 
Blokr,

Kan je niet gewoon vragen hoe hij aan dat kaartje komt? Of nog beter kaartje lenen lezen (funkaartje toch?) Denk dat we allemaal zeer benieuwd zijn.

Suc6


Nr.10
 
Originally posted by blokr
Ik wil niet vervelend gaan doen, maar.....

Nu van 4 collega's hetzelfde verhaal gehoord, dat C+ gewoon open is en ook door hun gezien. Niks abbo'tje ofzo. Eentje die er niet zoveel kijk op heeft (kon volgens hem alleen met 120 cm schotel), had het wel over een 6-1 kaart. Ben ik nou gek aan het worden??

Volgens mij laat je je gek maken.
2 Collega`s ok, en opeens nog eens 2.
Lijkt erg op afgesproken werk :biggrin:
 
Lijkt het wel op Bimbo, hehe!! Hij had het over een winkel op de Kanaalstraat in Utrecht. Nou zit Harko op de Vleutenseweg en dat is daar vlakbij. Op de Kanaalstraat stikt het wel van de buitenlandse winkeltjes. Hij zou morgen het kaartje meenemen, zal mij benieuwen! Is een Fun te kopi?ren met een Mastera 4?? Anders ga ik een keer langs, met digi-camera uiteraard!! Maar als jullie het mij vragen: ik geloof er zelf geen snars van! Mogelijk dat er op dat kaartje Irdeto 2 staat, wie zal het zeggen?
 
Wil niet flauw doen maar heb een wok van 150cm(+humax5400) en 6in1 en een irdeto module en een een seca module,maar geen c+.
 
@BIG_G:

ja hoor, dat het een l** verhaal is.....
daarom: laat maar zien dan!
 
Vandaag geen kaartje meegenomen naar het werk. Excuus: "ja, ja, ja, de kinderen moeten Secamstraat kijken en mijn vrouw ook".
 
ik word nu idd ook wel heel benieuwd...morgen misschien iets anders waardoor die kaart niet te bezien is?
 
Hij woont ook in Hollandia, dus vlakbij, hehehe!! Niet iemand in Utrecht e.o. die de Kanaalstraat eens kan aflopen???? Als je je vrouw meeneemt, dan wel met hoofddoekje daar!! Trouwens, hij heeft een Fun 6-1. Is geen cardsharing o.i.d.
 
geen cradsharing en toch canal+ kijken, dat kan maar alleen met de irdeto codering, maar das niets nieuws....

Het enigste wat zou kunnen is dat ie een verlopen kaart heeft bewerkt, maar die manier kennen maar een paar mensen en die wonen niet in Utrecht... Dus dat lijkt me sterk....
 
Nee, het is waar! C+ Seca is geopenend of Titanium, maar niet public.
 
Originally posted by Freakie1
Nee, het is waar! C+ Seca is geopenend of Titanium, maar niet public.


Dus je bedoeld dat er een file is voor titanium die c+ blauw en rood plus het 18+ kanaal openzet?

Het zou kunnen maar dan is dat een file voor tijdelijk en uiterlijk voor een maand dan....
 
I don't get it

Jij was toch diegene die vertelede dat alles open lag?


:biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan