Canal Digitaal open??!!

Het enigste wat zou kunnen is dat ie een verlopen kaart heeft bewerkt, maar die manier kennen maar een paar mensen en die wonen niet in Utrecht...

Zo Rat .... ook weer onder de mensen ?
Ga jij me maar eens uitleggen waarom C+ maar een maand zou werken ...



Cya ...
 
Rat is in de kerk geweest en heeft de klepel gezien en denkt gelijk dat hij de klok heeft horen luiden :)
 
Originally posted by The Green Hornet
[BZo Rat .... ook weer onder de mensen ?
Ga jij me maar eens uitleggen waarom C+ maar een maand zou werken ...

Cya ... [/B]

Omdat de string niet verder gaat dan 1 maand....hehehe

GR Fred.
 
En ik maar denken dat het over Mediaguard gaat .... hahahahah..

Sorry hoor ...

(Misschien over een weekje ?) ... Cool ..




Cya ..
 
Originally posted by satwatcher
Rat is in de kerk geweest en heeft de klepel gezien en denkt gelijk dat hij de klok heeft horen luiden :)


Sterker nog, ik WEET waar de klepel hangt......... hahahahaha
 
Originally posted by rat2002
Sterker nog, ik WEET waar de klepel hangt......... hahahahaha

Nou nog even uitzoeken waar Abraham de mostert haalt, en dan ben jij weer de MAN!!!

GR Fred.
 
Originally posted by twilight
Nou nog even uitzoeken waar Aabraham de mostert haalt, en dan ben jij weer de MAN!!!

GR Fred.


Tja, je kan niet ALLES weten he fred................
 
Om eerlijk te zijn wil ik ook niet alles weten, heb je mij hoofd wel eens gezien, Als er nog meer in moet, ziet het er helemaal niet meer uit...lol

GR Fred.
 
Ik zit nog op fw voor m'n Xtreme te wachten, rat2002. Stuur je 'm ff per pm naar me toe? Kan ik tenminste weer X-zone kijken! Alvast bedankt, he?
 
Goed, een paar dagen verder:

- geen fw van rat2002 via pm gezien
- bij mijn collega nu alles op zwart
 
Originally posted by rat2002


Het enigste wat zou kunnen is dat ie een verlopen kaart heeft bewerkt, maar die manier kennen maar een paar mensen en die wonen niet in Utrecht... Dus dat lijkt me sterk....

En misschien binnenkort iedereen:) zie vdbosch.com enkelt moet de info nog gechekt worden
totdan???????????????????
 
Originally posted by blokr
Goed, een paar dagen verder:

- geen fw van rat2002 via pm gezien
- bij mijn collega nu alles op zwart


Dacht dat dat cinisch bedoelt was maar dat was het dus niet....

Ik ga mijn best voor je doen.....

doei....
 
Wat nou "Ciao" ... dat was fred toch ?met dat Ciao ..
 
dit is mij ook aangeboden die satboer heeft een abonnement en die stuurt het door via internet
groetjes frans
 
Nou dat lijkt me toch duidelijk.

Er is een satboer, en ik ken er ook wel een paar van die satboeren, welke zelf een abootje nemen op canal + en proberen mensen een dreambox te laten kopen om gratis naar canal + te kijken. Ze betalen dan bijvoorbeeld een hogere prijs voor de dreambox (599 is bijvoorbeeld een veel gehoord bedrag in deze) en mogen dan een jaar gratis kijken naar Canal +. De klant moet dan wel over een internetaansluiting beschikken want natuurlijk shared de satboer zijn eigen abo via een servertje een 200 keer. Tel uit je winst.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan