CCcam 2.3.0

Is mgcamd de oplossing????????
 
Onlangs heeft CD Nl zijn security regels aangepast.
De cccam is geupdate naar versie 2.3.0
De gecertificeerde ontvangers krijgen deze updates automatisch.
Andere ontvangers blijven daarvan verstoken.
Met smartcard hebben zij veel storingen op het moment.
Is er een manier om in deze receivers de cccam aan te passen ?
Speciaal de openbox types want daar zit de cccam in de algehele software ingebouwd.
Is daar een oplossing voor te bedenken.
 
Nou ik denk dat je het niet helemaal begrijpt er is geen enkele gecertificeerde ontvanger die draait op CC cam dus waar je vandaan haalt dat die geupdate worden met een nieuwe Cccam 2.30???

Openbox heeft altijd al problemen gehad met een smartkaart dus dat is niets nieuws heb er zelf ??n gehad.
Het ligt vaak aan de software van de Openbox er zijn veel versies je moet er net ??n hebben die goed draait met een kaart.

Als je CCcam wilt aanpassen in een Openbox zul je bij de Chinese software maker moeten zijn vermoed ik.
 
Inderdaad, CD NL heeft cccam en andere emulators nooit ondersteund!
 
En Openbox is geen gecertificeerde ontvanger.
Als deze dus de benodigde kaartupdates voor de smartcard niet ontvangt zul je moeten wachten tot er voor deze ontvanger nieuwe firmware uit komt.
 
aart1944;220123 zei:
Nou ik denk dat je het niet helemaal begrijpt er is geen enkele gecertificeerde ontvanger die draait op CC cam dus waar je vandaan haalt dat die geupdate worden met een nieuwe Cccam 2.30???

Als je CCcam wilt aanpassen in een Openbox zul je bij de Chinese software maker moeten zijn vermoed ik.

Is het niet zo dat er maximaal 4 receivers (intern gebruik)kunnen worden aangehangen.
Daar wordt toch gebruikt gemaakt van interne cardsharing. Dan is versie 2.3.0 toch nodig. Of heb ik dat mis?
 
Nee, versie 2.3.0 is alleen nodig om die update van de kaart binnen te krijgen zodat de kaart 4 receivers aan kan. Daarna kun je in principe bijv. ook weer 2.2.1 gebruiken.

Maar jij schreef over gecertificeerde ontvangers, dus Canal Digitaal goedgekeurde ontvangers, dat was ook wat Aart44 aanhaalde in zijn quote van jou. En hij schrijft correct dat er geen enkele gecertificeerde ontvanger CCcam heeft.

CCcam is een emu die daarvoor nodig is bij diverse op linux gebaseerde ontvangers.
Bij goedgekeurde (gecertificeerde) ontvangers komt de update vanzelf, is geen CCcam voor nodig, maar kun je ook niet intern cardsharen want daar zijn die ontvangers nooit voor bedoeld.
 
Gewoon ff zelf gechecked ..Bij mensen uit het oostblok die het echt horen weten nagevraagd en daarna op hun advies het voldgende gedaan:

laat een TCP IP logger mee lopen op het lijntje naar je box en beoordeel dan of er backdoor in zit.

Dit was voor mij reden 2.30 definitief te verbannen van mijn boxen. Ongedefinieerd netwerk verkeer naar onbekende Ip's... voor mij verdacht genoeg om aan te nemen dat er ongeoorloofde communicatie naar derden plaats vind. Toch maar weer terug naar 2.09 daar zie ik alleen verkeer in de logs dat ik kan thuis brengen, dan maar wat ongemak.

Doe de test zelf en oordeel.
 
zicht;220174 zei:
Gewoon ff zelf gechecked ..Bij mensen uit het oostblok die het echt horen weten nagevraagd en daarna op hun advies het voldgende gedaan:

laat een TCP IP logger mee lopen op het lijntje naar je box en beoordeel dan of er backdoor in zit.

Dit was voor mij reden 2.30 definitief te verbannen van mijn boxen. Ongedefinieerd netwerk verkeer naar onbekende Ip's... voor mij verdacht genoeg om aan te nemen dat er ongeoorloofde communicatie naar derden plaats vind. Toch maar weer terug naar 2.09 daar zie ik alleen verkeer in de logs dat ik kan thuis brengen, dan maar wat ongemak.

Doe de test zelf en oordeel.

Zou je dit iets beter kunnen uitleggen voor de leken onder ons.
- Welk progje is dat TCP IP logger?
- Hoe stel je dat in?
 
Niet uit je nek kletsen zicht hier in een eerste post... Kom eerst maar eens op met je logs...

P.S. Juist 2.0.9 is zo lek als een mandje.... :)
 
Nog steeds niets. Je vraagt je bijna af of die gene voor CD werkt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan