De vlag kan uit

Waar gaat hij ons mee verassen.
Nou dat blijkt wel. Opeens heeft hij uit heldere hemel besloten de politiek te verlaten. Zeker meer zin in een mooi afscheid dan harde kritiek. Maar hij kreeg toch nog genoeg harde kritiek over zich heen, naast aardige woorden.
En ondertussen zit ie maar te lachen en te appen als de grootste lolbroek en alsof er niets aan de hand is en het hem niet interesseert. Zich een beetje schamen voor de bevolking en verantwoordelijkheid nemen is er niet bij, alles gewoon weglachen.:@

Zeker een goed aanbod voor een functie elders gekregen. Of hij gaat met wat langere vakantie van ons geld want die krijgen nog lang een heel fors loon doorbetaald zonder sollicitatieplicht.:(

Dus ja die heeft zijn baantje al lang binnen.

Vergis je trouwens niet in de PVV, die wordt echt niet door iedereen genegeerd. Nu zeggen ze het allemaal wel maar ze zijn al eens geaccepteerd als gedoogpartij.
In elk geval ligt met Rutte's vertrekt nu de weg weer open voor opnieuw een VVD kabinet. :cry2:

We zullen zien wat de toekomst brengt na de verkiezingen.
 
Vvd kabinet nou ik hoop het toch even niet.
We hebben nu even wat lucht nodig.
De mensen boven het kapitalisme.
Ze hebben ons nu lang genoeg uitgebuit.
 
En wie zou de opvolger van Rutte worden binnen de VVD, Dijkhof?
 
Tja eerlijk gezegd.... boeit me totaal niet wie de opvolger wordt zolang ze maar in de oppositie komen. :)
 
Ach puinhopen zie je overal.
 
Je ziet nu op tiktok allerlei grappige dingetjes over Rutte.
Laten we hopen dat de vvd een stuk kleiner wordt. En gewoon veel minder invloed heeft.
Ik heb het idee dat de vvd belang had om het kabinet te laten vallen. Partij belang boven lands belang.
 
Jullie vergeten dat dit allemaal D66 beleid was! D66 had de belangrijkste ministersposten en Rutte moest dat slikken anders was hij zijn baantje kwijt.
 
@DRZ, klopt als een bus. D66 hebben heel hun programma kunnen uitrollen en Rutte vond het prima, wilde maar 1 ding zolang mogelijk blijven zitten. Maar ja nu is het klaar gelukkig.
 
Je ziet nu op tiktok allerlei grappige dingetjes over Rutte.
Ik heb geen tiktok maar zal vast wel het een en ander weer voorbij zien komen.
Overigens heb ik hetzelfde idee, partijbelang boven landsbelang. Hij had ook geen visie, het was maar steeds aanmodderen om te kunnen blijven zitten.

Ja @Dr.Z D'66 had een boel te zeggen ondanks dat ze niet de grootste waren en Rutte is een grote hypocriet. In de oppositie beschuldigde hij vaker het kabinet van het niet nemen van verantwoordelijkheid (dus aftreden) en van plucheplakkers zijn. Maar hij nam zelf dus ook 0 verantwoordelijkheid en een grotere plucheplakker als hem ben ik nog niet tegen gekomen.

Die partij is onder Kaag toch wel een vage kant uit gegaan. Maar met wat geluk komt die ook niet meer terug.

Ben echt benieuwd wat er straks uit gaat komen en..... wat de mensen allemaal ondertussen weer vergeten zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Daarom begrijp ik ook niet waarom de vvd nog altijd de grootste is.
Komt dat door al die klijn zelfstandigen?
Je ziet het in veel gevallen dat ze de medemens wel onterecht uitkleden en vervolgens worden die aan hun lot overgelaten. Ook Rutte is daar vaak persoonlijk op aangesproken. En dan komt het nog niet binnen.
 
Ook Kaag stapt uit de politiek.
Van der Plas is zeer bedreven om in tegenstelling wat ze zegt , zich op de voorgrond te zwetsen richting MP.
 
Daarom begrijp ik ook niet waarom de vvd nog altijd de grootste is.
Komt dat door al die klijn zelfstandigen?
ik doe er niet aan mee @janblues

Ook Kaag stapt uit de politiek.
scheelt dan ook weer nu robke nog
Van der Plas is zeer bedreven om in tegenstelling wat ze zegt , zich op de voorgrond te zwetsen richting MP.
whaaaa lol
heb jij ooit een oud politicus kunnen betrappen op een leugen?"...
 
Het blijft politiek.. :)

Wat ik nu het meeste vrees, is dat wij nu geen zondebok in de politiek hebben om flink af te branden.
Want stel dat de politiek nu wel eens naar de zin van de bevolking is en stel dat de bevolking niets meer heeft aan te merken op de politiek??

...hoe erg is dat? ..dan moeten wij over het weer gaan praten en dat is ook weer een dingetje.. ;)
 
Dr.Z zoveel mensen zoveel meningen.
Dus
 
heb je een punt @janblues
denk alleen dat er veel mensen met het voorstel om de belasting druk te verlagen eens zullen zijn.

maar goed praktijk....
instellingen zijn verplicht om de footprint van elke medewerker bij te houden van woon werk verkeer.
daarnaast is er een grote bezuinigings ronde in het verpleeghuis gebeuren (hier hoor je zeer weinig over!!!)
we moeten met z,n allen van het gas af
owja ik citeer:

Gasterra heeft vorig jaar 39,2 miljard kubieke meter gas geleverd aan klanten (in 2021 was dit 44,2 miljard kubieke meter). In 2022 draaide Gasterra met €35,5 mrd de grootste omzet ooit. De inkoopkosten stegen in gelijke mate. De winst van Gasterra kwam volgens afspraak uit op €36 mln na belastingen

einde citaat.

en dan nog gaan roepen dat de roverheid ons helpt het hoofd boven water te houden?

MP mark gaat weg .. kun je van vinden wat je wilt maar..
wie lost de zooi die hij er van gemaakt heeft op en waarom is er nog niets aan de wachtgeld regeling gedaan?
als een ondernemer dan wel een bestuurder er een bende van maakt moet ie links om of rechts om dokken en dit soort lui hoeven alleen maar op hun bank gegevens te kijken en het komt er bij...
 
wie lost de zooi die hij er van gemaakt heeft op en waarom is er nog niets aan de wachtgeld regeling gedaan?
Ja dat is van alle tijden. Rutte vond dat hij de "puinhopen van paars" nog moest opruimen omdat Balkenellende dit nog niet gelukt was, dus straffe bezuinigingsmaatregelen, zeker in het begin.
Maar hij heeft er zelf net zo'n zootje van gemaakt.
Vermoedelijk dat daarom ook nog niets of nauwelijks iets gedaan is aan die wachtgeld regeling.

Die denken dat ze hard gewerkt hebben en daar recht op hebben om op het gemak uit te rusten of iets anders te zoeken. Iets aan die regeling doen is nadelig voor politici en die doen niet snel iets aan iets wat voor hun nadelig is. Dat is al vaker gebleken.
 
"het funduck kabinet" klinkt wel goed.

Misschien moeten wij maar eens een partij gaan oprichten :ROFLMAO:
 
Prima idee!
Maken we Boets minister van Volkshuisvesting want die heeft ervaring met het Boetsenbos, dan kan ie daar voor onze regering een apart plekje regelen.
Freggel1 zetten we dan als minister van catering.
Minister president misschien het Eendenteam en ik minister van Toezicht en Sociale Zaken of zoiets.
Jij minister van ICT en technologie, zijn er nog meer gegadigden die mee willen doen?
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Haha!! Spoedberaad, maar eerst het vakantiereces wat voor ons kabinet 352 dagen duurt :tong:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan