De vlag kan uit

352 is dan wel op wachtgeld neem ik aan.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Ik offer me wel op voor de Sport.
 
Ook Kaag inmiddels uit Den Haag vertrokken.
link werkt niet.:cry2:
 
Ook Kaag inmiddels uit Den Haag vertrokken.
Vlag hangt uit en ik drink nog een extra biertje om te proosten op een geweldige toekomst!
 
Ik wil @Dr.Z zijn post!
Na rijp beraad is besloten dat die post echt al vergeven is.
Je kunt nog kiezen om staatssecretaris te worden of er ligt ook nog een post voor minister van Verkeer en Waterstaat vrij (ook leuk).

Mede gezien zijn naam leek het ons passend om Peer minister van Landbouw en veeteelt te maken. ;)

Nummer 10 minister van Sport en welzijn. Prima wat mij betreft als de rest van het kabinet akkoord gaat. :biggrin:
 
Sat-ed dan worden wij een splinternieuwe partij.
GBP.
Dan mag jij alle posten.
Wordt ik gewoon minister president.:LOL:
Land.
Groningen.
 
Laatst bewerkt:
strak plan @janblues
groot hek er tussen en afsluiten van energie dat stuk dan piepen ze wel anders
 
..dan steken wij groningen los en laten het afdrijven.. :biggrin:

Het funduck kabinet is nog geen week oud en half nederland ligt al uit elkaar!
..Dat verdiend een melding in het guinness book of records! :ROFLMAO:
 
Als deze post nog vrij is wil ik mij graag aanmelden voor
Minister van Economische Zaken en Klimaat.

B.
 
Minister van Economische Zaken en Klimaat.
Jij was toch al minister voor Volkshuisvesting? I.v.m. jou ervaring op het gebied van huisvesten van bosnimfen in het Boetsenbos?

Land.
Groningen.
Ja ho even, gaan jullie je dan afsplitsen van Limbonesië? Ik dacht juist dat wij als buitengesloten provincies juist samen zouden werken. :cry2:
 
Ja ho even, gaan jullie je dan afsplitsen van Limbonesië? Ik dacht juist dat wij als buitengesloten provincies juist samen zouden werken. :cry2:
jammer @Black Tiger
had je beter moeten onderhandelen over mijn functie
heb me bij @janblues aangesloten want die heeft ook lekkere worstenbroodjes :giggle:
 
Hmmmmm

Even spoed overleg met al onze ministers.
 
had je beter moeten onderhandelen over mijn functie
Als jullie Limbabwe buiten gaan sluiten dan ga ik overwegen een motie van wantrouwen in te dienen.:mad:
We zullen dan eens goed met partijen moeten vergaderen of dit kabinet nog wel doorgang kan vinden!

Ik roep de minister President op zich hier eens over uit te spreken, dit stemt tot nadenken! Wij hebben twee leden die zich willen afzonderen en een eigen partij beginnen die niet het landsbelang dient. :unsure:
 
BT het zal nog even duren voor alle ministers er uit zijn.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan