- Waarderingsscore
- 1.455
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ja je mag zuchten, maar wat jij uitdrukkelijk zegt hoeft nog geen waarheid te zijn. Mischien over 1 winkel ja. Maar dan kan ik dat ook zeggen over 1 ebay winkel.Zucht, maar BT, ik zeg toch uitdrukkelijk dat het 100% veilig is hoe ik het doe.
Tja verder weet ik het ook niet want ik probeer je dus duidelijk te maken dat er geen 100% veilig bestaat en dat het dus ook niet 100% veilig is zoals jij het doet.
Daarnaast heb je het nu over 1 pc zaak. Je zal maar eens iets anders willen kopen dan een pc of iets voor je pc of laptop.
De post kan daarnaast bij dingen die via Alternate gestuurd zijn even goed dingen in de vernieling helpen dan dingen die ik koop.
En als laatste probeerde ik je duidelijk te maken dat ik veilig zit bij Ebay. Daar mogen potentiele oplichters actief zijn maar als je via Paypal betaald kun je je geld terugkrijgen als e.e.a. niet aan komt of niet is wat het zou moeten zijn.
Wat wil je daar nog meer van dan?
Daarnaast is dat een beetje appels met peren vergelijken want je koopt op Ebay over het algemeen tweedehands.
Je kunt er ook nieuw kopen, in gewone fysieke winkels die ook op Ebay zitten alsook op Ebay winkels. En ook daar bestaat gewoon garantie, kwestie van even de goede uitzoeken.
Net zoals jij Alternate uitgezocht hebt want er zijn veel meer zaken/winkels waar je via internet pc onderdelen kunt bestellen en daar zitten ook malafide bij.
Dus als we het over duidelijkheid hebben, dan kan ik alleen maar zien dat 100% veiligheid nooit bestaat en het verder allemaal lood om oud ijzer is. Het is en blijft gewoon een kwestie van opletten bij wie je koopt en evt. hoe of met wat je betaald.
En dan zit je bij beiden even safe en mijns inziens bij betalingen met Paypal zelfs nog wat safer.