@Freggel1: Wat kun jij slecht lezen zeg, mijn EERSTE reply in die thread waar jij naar verwijst luidt:
Dat soort fietsen met bijgeleverde gebruikster moet eerst gekeurd worden, maar Eendenteam heeft gelijk, doch ik stel me bij deze beschikbaar als keurmeester.
Hier staat dus al heel duidelijk dat ik er van uit ga dat het om een bijgeleverder gebruikster gaat en niet een aanprijzend persoon of een bezorgster.
Het is dus wel degelijk expliciet aangegeven.
Verderop staat niet dat ik slechts 1 week garantie wil, maar een gebruikersgarantie van 1 week, d.w.z. dat ik er minimaal 1 week gebruik van kan maken, ik heb er zelfs 0 seconden gebruik van kan maken, dus ook dat staat in de thread wat je aanhaalt en werkt tegen je, jij moet immers aannemelijk maken dat ik gebruik gemaakt heb.
Verderop:
Overigens is de levering, oftewel fiets en paard...
Waaruit blijkt dat het om een combinatie aanbieding gaat.
En de laatste:
Ja doe dat, bel even van te voren, dan stuur ik de vrouw winkelen ofzo want die zal met zo'n nieuwe fiets niet zo blij zijn... nja, met de fiets misschien wel, maar niet met wat erbij hoort
En dat zegt ook genoeg, allemaal ooit door jou tegengesproken en zelfs alleen die fiets hier nooit aangekomen, laat staan dat ik gebruik heb kunnen maken van een gebruikersgarantie.
Jaaaaah.... met BT moet je geen juridisch gevecht aan gaan.
Van de andere kant lees ik daar ook dat het een rembourslevering betreft, dus dat ik ook nog niet betaald heb, dat scheelt alweer.
Maar het blijft toch gewoon een misstand, mensen blij maken met een dode mus, meer dan eens. Er was ook al eens een kalender, waar we dan alleen foto's van hebben gezien, een bosnimf die er nooit was, die fiets waar we het nu over hebben.
Er wordt gewoon nooit iets geleverd van die echt aparte zaken.

Wel gewone zaken zoals een pc ofzo, dat komt wel aan, maar een bosnimf of een berijdster van een fiets, naaaaahhhhh.....
Nummer10 zei:
Vind het wel opmerkelijk dat ze jou zo snel in vertrouwen hebben genomen.
Dan ga maar eens rap informeren, voor hetzelfde geld heeft ie hun ook al blij gemaakt met een dode mus (of een heel park dode mussen), briljantcolliers als je me helpt of zoiets, en dan krijgen ze straks alleen foto's ervan etc.
Voor je het weet heeft ie iemand op die manier omgekocht.