Er komt dit jaar geen kalender!!! En de fietsen zijn ook op!

Ik weet niet over welke matrix jij het hebt hoor???

Die van Fun?

Maar wat betreft die (lucht)aanval, kom maar op wij zijn er klaar voor!!!

Pfffttt, kijk ze toch eens samen Pikkie en zijn tijgermaatje...

Ik weet het niet hoor maar ik heb de film The Texas Chain Saw Massacre gezien , brengt dat niemand op ideën , dan hoef je niet meer te villen :vuist: of te :schieten:
:thumpsup::thumpsup:om de boel hier iets sappiger te maken

Hahahaha die Freggel toch. Ik had net van jezelf begrepen dat freggels kleine beestjes zijn dus ondanks de foutieve naam van het filmpje lijkt het me eerder een opname van Boets met Freggel bij elkaar.:biggrin::biggrin:

@Luca: Hmmz... daar zeg je me zoiets, lijkt me ook wel een interessant idee en laat ik nu net een stukje zolder vrij tot m'n beschikking hebben.:biggrin:

Hahahahahahahahahaha hij begint nu echt te knijpen BT

@ Bt de aanval wordt gepland tussen nu en kerst eerst zullen we wat luchtaanvallen gaan uit voeren daarna de grondtroepen, we schakelen uiteraard Boets ook uit omdat hij samenspand met freggels......Onze inlichtingen dienst is nog niet geheel up to date...

Je doet maar jongen, hier waar wij "freggels" nu wonen is de gemeenschap h??l samenhangend, dus ik vrees dat je met flink wat "stootkracht' moet komen om deze strijd te winnen!

We bellen, binnen 15 min als we een beetje doorrijden.

Moet je eens zien wat kutjes met een pikkie doen.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Knijpen hem helemaal fijn!!!

Maar misschien vindt dat hij wel lekker Nummer10?

Even kijken of we wat kleine weerhaakjes kunnen plaatsen. :biggrin:

Het zal toch niet zo zijn dat Nummer10 hier met jou gaan samenspannen he? Want dan heb ik iets verkeerd begrepen!
Da's 3 tegen 2 en da's niet eerlijk, behalve als er 3 bij de verdedigende partij zijn (Pikke en ik dus want wij zijn in onze belangen geschaad, fiets etc.).

Anders moet ik toch eens efkens dat zwembad komen leegpompen daar boven.:biggrin:

Leg jezelf er nu eens bij neer!!!

Al meer dan een jaar wordt er geneuzeld over een fiets die verkocht is, die je duidelijk op de foto hebt kunnen zien dat de fiets compleet afgereden is!

Maar waar kijkt men naar???

Naar het model wat hem aanprijst!

Nja, ik geef toe, dit is een verkoperstruuk, maar dat is wat de klant zelf kan zien, en niet nadien komen zagen.

Misschien dat ik het spelletje een beetje gemeen gespeeld heb, maar tja de zakenwereld is nu eenmaal kei en keihard!

Maar om jullie tegemoet te komen, zal ik ik tijdens de kerstvakantie eens kijken wat ik voor jullie beiden kan doen, want ik denk dat jullie nu toch zo stilletjes aan gaan zien dat ik niet alleen sta.

Black Tiger;185851 zei:
Anders moet ik toch eens efkens dat zwembad komen leegpompen daar boven.:biggrin:

Laten we dit nu as. zaterdag gaan doen om onderwaterverlichting te plaatsen. Er was wat geld over van een besparing. Dat had te maken met de temperatuur bij het dameszwemmen. :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar als je zin heb kom gezellig langs.

;)
Nr.10

@Freggel1: Neeneenee, het was een compleet pakket, geen smoesjes dat het nu opeens een aanprijster zou zijn, het was fiets met berijdster, klaar.
En op Fun heb ik kunnen lezen wat er nu werkelijk aan de hand was, die fiets is hier nooit aangekomen maar aan Nummer10 gegeven, geheel compleet, en je wilt mij voor de kosten laten opdraaien voor iets wat nooit geleverd is, wij trappen er niet meer in!:biggrin:

@Nummer10: Het is dat ik met deze dagen wat weinig tijd heb, maar ik ga zeker nog eens langs komen, en ook binnen ook, da's een van mijn goede voornemens voor komend jaar. Goede kans dat ik wat leuke versierselen voor je zwembad meeneem. Interesse in een kleine 20.000 flippo's?

:biggrin::biggrin::biggrin:

@BT de strijd gaat wat grimmig worden gelukkig heb ik hier hele goede freggel vangers, maar zoals je nu ziet ze dreigen met kutjes voor pikkies, kom eens met bier, die andere dingen die heb ik zat.

Uiteraard BT kom ik je helpen met dat zwembad he, en ik raad je aan om die flippo's goed weg te stoppen..
De aanval op de freggelgrot zal als een van de grootste de geschiedenis ingaan want ik heb diverse truuks achter de hand....

Black Tiger zei:
@Freggel1: Neeneenee, het was een compleet pakket, geen smoesjes dat het nu opeens een aanprijster zou zijn

Dan heb je het toch verkeerd begrepen hoor, ik bood een fiets aan, en die zou bezorgt worden door Jenni!

En als jij mij niet gelooft? lees deze topic maar eens na dan, want ik zie nergens staan dat de bezorgster er ook bij hoorde? En ook vroeg je maar om 1 week garantie!

Moet er nog meer bewijsmateriaal komen? :biggrin:

Tjonge wat is dat toch met die mensen die als iets niet bevalt, en ze krijgen hun geld niet terug dat men het meteen maar op de bezorgdienst gaan steken dat deze nooit geweest is???

Ik ga hier nu echt niet mijn goede wil tonen en een nieuwe leveren, garantieperiode is al lang en breed voorbij.

pikkie zei:
kom eens met bier
...

Kom jij maar op met die geniepige aanval!

Alles staat hier in gereedheid, de bosnimfen trainen dagelijks ze zijn voor een paar dagen op trainingskamp gestuurd, en vanaf morgenvroeg klaar voor de strijd!!!

Dit beloofd een hete kerst te gaan worden!!!!!!!!!

Maar voor nu behoudt ik mijzelf van verder commentaar, het bewijs staat bovenaan duidelijk vast, mijn soldaten staan klaar om met hun kutjes de pikkies eens flink te knijpen, en mochten er toch nog door komen dan staan hier zat lege bierflessen waarmee mijn trouwe bosnimfen ze buiten westen kunnen slaan!

Jongens ik ga van de kerstdagen genieten, mijn generaals brengen wel verslag uit.

@ Freggel ik zou maar veel achterom kijken?????

freggel1;185913 zei:
generaals brengen wel verslag uit.

Ik hoop dat jij toestemming heb gevraagd van het maken van de foto's van de badjuffen, want ik wist wel dat je kwam maar niet dat je foto's had gemaakt.

Vind het wel opmerkelijk dat ze jou zo snel in vertrouwen hebben genomen.

;)
Nr.10

@Freggel1: Wat kun jij slecht lezen zeg, mijn EERSTE reply in die thread waar jij naar verwijst luidt:
Dat soort fietsen met bijgeleverde gebruikster moet eerst gekeurd worden, maar Eendenteam heeft gelijk, doch ik stel me bij deze beschikbaar als keurmeester.
Hier staat dus al heel duidelijk dat ik er van uit ga dat het om een bijgeleverder gebruikster gaat en niet een aanprijzend persoon of een bezorgster.
Het is dus wel degelijk expliciet aangegeven.

Verderop staat niet dat ik slechts 1 week garantie wil, maar een gebruikersgarantie van 1 week, d.w.z. dat ik er minimaal 1 week gebruik van kan maken, ik heb er zelfs 0 seconden gebruik van kan maken, dus ook dat staat in de thread wat je aanhaalt en werkt tegen je, jij moet immers aannemelijk maken dat ik gebruik gemaakt heb.:)

Verderop:
Overigens is de levering, oftewel fiets en paard...
Waaruit blijkt dat het om een combinatie aanbieding gaat.

En de laatste:
Ja doe dat, bel even van te voren, dan stuur ik de vrouw winkelen ofzo want die zal met zo'n nieuwe fiets niet zo blij zijn... nja, met de fiets misschien wel, maar niet met wat erbij hoort
En dat zegt ook genoeg, allemaal ooit door jou tegengesproken en zelfs alleen die fiets hier nooit aangekomen, laat staan dat ik gebruik heb kunnen maken van een gebruikersgarantie.
Jaaaaah.... met BT moet je geen juridisch gevecht aan gaan.:biggrin:

Van de andere kant lees ik daar ook dat het een rembourslevering betreft, dus dat ik ook nog niet betaald heb, dat scheelt alweer.
Maar het blijft toch gewoon een misstand, mensen blij maken met een dode mus, meer dan eens. Er was ook al eens een kalender, waar we dan alleen foto's van hebben gezien, een bosnimf die er nooit was, die fiets waar we het nu over hebben.
Er wordt gewoon nooit iets geleverd van die echt aparte zaken.:biggrin:
Wel gewone zaken zoals een pc ofzo, dat komt wel aan, maar een bosnimf of een berijdster van een fiets, naaaaahhhhh.....

Nummer10 zei:
Vind het wel opmerkelijk dat ze jou zo snel in vertrouwen hebben genomen.
Dan ga maar eens rap informeren, voor hetzelfde geld heeft ie hun ook al blij gemaakt met een dode mus (of een heel park dode mussen), briljantcolliers als je me helpt of zoiets, en dan krijgen ze straks alleen foto's ervan etc.
Voor je het weet heeft ie iemand op die manier omgekocht.

:biggrin:

@ BT kijk het is natuurlijk zo hij gaat hem knijpen hij ziet dat we steeds meer medestanders krijgen die wel met kalenders en fietsen komen en nu komt het mooiste ze willen er niks voor hebben, want er wordt niks te koop aangeboden... trouwens die garantie op die fiets kan nooit een week zijn he ieder verkocht aparaat of het nou fiets is of wat anders zit 3 maanden garantie op, is bij wet geregeld.....trouwens de aanval verloopt volgens plan alles is geregeld, hij kan de boel stopen door aan de onderhandelings tafel plaats te nemen excuus aan jou aanbieden, voldoende bier voor mij, voor jou een heerlijke echte bosnymf, kijk dan valt er te praten.....

Nou ik ben ook de kwaadste niet uiteraar, doch er zal inderdaad op zijn minst een soort van regeling moeten plaatsvinden.
In het kader van de Kerst zal ik dan ook over mijn hart strijken en wil ik met jouw voorstel meegaan, dus voldoende bier voor jou en een bosnimf voor mij maar toch dan wel graag een verontschuldiging naar ons beiden, want jij hebt ook zeer grote inzet vertoond en dat kost toch allemaal energie en denkwerk en was toch deels een lijdensweg.

Maar op die manier valt er dan inderdaad ook wel met mij te praten, uiteraard geheel in het kader van de Kerst want anders niet natuurlijk.:biggrin:

Ok Bt maar toch wel ook nog een degelijke fiets want ik vind daar heb je recht op he....in het kader van kerst kunnen we natuurlijk de onderhandeling starten of een wapen stilstand van 1e kerstdag bedingen..als freggel nog niet op mijn bord ligt....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan