Er komt dit jaar geen kalender!!! En de fietsen zijn ook op!

Ik provoceer niets, en plannen heb ik nog zat!

En die plannen stop ik lekker in de tijd die ik hier in het forum, en nog een ander forum. ;)

Hopelijk komen er nog een paar leuke tot uitwerking, en zolang dit niet gebeurd begraaf ik nooit of te nimmer mijn strijdbijl. ( als je begrijpt wat ik bedoel? )

Ok haal dan die fiets weg uit je avatar BT heeft het al zwaar genoeg na het verlies van zijn neef in de states....zolang dat niet gebeurt blijf ik strijden...sommige zullen daar nog heel zwaar van gaan schrikken want in 2008 voer ik de strijd nog hoger op heb zelfs mijn contacten uitgebreid denk daarbij maar eens aan oom BIN...lol...

@ Freggel,

Phhhhh, nimfen hebben niet het hazepad gekozen hoor maar het bospad, zijn weer allemaal terug op het honk. Valt mij erg tegen van jou, heb gehoord van de nimfen hoe jij je voor een paar flippo's laat omlullen door die tijger. Denk dan ook dat ik me maar bij Pikkie aansluit.

Boets.

Het zijn niet jou nimfen!

Maar de nimfen in het Encibos, ik was daar afgelopen middag. ;)

Boets je bent welkom no hard feelings.. sluit je aan ...

Als je er was had je moeten bijspringen, mijn hond had de bosnimfen al verjaagd en hij ontsnapte vlug door de brievenbus met de flippo's toen ik jou aan het zoeken ging.
Tja... volgens mij is hij van tevoren ingelicht over de plannen, er moet ergens een lek zijn, we zullen een ander moment moeten uitzoeken.;)

Ja Boets, kom erbij, dat met die flippo's werkte wel, alleen het vangen lukte nog niet. Maar wel niet van zijde blijven wisselen he!

Ok BT je uitleg is aanvaard ja ze zijn snel die freggels maar zijn tv heb ik mooi te pakken...

De aanval is nu in volle gang zijn tv is nu op sterven na dood dir komt door de rookbommen die ik op de grot loslaat zodat de bosverleidings nymfen hun werk kunnen doen BT het is nog een kwestie van tijd Boets bedankt voor het lenen van de nymfen, GM bedankt voor de link met tips voor het maken van de rookbommen..

Het zou zomaar waar kunnen zijn!!!

Die aanval...

Zojuist volop bezig met eten koken, vrouwtje wassen met haar machines, alle kerstverlichting aan en om over de rest maar te zwijgen...

Knalt de hoofdstop eruit!!

Anderhalf uur zonder licht en dergelijke...

Fijne verassingsaanvallen zijn me dat. :mad:

Oh dan is dat zeker omdat ik vanaf deze kant ook een geheime aanval gestart ben die samen zou moeten vallen met die van Pikkie, via wat verdachte codes naar de electriciteitscentrale liet ik deze jouw meter wijs maken dat je het dubbele aan het gebruiken was, dan wat je daadwerkelijk gebruikte.
Dat was voor de TV bedoeld, maarja als het anderhalf uur donkerheid heeft opgeleverd is het zelfs nog beter gelukt.:biggrin:

Hahaha, ja ik ken hem, hopelijk is die medestander dan wel Walter.:biggrin:

Kijk Bt als hij van avatar veranderd valt er weer te praten he...

Dat zou in elk geval alvast een heel stuk helpen ja! Anders moeten we misschien eens gaan kijken voor een TV als avatar.:biggrin:

Hierbij verandert...

Ben toch al pissed genoeg!

:mad:

Ja maar gelukkig niet op ons... :wijn:

Ok zo is het goed maar waar is je freggelfoto????????ja en bij aanvallen kan er wat sneuvelen he ik storte van de week van de tafel met mijn gloednieuwe lamp die ik wilde ophangen alle negen de kelken stuk op de plavuizen vloer dit kwam eigenlijk dat ik schrok van een bosnymf,gelukkig alleen mijn been in de vernieling, zo zie je maar freggel, Bt, je komt niet ongeschonden uit de strijd

he gelukkig een nieuw jaar met nieuwe kansen De boodschap was voor 2007

Allen een geweldig kalender en fietsplan 2008 gewenst..

Hahahaha.... nou dank je, ik ga in 2008 scooteren.:biggrin:

De vredes besprekingen zijn in volle gang...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan