Er komt dit jaar geen kalender!!! En de fietsen zijn ook op!

@ Freggel,

H? Corneetje ze krabbelen al terug, denk dat ze een beetje bang geworden zijn.

Je vriend Boets.

Ik mag aannemen dat jij mij nu intussen een beetje kent?

Ik krabbel niet terug!!

De oorlog is intussen verklaart, door Pikkie en Black ... , een kleine week terug deed ik een zelfde voorstel als hun nu, en dat werd toen niet geaccepteerd, ik had intussen gezegd dat ik niet meer zou reageren, maar ze blijven bezig, dus het gaat 1 van de eerste oorlogen worden die tijdens de kerstdagen uitgevochten gaat worden, jammer dan....

En ik zal jou nu al zeggen @Boets, jij weet op welke datum want jij hebt de kaarten gedrukt, maar dan zuipen wij samen een aantal van die gele rakkers leeg. :bier:

Ok BT de strijd gaat nu echt losbarsten, er zullen er een paar geen kerstfeest vieren.....ik zal onze geheimewapens nu ook inzetten.....

Ik zie net dat Boets precies zo'n zelfde fiets aanbiedt, bewijst mijn vermoeden weer dat het ding nooit Zundert heeft verlaten, maar het maakt niet uit. Dat was toch al bekend, alleen miste het bewijs nog en dat hebben we nu!

Hups met die geheime wapens, ik ga ook de zolder op om ze uit te halen, ergens moet ik nog een flippo launcher hebben.:biggrin:

Jawel we hebben hulp genoeg ons geheim wapen zal verschrikkelijk zijn uiteraard peoberen we er een levend te vangen, kan die berecht worden in denhaag de ander gaat gewoon aan het spit ik heb de bbq al klaar staan de kolen zijn al warm..en inderdaad lijkt verdacht veel op die fiets van jou BT....

Lijken? Volgens mij IS het hem ook gewoon. Ik ga me alvast eens wat bedwelmend middel halen om in de koffie van freggel1 te kiepen als hij hier is, dat maakt het vangen weer een stuk gemakkelijker.:)

Ok ik hoop dat hij beetje op gewicht is dan kunnen we hem samen verorberen onder het genot van een glas bier......

@pikkie, je droomt maar, want veel vlees zit er bij mij niet aan.

Het hofdbestanddeel is bij mij hoofdzakelijk vocht, wat bestaat uit gerstennat. :biggrin:

En gezien het feit dat jij na 2 glazen al onder tafel ligt, heb je bij mij aan een klein hapje al genoeg...

En Tiger daar kun je geen bier aan kwijt, uitgezonderd Kasteelbier. :bier:

hahahahahahahaha let jij maar eens op als je uit de grot bent geschoten want wie weet zit ik wel weer ondergedoken bij BT....

Rijdt anders incognito mee in de kofferbak, eind volgende week. ;)

Pikkie, liggen die geheime wapens van jou toevallig scheten te laten... :sniper:

Ja jongens, kwam de fiets met dame tegen toen ik vorige week de blokhut aan het opruimen was, lijkt erop dat Freggel dit vergeten heeft mee naar huis te nemen na de satbbq, anders zou ik niet weten hoe dit in mijn blokhut terecht gekomen is.

Boets.

Leek erg op een freggel slagveld...BT en ik waren even aan zoeken....

Overigens lust ik naast Kasteelbier ook nog donker bier en daarna komen de andere leuke dranken, dat groene zoete spul, pina colada, sangria en de vele soortgenoten van dit soort lekkere zoete drankjes.
Dus genoeg te drinken bij het kersthapje, evt. kunnen we freggel1 als hord-oeuvre nemen (of hoe schrijf je dat), dus als een voorgerechtje, klein hapje, jij het gerstenat wat er in zit, prima idee.
En dat van dat verstoppen op zolder is ook nog niet eens zo gek bedacht, houdt ie zeker geen rekening mee.:biggrin:

De aanval lijkt wel te slagen want zijn tv is al getroffen door een van mijn preciesie bommen.... ( ach nee hoor Feg had hier dezelfde na 6 jaar was het over)Nu moet mijn geheime dienst de hoodingang zien te vinden.....lol

HA alvast Proficiat!! Dat van die televisie heb ik ook gelezen, wist echter niet dat jij inmiddels al zover gevorderd was met die precisie, prachtig!!:)

Ik weet niet wat jullie precies voor plannen hadden???

Maar de aanvallen van Pikkie zijn tot nu toe allemaal afgeslagen, alle verzamelde Freggels leven nog!

En een uurtje geleden ben ik thuis gekomen vanuit Maastricht, heb nog wel wat aanvalspogingen ondergaan, namelijk de keffert en de buurman, de aanwezige bosnimfen kozen binnen 5 minuten het Hazepad, en mijn flippo's staan hier in de kamer.

:biggrin:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de grote aanval met nog komen heb jij die flippo's gejat van BT ik hoorde dat je hem zwaar tot zeer zwaar onderdruk hebt gezet met 4 mooie bosnymfen schandalig gewoon...

Begraaf voor nu de strijdbijl eens, en ga jezelf eens beraden voor het nieuwe jaar. ;)

Ps, ik had er jou eigenlijk wel verwacht, maar ik ben jou nummer kwijt.

Zolang jij ons provoceert met de nymf en BT zijn fiets wordt de strijdbijl niet begraven....

Ik was er heb je gadegeslagen.... weet nu je plannen...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan