Tja ik ben nooit zo'n fan geweest van hem, ondanks dat het een goed coureur is. Gaat ook er om hoe je jezelf gedraagt binnen en buiten de baan en dan valt ie voor mij af.
En inderdaad, hij liet het al hangen bij Mercedes waar Russel al vaker voor hem lag en dacht ie bij Ferrari de grote man te worden maar daar presteert hij net zo min. Leclerc weer stukken voor.
Jammer van Tsunoda in het begin. Voor de rest geen heel bijzondere race na die crash, maar wel mooi dat Verstappen nog tweede wist te worden, ondanks die straf.
Echter we kunnen er van uit gaan dat als hij die straf niet gehad had, dan was ie ook achter Piastri geëindigd want die was gewoon sneller.
Wat me wel opviel op het einde was dat Verstappen deze keer bijzonder kort was tijdens het interview. Hij wilde natuurlijk niets verkeerds zeggen, maar of het nu aan Coulthard lag of iets anders, hij zei de fans gedag, zei dat het is wat het is en ze hun best doen en hij uit kijkt naar de volgende race en zei toedels en liep meteen weg. David kreeg niet de kans een tweede vraag te stellen, Verstappen had er geen zin in.
Van de andere kant... met dat gezeik van de FIA voorzitter is dat natuurlijk wel er naar vragen en vermoedelijk wilde Max ook snel naar zijn zwangere vrouwtje.