Gedegadeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peez

Tot mijn grote schrik ben ik mijn sterren onder de naam kwijt!

Volgens mij is iedereen gedegadreed.

 
Ach, who cares ?

gelukkig ben je nog member, en niet perongeluk met de installatie van de nieuwe software helemaal gewist.

beter trouwens dat ze je sterren afpakken dan je (jeweetwel).

Life is a bitch ! aint it ?

Peter.

 
Lees eerst het topic, belangrijke board informatie eens,voor je begint te klagen over gedegradeerd te zijn. :biggrin: :biggrin:

 
Ik ben ook tijdelijk '"gedegradeerd"maar als ik m'n sterren weer heb ga ik ze per opbod verkopen,schijnt dat er animo voor is.

Eerste inzet is 79.75 per ster,wie bied meer?

 
PietBem@

ik heb inderdaad de topic over het hooft gezien.

Maar ik was niet aan het klagen.

Het is kletspraat.

 
Ach niet zo zeuren... Ik mis 7 sterren en niemand hoort mij klagen ;-))

 
Oh ben jij het, ik herkende je al niet meer zonder die sterren.... :)

 
Als je nu echt sterren wilt zien, ga dan gehurkt voor je breedbeeld tv zitten, breng je hoofd op ongeveer 30cm afstand in positie ter hoogte van het centrum voor je scherm, pak dan de zijkanten van je toestel beet en beweeg je hoofd dan met alle snelheid die je kan maken in de richting van je beeldbuis.

Succes gegarandeerd! (daar kan geen funboard tegenop)

 
Je kan ook sterretjes kopen en als je op het fun board zit in een kokkertje naast je monitor zetten en aanstekken

Succes gegarandeerd !

(niet te dicht naast je monitor zetten krijg je allemaal kruitsporen in je monitorkap)

Robbie

 
Sorry DRZ;

ik ben niet inbezit van een breedbeeld buis. (dat is toch ouderwets)

 
@ Peez, je kan ook een moderne plasma-scherm nemen zodat je dubbele sterren krijgt!

De tweede keer is van het prijskaartje die er aan vasthangt. :biggrin:

 
@goto, ik heb wel interesse, wat dacht je van 3 sterren te ruilen voor een nachthok voor waterkoeien, heb ik toch nog over wegens beeindiging van van mijn hobby.

Boets

 
@ boets

Is een wel zeer aantrekkelijk aanbod mits er ook centrale verwarming en stromend water in dat nachthok aanwezig is.

greetings goto.

 
@ Goto, is te regelen, kost dan wel een beetje meer hoor, ik denk zelf aan een sterretje of vijf. Hahaha wat zou die denktenk allemaal geruild hebben waarschijnlijk een heel flatgebouw of zo.

Boets

 
ik dacht dat de sterren staan voor het aantal flesen vuurwater die je soldaat hebt gemaakt . dacht ook dat dit alleen voor een bepaald merk stond (anders had zeeman er wel meer gehad, maar ja eigen brouwsels he)

p.s. dit lijkt wel een vervolg te worden op een ander record topic

 
Nee, allemaal fout. Het aantal sterren staat voor het aantal Kasteelbier dat men gedronken heeft.:)

 
kijk ook bt is kasteel heer af en die kon er toch wel wat van

 
@ boets,zodra ik vijf sterren heb maar dat duurt nog wel even,kom ik het hok halen.Moet ik met 1 of 2 diepladers komen?

Hoe kom ik trouwens aan die sterren,aantal postings of kennis van de materie als het laatste het geval is ben ik bang dat ik nooit een ster erbij krijg en dan gaat de hele ruil niet door want ik had er nog maar 2.

greetings goto.

 
Probeer dat vuurwater nou maar eens.

Wat ook aan te bevelen is het volgende.

Een zachte wodka kopen en bij de groenteboer of eigen tuin wat frambozen shoppen.(tuin van de buurman is beter).

Frambozen in de wodka en een week laten staan, wel even wat suiker bijvoegen.

Daarna het brouwsel even filteren en afmaken (zoeten) met wat suiker wat is opgelost(gekookt)in water. Toevoegen naar smaak.

erg lekker en het vrouwtje drikt dan ook driftig mee.

proost.

Zeeman

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan