Gedegadeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we hier ook geen prijs op zetten,ik bedoel een prijs voor degene die het goeist kan "kletspraten"en dan zit ik te denken aan een vat van Zeeman's eigen brouwsel.

@ zeeman,hoe duur ben je met zo,n vat eigen merk?

Ik denk dat als alle members een paar gulden bijdragen we wel een vat kunnen kopen.

@ boets,drz laat niks van zich horen,dus ik denk niet dat het iets wordt,gisteren tot laat in de avond bezig geweest een Astratje te vangen met een lasso tot het lokken met frambozen maar het touw was te kort en hij/zij lust geen frambozen.

greetings goto.

 
@Goto, dat lukt ook niet met een lasso, tenzij het drankje van zeeman goed is gebrouwen misschien maar zonder zekers niet!!

Maar ok, op veler verzoek dan nu de truuk:

Alleen met een goed opgevoerde bakfiets met slagroom injectie

kun je vlot bij de astra'tjes komen.

Met een gewone bakfiets red je het hooguit tot de Sirius.

Wat je nog zou kunnen doen is expirimenteren met frambozenslagroom , maar het effect daarvan is niet bekend.

Dus pas goed op wat je doet!!

(deze waarschuwing is vooral van toepassing bij het plukken van de frambozen, dus vergis je niet in de framboosjes van de buurvrouw zelf!)

 
drz@

Is dat nou een bakfiets met een jlo of een sachs blok?

En welke sproeier gebuik je voor de slagroom injectie?

 
Ha ha ha jongens het lijkt mij toch duidelijk dat het brouwsel van Zeeman hier en daar rake klappen uitgedeeld heeft, volgens mij is inmiddels het halve funboard van het padje af door die brouwsels van hem als ik bovenstaande reply's zo eens lees, dus ergens is het misschien wel logisch dat de jongens van het funboard onze sterren onder het mom van een upgrade afgepakt hebben. Maar zoals jullie weten is stimorol ook met een sterrenaktie begonnen, heb er inmiddels al vier (gaat toch een stuk makkelijker en sneller als hier op het board).

Ik heb een vraag weet iemand of we deze sterren hier op het funboard ook kunnen gebruiken, zoja naar wie moeten we ze dan opsturen ????

Boets

 
Zeeman kan 8 september wel een paar vaten meenemen naar Oosterhout.

Lijk me leuk.

 
Ja en daarna op de daaropvolgende meeting, ergens in oktober de aspirine uitdelen zeker.

Ok ik kan wel wat meenemen maar doordat bij de buurman de oogst is mislukt heb ik niet zoveel van m'n brouwsel kunnen aanmaken.

Ik zal voor de die-hards in dit topic en in de vorige recordbrekende topic een glaasje reserveren zodat we er dan een op kunnen drinken.

Zou het leuk zijn als Boets z'n buurvrouw meeneemt.

p.s. ik laat m'n meerminnetje thuis.

 
Jongens ik ben gesnapt!

De jongens van S.E.S. (die van Astra weet je wel) hebben op dit board gelezen dat ik af en toe een Astra'tje in huis haal en willen dat ik mij daarvoor ga verantwoorden in Frankrijk.

Dus ben ik even een paar daagjes uit Nederland en ben Dinsdag weer terug.

Groeten en succes met de frambozen van de buurman die met slagroom prima smaken trouwens!

:biggrin:

 
Tja DRZ, ik had je nog zo gewaarschuwd om het niet te doen.

Maarja wat gedaan is gedaan.

Het is nu de grootste zorg om de astra mannen (SES) natuurlijk zo snel mogelijk in hogere sferen te brengen.

Ik heb hiervoor een recept ontwikkeld waar mee ze geheid vleugels krijgen en al helemaal niet meer aan hun satellietjes denken. Ze hebben dan het idee dat ze zelf een Astra zijn.

Nou dan gaan we maar es beginnen, nou moet ik zeggen dat het natuurlijk wel een beetje kort dag is en dat we daarom het recept wat moeten aanpassen.

wat hebben we nodig:

allereerst 3 flessen franse tafelwijn

1 fles brandewijn

1 koperen kolommetje

1 glazen erlenmeyer + dop

hoe gaan we te werk

eerst de brandewijn in de erlenmeyer daarna koperen kolommetje op de erlenmeyertje en het spulletje voorzichtig laten koken(destilleren)

Als je alles goed hebt gedaan krijg je een brouwsel met een hoog percentage.

Mix dit brouwsel door de tafelwijn en je hebt de beste mix om ze te laten geloven dat ze zelf een satelliet zijn.

succes verzekerd. Omwille van de wet heb ik niet alles beschreven want anders krijgen we Freek in de nek want die wil ook wel eens een stuk in z'n kraag.

succes,

dronken Zeeman.

 
Maar ondanks al dit geouwehoer hebben we mooi onze sterretjes niet terug,en daar ging dit topic eigenlijk over.

@ admins,wat is de reden voor het verwijderen van de sterretjes,ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar?

 
@ Admins, ben zeer benieuwd hoe je aan de status special member komt, kan daar geen logica in ontdekken en kan nergens op het board vinden hoe je deze status verwerft.

Boets

 
@boetz, zie boven staande link en trek je konklusie. samen met dit topic kom ik tot de konklusie: veel slap ouwehoeren, drank recepten uitwisselen, smeergeld, geluk en oja interesse in sateliet tv en coderings systemen

 
@ Peez en Vlovlo, heb het gelezen, bedankt voor de link, is nu allemaal een stuk duidelijker, het maakt in principe ook niet uit of je member of special member bent, was alleen maar nieuwsgierig hoe je deze status kon verwerven.

Boets

p.s. Vlovlo wat is je banknummer, dat van dat smeergeld lijkt mij wel iets.

 
nee niet aan mij doneren (mag natuurlijk altijd) maar aan de moderators, dit houden het sm stempeltje vast.

 
@ goto, we kunnen iniedergeval niet zeggen dat het funboard niet leerzaam is hahaha

Boets

 
Hmm,valt zoiets niet onder ongewenste intimitijten.

Zal eens een van m'n advocaten op deze zaak zetten om te kijken of er nog wat smartegeld te halen valt.

Het geeft in ieder geval weer een hele andere wending aan dit topic.

 
ken nog wel een goed jurist voor dit soort vagen aanklachten: F.v.d.E

 
@ Goto, jaja sluit ik me volkomen bij aan, trek vanavond ook maar eens een lekker advokaatje open, elke dag die brouwsels van Zeeman gaan ook vervelen, wordt onderhand weer eens tijd dat hij een nieuw receptje public maakt !!!!!

Boets

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan