Gedegadeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als die mix van Zeeman tot je neemt

ga je gegaranderd op je wenkbrouwen lopen.

Jammer dat mijn buurman geen frambozen in zijn tuin heeft.

Moet ik toch naar de groentenboer.

 
Vrouwtje drinkt ook driftig mee?????? ah! da's nog eens een goed recept Zeeman!

Dan ben ik misschien eindelijk van het gezeur af van de Astra satellieten die ik wel eens in de tuin ter inspectie neerleg.

Pff, dan kan ik ze gewoon een paar dagen laten liggen zonder dat ik ze een uur later weer terug moet hangen.

Ik ga het gelijk proberen!

 
Ik denk dat het BT team bewust van de sterretjes afwilde en de upgrade als mooie gelegeneheid met beide handen beet pakte.Ik heb in de wandelgangen vernomen dat er een speciaal forum wordt samengesteld welke gaat uitdenken(wat voor denktenk) welke vorm c.q. onderscheiding in de toekomst zal worden gehanteerd.Als je dan op deze " nieuwe button /onderscheiding" drukt!

geeft de sm de tip van de dag.Kan natuurlijk van alles zijn.

Het wordt wel gecensureerd.

ILYA

 
volgens mij heeft zeeman de eerste button verdient!!!gelukig wel gecensureerd. anders houd zijn buurman geen framboos meer over.

 
Als er gezopen word wil ik graag mee doen, maar dan wel bieren, maar geen snaps enzo, want daar gaa ik zo raar van praten.

mett dle vlrieendelijeike groentenn vlan blatlykoe.

 
@ Goto, heb ook lang gedacht dat je die sterren kreeg nagelang de hoeveelheid vuurwater die je tot je nam maar dat is waarschijnlijk toch niet zo want sinds ik op het funboard zit ben ik weer een verwoed drinker geworden mede dankzij Zeeman met zijn eigengemaakte brouwsels, maar Zeeman ik ben blij dat je nu eindelijk een tipje van de sluier opgelicht heb zodat we zelf ook kunnen gaan brouwen, komt allemaal heel goed uit buurvrouw is toevallig morgen toch jarig dus jullie kunnen het je al wel voorstellen wat haar verjaardagskado wordt hahaha !!!

Jongens zeer binnenkort kunnen jullie hier nu ook je sterren ruilen tegen diverse frambozen of frambozenstruiken !!!!

Boets

 
Wat sterren zo al niet teweeg kan brengen..Zelfs vallende sterren,frambozen!!!.Zijn er ook nog kometen te verdienen???

ILYA

 
Wat die kometen betreft moet je denk ik bij drz zijn die gooit ermee als ie weer eens een Astra satellietje ophaalt.

@ Zeeman,waarom neem je geen patent op je eigen brouwsel als iemand het dan kopieerd kun je een rechtzaak tegen 'm beginnen.

greetings goto.

 
Moet hij wel Freek v/d E inhuuren, dan komt alles aan het eind goed!

kijk maar zijn laatste grote zaak.

 
@ Goto, nog even antwoord op jou vraag: op een dieplader gaat precies één nachthok, twee Astra satellieten( op te halen drz) en tweehonderdvijftig volwassen frambozenstruiken.

Boets

 
@ boets,als er satellieten (tenminste als drz er een paar wil missen)geladen moeten worden,dan moet de kraan mee en deze neemt zeker de ruimte in van 125 volwassen frambozenstruiken.

Heb je niet ergens 250 onvolgroeide frambozenstruiken staan dan gaat alles in een keer mee,want twee keer rijden heb ik geen zin aan en weet je wel hoeveel dat kost?

greetings goto.

 
vergeet de suiker en de drank niet! p.s. hoeveel frambozen siroop drink een waterkoe?

 
@ Goto, inderdaad niet bij stil gestaan die kraan he, moeten we toch anders zien op te lossen, ik denk dat we drz eens lief aan moeten kijken, misschien wil hij het wel public maken hoe hij dat doet met die satellieten kunnen we het zelf ook eens uitproberen, krijgt hij ook niet altijd de schuld als er is ééntje weg is!!!!

@Vlovlo, ja hoeveel frambozensap drinkt een waterkoe, dat is nogal verschillend, over het algemeen net zoveel als er frambozen bij de buren in de tuin staan, maar dat gaat nu natuurlijk ook veranderen sinds het recept van Zeeman bekend is hahaha, want als het vrouwtje het ook lekker vindt.....??????

Boets

 
Nou Boets dat zie ik helemaal voor me.

Verleden nacht in de tuin van de buurman de frambozenstruik kaal geplukt.

Vandaag een heerlijk brouwsel gemaakt.

Vanavond lekker naar de sterren kijken en denken aan de avond van morgen.

Morgen een feest ter ere van de verjaardag van de buurvrouw.

en dan 's avonds , ik zie het helemaal voor me, een dronken buurman die loopt te mokken over z'n leeggeroofde frambozen struiken en?

Boets die het tuintje van de buurvrouw wiedt.

grote klasse en

veel succes met het wieden.

groeten,

Zeeman.

 
@ Goto,

bovenstaande posting is de reden dat ik geen patent aanvraag.

Dan word ik namelijk beschuldigd van aanzetten tot en alle andere gezeur. Ik steek liever m'n energie in een ander brouwsel want aan alles komt een gewenning.

gr. Zeeman.

 
@ Zeeman,jajaja heb jij weer mooi goed, ik zeg altijd maarzo:wie de frambozen in buurvrouws tuintje wiedt, ziet het onkruid in zijn eigen tuintje niet! Hahaha

Boets

 
@ Zeeman, hahahaha kerel wat een spul zeg had je dit recept niet eerder kunnen geven, hahaha moet nu even het spreekwoord aanpassen: wie de frambozenstruiken in buurvrouws tuintje wiedt, ziet de lege flessen in zijn eigen tuintje niet> hahaha burp

Boetzzz

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan