- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 69
Na lange tijd met de seca doos gespeeld te hebben en met wat kaartjes is mij daar het een en ander wel duidelijk.
Maar nu heb ik toch de oude irdeto ontvanger maar eens weer aangesloten om ook daar eens wat met een kaartje te stoeien.
Nu kun je natuurlijk al heel snel een file vinden en die op een kaartje branden maar, dat is niet mijn bedoeling. De bedoeling is dat ik ook weet wat er voor bepaalde zaken nodig is.
En om dan mijn vragen maar eens te stellen..
Ik wil een kaartje maken wat autoupdate is.
Nu weet ik dat er op een originele kaart een HexMasterKey een PlainmasterKey een Hex Serieel en een Plainkey aanwezig zijn.
Welke van deze key's worden geupdate??
Heb je ook nog zoals bij seca een oparational key nodig ???
Waneer en hoevaak komen er update's van key's ?
Blijven HexMasterKey en HexSerieel van een bepaalde kaart altijd hetzelfde ??
En tot slot met welk programma kan ik vrij eenvoudig deze key's van een kaart uitlezen (Zoiets als MKFind bij een secakaart) ??
Maar nu heb ik toch de oude irdeto ontvanger maar eens weer aangesloten om ook daar eens wat met een kaartje te stoeien.
Nu kun je natuurlijk al heel snel een file vinden en die op een kaartje branden maar, dat is niet mijn bedoeling. De bedoeling is dat ik ook weet wat er voor bepaalde zaken nodig is.
En om dan mijn vragen maar eens te stellen..
Ik wil een kaartje maken wat autoupdate is.
Nu weet ik dat er op een originele kaart een HexMasterKey een PlainmasterKey een Hex Serieel en een Plainkey aanwezig zijn.
Welke van deze key's worden geupdate??
Heb je ook nog zoals bij seca een oparational key nodig ???
Waneer en hoevaak komen er update's van key's ?
Blijven HexMasterKey en HexSerieel van een bepaalde kaart altijd hetzelfde ??
En tot slot met welk programma kan ik vrij eenvoudig deze key's van een kaart uitlezen (Zoiets als MKFind bij een secakaart) ??