hoe o hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smurf zorg er alstublieft wel voor dat hij ook 's nachts zijn sokjes aanhoudt want anders zou tie inderdaad een flinke kou kunnen pakken want je weet inmiddels wel olifanten zijn maar kleine tere beestjes. Ik heb hier hetzelfde probleem gehad met een nest jonge koeien deden 's nachts ook allemaal stiekum hun sokjes uit en ja hoor je raadt al de volgende morgen ook allemaal doodziek.

Boets.

 
we nu een nieuwe code hebben in plaats van over code's en

dergelijke hebben praten we nu over krokifanten en oliedillen

Knap gevonden.!!!!

Nog ff deze voor Freek, ook al zit het niet mee en voel je

jezelf een stomme kloot er is leven ,er is leven na de dood...

 
Ja man ik begrijp het, kloten hoor dat met dat nestje koeien ben ik ff blij dat ik mijn fantje kreeg toen die al 12 weken was

 
Zolang dat je haar maar goed zit.

En je niet met je verstand in een nagel trapt is er niets aan de hand he.

 
Hi,

Jongens bedankt voor jullie bezorgdheid, maar alles is uiteindelijk toch goedgekomen en inmiddels zijn ze allemaal uitgevlogen.

Boets

 
Dat doet me een deugd dat het toch weer goed gekomen is hoor daar bij je en dat het nestje weer uitgevlogen is, Maar je zal ze wel niet de drankjes van zeeman hebben laten proeven want het schijnt dat die bocht drinkt. Hij heeft er zelf ook veel last van begreep ik uit zijn verhaal..

het fantje knapt ook al weer op hoor. het aan de schijt zijn is er nog maar zoals gezegd ze is zindelijk. en als ik er ff niet meer tegen kan, neem ik ook een drankje dan zie je sommige dingen veel beter

uh of niet zeeman

 
Jawel dat scheelt een stuk als je er genoeg van neemt zie je zelfs wel dubbel!!!

Maar ik moet zeggen dat wat ik zelf brouw best wel door de beugel kan hoor. Maar ja als ik geen zin heb om de fabriek op te starten vergrijp ik mij ook wel eens aan commerciele produkten

en daar ga je scheel van zien.

K zal d'r vanavond nog es een op drinken en dan morgen gauw naar zee......

suc6 met het fantje.

 
Smurf blij dat ons fantje weer opknapt en geef hem inderdaad maar geen drankjes van zeeman, ikzelf ben vorig jaar helemaal met alcohol gestopt want het was hier bijna goed fout gegaan.

Ik weet nogwel het was op een regenachtige zaterdagmiddag

en mijn schotel wilde niet meer draaien( batterijen waren leeg)

Ik dus met een flinke slok op en een nieuwe set batterijen het dak op en ja hoor ik stap mis en ben zo 25 meter naar beneden gevallen zo de vijver in van mijn nestje zuidafrikaanse waterkoeien, dat brak nog enigzins de val maar de klap was toch wel hard aangekomen en als je weet hoe mijn nestje koeien daar van geschrokken was die zijn 2 weken hun nachthok niet meer uitgeweest. Dus sindsdien geen alcohol meer.

Boets

 
jeetje man dat is toch wat he maar dan heb je nog wel iets mazzel gehad of niet dan. Geluk nog dat je niet op de zeekoe landde he man want die hebben een harde rug hoor dat wel.

Maar kortom heb ik al wel gelezen dat het opvoeden van huisgenoten nog niet altijd meevalt. blij dat ik niet de enige ben

 
Ondertussen kijk ik weer met m'n glazige koeieogen naar

m'n mooie zeemeermin, hik.

 
Ha,ha,ha smurf als dit zodoor gaat wordt dit de langste topic ooit geschreven op het funboard, maar nu weer over tot de orde van de dag, inderdaad het opvoeden van olifanten en waterkoeien valt niet altijd mee, maarja dat heb je zelf inmiddels ook ervaren,

het grote probleem is kleine beestjes worden groot en eens komt de dag dan vliegen ze uit. (ik weet trouwens niet hoe dat met olifanten gaat) waterkoeien wel die houdt je 2 jaar in je zwembad en dan komt de grote dag, ze vliegen uit, dat gaat niet probleemloos, in het begin vliegen ze echt overal tegenaan dus je moet echt makkelijke buren hebben anders moet je er niet aan beginnen. Trouwens als ik weer eens wat meer tijd over heb plaats ik hier wel een f.a.q. over.

Boets

 
Moet je zekers doen want je ziet wel er is veel belangstelling voor dit fok gebeuren.. Mijn fantje overigens gaat eerst een paar jaar met me mee staten hij stampt het gele zand aan en zo en geeft me de steenen aan. als ze dan verkering krijgt dan pas gaat ze weg.

Oh ik kan me ook geen leven meer voorstellen hoor zonder fantje want het is echt zo'n liefe scheet he dat wel en is is helemaal gek op het cartoon network he echt je moest er dan eens zien zitten met een bak chips op de bank he en een calaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje. Wel een nadeel de chips moet in de kruiwagen en de cola in een emmer. want ja ze is al best wel groot he.

Mijn vrouw zegt altijd je moet der niet zo verwennen, maar ach ik kan het niet laten.

 
Ja ja smurf zorg goed voor je fantje want voor je het weet is tie het huis uit. Ik weet niet of dit jou eerste fant is? Ben zelf al bezig met het 7e nest waterkoeien en heb elk najaar weer plezier als ze overvliegen naar het zonnige zuiden (vliegen in een omgekeerde v formatie, houden op een of andere manier toch van winderigheid maarja dat merk je wel als ze over je tuin vliegen) ook hierover zal ik mijn f.a.q berichten.

Boets

 
Ok, boets wanner begint de zeekoeientrek eigenlijk, ik ben daar eigenlijk niet zo mee op de hoogte maar goed, ,,fill me in there"

Het is wel appart dat zo in v vorm vliegen he maar dan omgekeerd dan kun je meteen zien of ze der allemaal nog zijn he want ja de jacht is ook open begreep ik al wel en dan heb je soms ,,one man missing in action" maar dat valt dan direct op. En boets maak je geen zorgen hoor want het fantje is bij mij in goede handen ik ben gisteren voor het eerst met der naar de stad geweest. maar daar wacht ik nog wel ff mee hoor alvorens ik dat weer doe hoor, jeetje wat een treuzel kont met het passen zeg en weet je ze zijn der niet op voorbereid he want de pashokjes zijn te klein maar goed wist ik ook niet...

Zeeman zit weer aan de borrel denk ik of niet, die goedkope bocht zal wel wat hebben toch denk ik want ja hij begint er toch weer steeds aan

 
Goh wat is het toch mooi dat er nog mensen zijn die het zelfde denken.Hier bij mij in de inrichting praten we dan wel niet over fantjes en koeien maar over snelwandelende tamme ooievaars.T,is fijn om te weten dat buiten ik en mijn 89 medebewoners er nog meer mensen zijn die van speciale dieren houden.

Trouwen,weet iemand wanneer de volgende race op de Nürbürgring voor snelwandellende ooievaars gelopen word?

Ik ben het wedstrijdschema kwijt,mocht iemand er nog een hebben,mail me dan ff.

greetings goto.

 
Hi, smurf leuk joh dat je met je fantje naar de stad geweest bent,

klote is dat trouwens van die pashokjes maar ik hoop wel dat je fantje toch geslaagd is in de stad, moet je direct toch even laten weten. Je vroeg wanneer de waterkoeien gaan trekken nou dat is zo'n beetje in het najaar (maart,begin april). En voor goto, blij dat je je een beetje thuisvoelt op deze topic, maar heel eerlijk gezegd van die tamme ooievaarsracen weet ik echt helemaal niks,

lijkt me wel heel erg leuk, komt dat ook weleens op tv? zoja met wat voor schotel en met wat voor kaartje kan je dat dan ontvangen?? zit volgens mij niet in het standaard canal+ pakket !!

Boets

 
ja boets ze is wel geslaagd hoor ze heeft een roze jurk uitgezocht met ja echt waar paarse sokken en witte schoenen

Dus uiteindelijk kwam alles toch nog goed hoor dat wel goh dan nog ff wat dan heb ik dat najaar zoals jij zegt bing april toch gemist wel jammer eigenlijk maar ik ga der vanuit dat je nog wel eens een nestje zal hebben toch.

goto: ik weet daar ook niets van maar volgens een kennis van me doet freek er ook aan mee klopt dat? en het wordt uiteraard dan ook via de schotel aangeboden dat welk op zeker. maar het is wel weer betaal tv. hoor maar daar hebben wij met z'n allen iets op gevonden, uhhhhhhhhhhh of niet

 
PROBLEMEN, GROTE PROBLEMEN

Smurf kijk eens wat ik vandaag in mijn postvakje vond !!!!

Geachte Heer B**ts*ng*

Naar aanleiding van recente postings door U gepubliceerd op het Satelite Fun Board mogen wij aannemen dat U regelmatig in het bezit bent van nestjes Zuid-Afrikaanse waterkoeien. Zoals bij U bekend is zowel het fokken als het in bezit hebben van deze dieren voor zowel particuliere als commercieële doeleinden ten strengste verboden bij de huidige Europese wetgeving(verdrag van Kootwijkerbroek d.d. 21-04-2001 artikel 47 sub 4711 g.u.z). Wij verzoeken U dan ook per direct U illegale activiteiten te staken en geen verdere postings betreffende dit onderwerp meer op het Funboard te plaatsen daar dit medegebruikers kan aanzetten tot het houden van deze waterkoeien. Hoogachtend B*s van der B*ng*l. bedrijfsjurist van de Bond ter Bescherming van Zuid-Afrikaanse waterkoeien. PFFF jongens het wordt me nu toch wel iets te heet onder de voeten, ik denk dat we de boel maar beter moeten gaan coderen zoiets in de trent van k(oe) 1 loopt goed, k2 geeft wat problemen k3 enz. enz. Nou dat was het weer, ik hoop niet dat jij in de problemen komt smurf met jou fantje maarja dat is geloof ik niet illegaal, verder hoop ik dat ik het funboard niet in de problemen gebracht heb met mijn postings want dat is absoluut nooit mijn bedoeling geweest.

Boets

 
Ja, kregen we wel een mailtje van de BZZZWWMM (bond van Zeekoeien, -paarden en -honden, waterratten en -konijnen, meerkoeten en -vallen) met het verzoek deze user accuut te bannen.

Gelukkig kon ik melden dat users ZELF verantwoordelijk zijn voor hun postings, zodat we ze nog ff van het lijf kunnen houden.

Hoop ik niet dat we nu ook mailtjes krijgen van de BOS (bond van ouwehoeren en slappe lullers), vanwege dat hun leden zonder toestemming hun hobby op dit soort boarden uitoefenen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan